۱۳۹۶ خرداد ۳۱, چهارشنبه

کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن

کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن

افشاگری شورای ملی مقاومت

 افشای 42مرکز موشکی سپاه پاسداران که تولید، آزمایش، نگهداری، پرتاب و فرماندهی موشکها را به عهده‌دارند

دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن، با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی با حضور خبرنگاران رسانه‌های خبری، از تشدید فعالیتها و آزمایشات موشکی رژیم بعد از برجام به‌دستور خامنه‌ای و ارتباط فعال مهمترین مرکز موشکی رژیم در سمنان با سازمان سپند، ارگان سازنده سلاح هسته‌یی در رژیم پرده برداشت

علیرضا جعفرزاده در کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن گفت: بعد از توافق هسته‌یی برجام، سپاه پاسداران فعالیتها و اقدامات خود برای تولید و گسترش پروژه موشکی را تشدید کرده است. و خامنه‌ای مأموریت این کار را به‌عهده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران گذاشته است.

وی تأکید کرد: مقاومت ایران 42مرکز موشکی سپاه که درگیر تولید، آزمایش، نگهداری، پرتاب و فرماندهی هستند را شناسایی کرده است. از این لیست 15مرکز مربوط به شبکه صنایع ساخت موشک هستند.

مقاومت ایران همچنین 27مرکز موشکی دیگر مربوط به نیروی هوا فضای سپاه را شامل مرکز فرماندهی موشکی سپاه (پادگان دستواره واقع در منطقه چیتگر)، و 3محل آزمایش موشکها (جنوب سمنان، اطراف دریاچه قم و جنوب ورامین) را شناسایی کرده است. در کنفرانس مطبوعاتی دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن همچنین وجوه گسترده و پنهان همکاری متخصصان کره شمالی با رژیم آخوندی افشاء شد.

در این کنفرانس مطبوعاتی سازماندهی نیروی هوا-فضای سپاه (ارگان پرتاب موشک) و سازمان هوا-فضا (ارگان ساخت موشک) رژیم نیز افشا شد.

در کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن، بر لزوم اعمال تحریمهای فراگیر علیه برنامه موشکی رژیم آخوندی و لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران به‌عنوان ارگان پیش برنده برنامه موشکی رژیم، و اخراج پاسدارن و شبه‌نظامیان خامنه‌ای از کشورهای منطقه تأکید شد.

 در جلسه توجیه مطبوعاتی سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا که روز سه‌شنبه 30خرداد 96 در واشینگتن برگزار شد خبرنگاری پرسید:‌ یک کنفرانس خبری در واشینگتن توسط گروه مخالف ایرانی برگزار شده است، گروهی که به‌طور نوبه‌یی فعالیتهای مخفی اتمی یا فعالیتهای دیگر رژیم ایران را افشا می‌کند. این گروه البته با افشای نطنز، موفقیتهایی در این زمینه داشته است. موضوع افشاگری آنها برنامه موشک بالستیکی رژیم ایران بوده است. نظری در مورد آنچه افشا‌ شده دارید؟

هدر ناورت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا


هدر ناورت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا پاسخ داد: «بله، من از برگزاری این کنفرانس خبری مطلع هستم. می‌دانم که بعضی دوستان در آن (ساختمان) یقینا آن را مانیتور می‌کنند. بنابراین ما به مانیتور برنامه موشکی بالستیک ادامه می‌دهیم. ما این برنامه را از نزدیک و به‌دقت مانیتور می‌کنیم».

 

توییتر @ertebatm2013  . یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM

وبلاگ http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر