۱۳۹۶ اسفند ۱۹, شنبه

رژيم آخوندي در وحشت از برگزاري مراسم چهارشنبه‌سوري. چرا؟


 
رژيم آخوندي در وحشت از برگزاري مراسم چهارشنبه‌سوري. چرا؟

 دیکتاتوری آخوندی در هراس از  تبديل شدن جشن چهارشنبه سوری به قیام و خیزشی دیگر علیه حاکمیت؛  هم‌چنان براي مردم به‌ويژه جوانان خط و نشان مي‌كشد.
آخوند صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران روز 18اسفند 96 در وحشت از خطر جشن ملی ایرانیان در چهارشنبه سوری برای رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه گفت: 
« مسئله چهارشنبه سوری رو كه ما اسلام مون سنت های ملی رو هیچوقت مقابله نكرده ولی تهدیدها را به فرصتها تبدیل كرده  اونچه را كه دشمن برای ما خط و نشان میكشد؛ بنا بود ماه دی اون شورش رو به پا كردند. برای بهمن نقشه كشیده بودند برای اسفند هم نقشه دیگری كشیده بودند».
  ذوالفقاری, معاون امنیتی وزارت کشور رژیم  نیز اعتراف کرد: «از ابتدای سال جاری تا آخر آذرماه 96، حدود 5 هزار تجمع عمده در کشور برگزار شد که همه آنها بدون مجوز بودند».
وی در مورد قیام سراسری دیماه گفت: «ما در گذشته چنین پدیده ای نداشتیم.  این اعتراضات، بسیار سریع و عموما در شهرهای کوچک گسترش یافت. این اعتراضات، عبور از همه جریان‌های سیاسی کشور بود».
معاون امنیتی وزارت کشور رژیم افزود: «عمده دستگیر شدگان این اعتراضات، افرادی فاقد سابقه امنیتی بودند و ۸۵ درصد این افراد زیر ۳۵ سال سن داشتند».
در تهران، سرکرده نیروی انتظامی رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه ،  روز 16اسفند 96 وحشت زده از عزم مردم و جوانان قیام آفرین ایران برای برپایی جشن ملی چهارشنبه‌سوری گفت:
 « اینها دیگه خط قرمز ماست, هر آنچه كه باعث بشه آرامش و آسایش جامعه بهم بخوره. این خط قرمز پلیسه و پلیس بعنوان نماینده مردم باید با این قبیل موارد برخورد بكنه و لذا ما برای چهارشنبه پایان سال برنامه ریزی بسیار مفصلی رو كردیم. از ساعت 2 بعد ازظهر روز سه شنبه هفته آینده پلیس بصورت آماده باش صد در صد در تمام نقاط, در تمام خیابانها كوی و برزن و تفرج گاهها و پاركها و خیابانهای مختلف شهر انشاالله حضور خواهد داشت, كسانی كه حالا بخواهند خارج از عرف دست به اقداماتی بزنند قطعا اینها باهاشون برخورد قانونی و بدون اغماض خواهد شد»
براستی  دلیل این میزان وحشت از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری  چیست؟
پاسخ به این سوال؛ پس لرزه های بعد  از قیام دیماه 96 است. زیرا  این قیامی است تا پیروزی. توفان قیام سر باز ایستادن ندارد و تا سرنگونی فاشیسم دینی با شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه به پیش میتازد.
 همچنین  علت هراس  رژیم  را می توان در  فراخوانهای برپایی جشن ملی چهارشنبه‌سوری در شهرهای میهنمان  ازسوی کانون های شورشی و  جوانان؛ دانشجویان ؛دانش آموزان و ... برای تبدیل این روز  به قیامی دیگر علیه دیکتاتوری و ضحاک زمانه بوضوح دید.
جوانان  انقلابی و کانون های شورشی در پاسخ به فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران؛  با شعار: تو دیکتاتور من آرش . آتش جواب آتش؛    همگان را برای برپایی قیامی شعله ور تر در چهارشنبه سوری دعوت می کنند.
ایران زمین این زیباترین وطن را باید از ضحاک عمامه دار پس گرفت .
آری در جشن ملی چهارشنبه سوری هر کوچه سنگری؛ هر خیابان و کوی و برزن میدانی برای کارزار آزادی خواهد بود.


  آخرین اخبار #ایران در شبکه های ارتباط مستقیم    
 #آتش_جواب_آتش #قیام_سراسری #چهارشنبه_سوری_ایران
فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
Ertebat M یوتوب. گوگل پلاس
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

۲ نظر:

  1. رژيم آخوندي در وحشت از برگزاري مراسم چهارشنبه‌سوري. چرا؟
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/03/blog-post_10.html
    #FreeIran #ایران
    #آتش_جواب_آتش #قیام_سراسری #چهارشنبه_سوری_ایران

    پاسخحذف
  2. رژيم آخوندي در وحشت از برگزاري مراسم چهارشنبه‌سوري. چرا؟
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/03/blog-post_10.html
    #FreeIran #ایران
    #آتش_جواب_آتش #قیام_سراسری #چهارشنبه_سوری_ایران

    پاسخحذف