۱۳۹۸ فروردین ۲۳, جمعه

مریم رجوی: همیاری و تشکیل شوراهای مردمی مقابله با سیل امکانات سپاه و ارتش در اختیار مردم قرار گیرد


مریم رجوی: فراخوان به همیاری و تشکیل شوراهای مردمی در اهواز برای مقابله با سیل امکانات سپاه و ارتش و دیگر ارگانهای حکومتی باید فوراً در اختیار مردم قرار گیرد 

 

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
سیل ویرانگر به‌سرعت در استان خوزستان به‌ویژه در اهواز در حال گسترش و پیشروی است، بخش وسیعی از مردم این استان بی‌خانمان و میلیونها تن از هموطنانمان را در معرض خطر جدی قرار داده است.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، مردم و جوانان اهواز و دیگر نقاط خوزستان را به همیاری و تشکیل شوراهای مردمی فراخواند تا در هر شهر و محل به مقابله با سیل بپردازند.
خانم رجوی تأکید کرد امکانات سپاه و ارتش و دیگر ارگانهای حکومتی، به‌ویژه ماشین‌آلات و امکانات مهندسی، قایقها، هلیکوپترها، پناهگاهها، پادگانها و انبارهای آذوقه و تدارکات باید در اختیار مردم قرار گیرد. اینها متعلق به مردم و برای مردم ایران است و باید برای جلوگیری از سیل، نجات سیلزدگان، اسکان آنها و باز سازی مناطق سیل‌زده مورد استفاده قرار گیرد.

این امکانات به وفور در اختیار سپاه و ارتش و قرارگاه موسوم به خاتم الآنبیا وجود دارد، اما تماماً در خدمت سرکوب مردم، جنگ‌افروزی در منطقه و پر کردن جیب سردمداران رژیم قرار دارد. گزارشها و تصاویری که در سه هفته گذشته از مناطق سیل‌زده می‌رسد، نشان می‌دهد از اقدامات پیشگیرانه حکومتی، از امکانات نجات، وسایل جابه‌جایی مردم و تسهیلات اسکان موقت خبری نیست و مردم به ناگزیر با دست خالی و امکانات اولیه به مقابله با سیل می‌پردازند. مردم از اولیه‌ترین وسایل بهداشتی و درمانی محرومند و در معرض اپیدمی بیماریهای خطرناک و حیوانات موذی قرار دارند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۲فروردین ۱۳۹۸(۱۱آوریل ۲۰۱۹)
     تفسیر سیاسی واخبار #ایران  در شبکه ارتباط مستقیم
فیسبوک
توییتر
یوتوب
  گوگل پلاس   Ertebat M -

۱ نظر:

  1. https://ertebatmostaghim.blogspot.com/2019/04/blog-post_12.html

    #مریم_رجوی:فراخوان به همیاری و تشکیل #شوراهای مردمی در #اهواز برای مقابله با #سیل امکانات #سپاه و ارتش باید فوراً در اختیار مردم قرار گیرد
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران

    پاسخحذف