۱۴۰۲ دی ۲۵, دوشنبه

وعده گاه و کانون پیوند قلبهای ایرانیان آزاده، یاران شورشگر

 

گزیده‌یی از بیست و هشتمین گلریزان همیاری با سیمای آزادی ۲۲ دی ۱۴۰۲ - YouTube




گزیده‌یی از بیست‌وهشتمین گلریزان همیاری با سیمای آزادی- ۲۲دی ۱۴۰۲

مهری بهبودی: اینجا وعده گاه و کانون پیوند قلبهای ایرانیان آزاده، یاران شورشگر و پشتیبانان مقاومت ایرانه که یک هدف مشترک دارند.

پاک کردن زیباترین وطن از وجود پلید آخوندها و استقرار یک جمهوری دموکراتیک در ایران

مسعود کلانی: بله برنامه همیاری پیوندزننده قلبها، پایداریها و تلاش‌ها برای یک ایران آزاد هست.

مهدی ابریشمچی: ‌هموطنان عزیز، زنان و مردان و نوجوانان ایران، اشرف‌نشانهای دلیر و قهرمان و دوران‌ساز، قیام‌آفرینان و به‌خصوص کانونهای شورشی قهرمان، واقعاً درود بر شما، چرا؟ چون که این شما هستید که در مقابل دیکتاتوری فاشیستی آخوندی ایستادید و به‌رغم همه قربانی‌هایی که دادید دست از آرمان و استقلال و آزادی برنداشتید. این همیاریها و به‌خصوص همین همیاری، همیاری ۲۸ که امروز آغاز کردیم، بخش بسیار مهمی از همین نبرد شماست. بله این قیامها را شما با شرکتتون با فدا و قربانی تون و پرداخت بهای اون زنده نگه داشتید. از قیام سی خرداد سال۱۳۶۰ شروع کردید و با عبور از قله‌های مختلف و به‌خصوص قیام‌های سال۱۴۰۱، سال قبل، این مقاومت را به نقطه فعلی رسوندید.

و در اوج قله به‌عنوان شاخص آمادگی برای پرداخت هر نوع قیمت چی گفتید؟ فریاد زدید سرخم قدغن سرخم قدغن.

‌آمریکا - محمد افشار

در این، خواستم کمک مالی خودم را که صد هزار دلار هست از طرف خودم و دخترام کیانا و تارا اعلام کنم و به یاد همه مشتاقان راه آزادی که امروز متأسفانه در کنارمون نیستند از چند تاشون یاد کنم از جمله دوست عزیزمون حمید اسدیان همکار خیلی پرشورمون مسعود فرشچی و سرهنگ قهرمان بهزاد معزی این مقدار را تقدیم گلریزان می‌کنم.

سوئد - سهیلا دشتی

آن چیزی که مقاومت را زیبا می‌کنه همینه که احساس ما بودنه. من شدم یک قطره‌ای از آن دریای بزرگ که تمام پیروزی‌هایی که برادر شریف در آغاز گفتند رو احساس می‌کنم که من بخشی ازش هستم. من ۲۰هزار یورو تعهد پذیرفتم و امیدوارم هستم که هر چه زودتر این را به‌دست صاحبان انقلاب نوین مردم ایران برسونم.

سوئد - ثریا وردکار

مسعود عزیزمان روزی خواهد آمد از کوچه‌های باران تا از دل هایمان بشوید غم های روزگاران

ایران - مادر فاطمه

مسعود کلانی: بله باید حضور داشت و برای نجات وطن از همه چیزها گذشت. مال در قبال آن چه ارزشی دارد. آنجا که عشق فرمان می‌دهد محال سر تسلیم فرود می‌آورد. عزیزانم تنها کاری که در حال حاضر از دستم بر می‌آید فروش ماشینم به ارزش ۳۳۰میلیون تومان است. کل مبلغ آن با جان و دل و از سر اخلاص به منزله یک شاخ گل تقدیم شما

آلمان - طوبی حق شنو

اما از زمانی که اینجا آمدم و این امکان را داشتم که به مجاهدین وصل بشم و باهاشون ارتباط برقرار کنم، تازه فهمیدم که چرا رژیم از تمام نیروی خودش از چاپ کتاب و ساخت دهها فیلم و کشتار مردم و اعدام و شکنجه و غیره استفاده می‌کنه تا مردم فرصت حتی نزدیک شدن به مجاهدین را نداشته باشند. چون خود رژیم میدونه که آشنایی با مجاهدین و ارتباط برقرار کردن با اونها واقعیتهایی را برملا می‌کنه که ذهنیت انسانها رو به‌طور کل عوض می‌کنه و از طرفی رژیم میدونه که مجاهدین از ذره ذره توانمندی و پتانسیل انسان‌ها استفاده می‌کنه تا این توانمندیها را به فعلیت مبارزاتی تبدیل بکنه. مجاهدین تنها آلترناتیو برای سرنگونی رژیم هستند که تشکیلات و سازماندهی منحصربه‌فرد دارند. رهبری ذیصلاح دارند و قدرت مبارزه عملی دارند.

آلمان - زری قاضی

با وجود یک تشکیلات انرژیهای تک‌تک ما و تلاشهای فرد فرد ما در هر نقطه‌ای از این جهان که باشیم با هم دیگه ضرب می‌شوند. در هم دیگه ضرب میشن و سرانجام تبدیل میشن به یک بهمنی عظیم. همیاری فقط یکی از عرصه‌های این مبارزه است که افراد پول می‌دهند ولی این همه کار نیست. ما قیمت دادن و از خود گذشتگی رو از برادر مسعود یاد گرفتیم از خواهر مریم و از همه خواهران و برادران مجاهد یاد گرفتیم که تمام زندگی خودشون رو خالصانه صرف مبارزه کردن که البته باعث افتخار ما و الگوی ما هستند و در پایان با درود به خواهران و برادران در اشرف۳و کانونهای شورشی در ایران و جمعاً ۱۴۷۲۰یورو که خیلی ناقابل تقدیم سیمای آزادی

 

برادر مسعود یک جا گفته بود که مگر ما نمی‌فهمیم وقتی که پناهنده‌ای که در این یا آن کشور جهان... . در آمد ناچیز خودشو را می‌پردازه یعنی چی، پس چرا بگوییم ناچیز نه همه چیز است. جمع کمکهای امروز که تا اینجا جمع‌آوری کرده‌ایم من ۳۵۱هزار و ۱۴۰ پونده

اهواز -سوسن

خیلی از شبکه‌های فارسی زبان که برنامه پخش می‌کنند را دیدم ولی هیچ‌کدام به اندازه سیمای آزادی توی من و نسل ما حس... و عصیان ایجاد نکرده. راستش من درآمدی از خودم ندارم ولی یک پولی به اندازه هفتصد هزار تومان جمع کردم که برای تحصیلم هزینه کنم. می‌خوام این پول را تقدیم سیمای آزادی بکنم میدونم ناچیزه ولی قول میدم با پر کردن در و دیوار شهرمون با شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر یا مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی دست سیمای آزادی را تو پخش کار کانونهای شورشی پر کنیم.

اهواز -سیما

... با شما این رژیم را سرنگون خواهیم کرد. من هم برای کمک به سیمای آزادی هزینه یک شب از شامم را تقدیم می‌کنم لعنت بر خمینی و خامنه‌ای که نون شب برای مردم نمانده. درود بر آزادی

آلمان - زری کاظمی

همیاری با گلریزان کمک به دیگری نیست. کمک به ما شدن من هاست و در درجه اول کمک به خودم و خودمونه کمک به انسان موندن و مردمی بودن در زمانه نا مردمی‌ها و منفعت طلبیهای شخصیه. کمک به فراموش نکردن وظیفه‌ای که یک انسان بر دوش داره و کمک برای رساندن صبح آزادی به زیباترین وطن

نروژ - میلیشیا جاودان

و از اینجا درود می‌فرستم به کانونهای شورشی. ما هم نسلهایی شما که ایرانی تبار ولی ایران ندیده هستیم با وجود شما به هویت ایرانی خودمون افتخار می‌کنیم شما باعث شرف تمام ایرانیان هستید.

سوئد -روشنک جباری

صحبتی که سازمان مجاهدین می‌کنه تنها راه سرنگونی که واقعاً من به این اعتقاد دارم و الآن هم که بیشتر از همیشه ثابت شده اینه که به یک رهبری نیاز داره که ما خوشبختانه این رو داریم با آقای مسعود رجوی و خانم مریم رجوی. تشکیلاتی که وجود داره اشرفیان در آلبانی و مبارزه مسلحانه و ما باید این یک مسئولیته که من احساس می‌کنم به‌عنوان یک ایرانی و یک انسان که بتونم کمک کنم به سیمای آزادی

آلمان - موسی توحیدی

بله من اینجا هستم کنار مجاهدین و تا آخرش با... هم هستم و با کمال میل بهشان کمک می‌کنم چون من اینها را از نزدیک می‌شناسم و میدونم که چه آدمهای پاکی هستند و تمام دار و ندارشون را گذاشتن برای مردم کشورشون

اتریش - احسان آیت‌اللهی

اما الآن می‌بینیم نسل جدیدی برخاسته که الهام گرفته از اون سربداران سال۶۷و راه اونها را داره ادامه میده. درود می‌فرستم من از طرف خودم به کانونهای شورشی من از طرف خودم خواستم یک مبلغ ناچیز به سیمای آزادی و به مقاومت تقدیم کنم ۴۰هزار یورو

تهران - عیسی

من به سهم خودم مبلغ ۸میلیون حقوق یک ماه کارگری خودم رو به برنامه همیاری تقدیم می‌کنم.

سوئد - مهدی امینی

در واقع کانال تلویزیون ملی ایران کانال عبور از استبداد شاه و شیخ است.

کانادا - سارا شیخ جهرمی

در ابتدا یادی بکنم از برادر مسعود فرشچی و سهیلا ضیایی گرامی هم‌چنین یاد مجاهد شهید غلامرضا خسروی را گرامی می‌دارم چرا که ایشان کسی بود که به‌خاطر و به جرم آخوند‌ساخته در واقع کمک مالی سربه‌دار شد.

رومانی -محمد امامی

میگفتم آره تلویزیونهای فارسی زبان در بهترین حالت مطالبی را که منتشر می‌کنه اخبار حقوق بشریه و یا وضعیت نابسامان اقتصادیه اما در مقابل سیمای آزادی جدای از این‌که مسائل حقوق‌بشری را پیگیری می‌کنه و اخبار اون را به گوش مردم میرسونه در کنار آن در یک پرسپکتیو سه بعدی سرنگونی را مطرح می‌کنه یعنی به‌اصطلاح استراتژی برای سرنگونی را هم تعقیب می‌کنه که همان در واقع پیام برادره که آتش جواب آتش.

آمریکا ـ احمد معین منش

سیمای آزادی تلویزیونی است که مدیران، سیاست گذاران، سناریست‌ها، صحنه آرایان، دکوراتورها، نور پردازان، فیلمبرداران، تولیدگران، کارگردانان، گویندگان و مجریان آن حقوق نمی‌گیرند. رزم‌آورانی هستند که عرصه رزمشان رساندن صدای آزادی به شیفتگان آزادی است.

آمریکاـ دکتر محمد قربانی قهرمان کشتی جهان

حتی مخالفان این رسانه به‌خاطر این‌که اخبار صحیح و اتفاقات خیلی درست رو بدون سانسور گوش کنند از تلویزیونهای خودشون رو می‌آورند به طرف سیمای آزادی

علی صفوی: عکسهای خیلی خاطره انگیزی رو از شما دیدیم و همین طور فیلم شما را در یکی از بازیهای المپیک که من این صحنه‌ها البته کاملاً یادم هست.

دکتر محمد قربانی: اگر تمام اون صحنه‌هایی که گذاشتین در نظر بگیرید همه رو مجموعاً روی هم بگذارید به اندازه یک قطره از کاری که من از حمایت از مردم ایران می‌کنم اهمیتی ندارد. من بسیار خوشحالم و همیشه سر زنده و بوده هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق ثبت است در جریده تمام سازمان و همیاری در جریده عالم ثبت است دوام همه شون

آمریکا ـ کاظم غلامی

در رابطه با همیاری من ۶۰۰۰دلار تقدیم به سیمای آزادی می‌کنم

تبریز ـ رضا

تو این وضعیتی که رژیم آخوندی درست کرده برای مردم ایران فقر و بدبختی و فساد ما امیدمون به همین مقاومت و مجاهدین خلق ایرانه که با کانونهای شورشی جواب دندان شکن به خامنه‌ای ضحاک و رئیسی جلاد را میدن و درود به بزرگترین کانون شورشی مادر رضایی‌ها

آمریکا ـ علی جعفرزاده

و مطمئناً که دشمن عین زن ابوسفیان به ابوسفیان میگه که اگر ما این همه می‌گیم مجاهدین طرفدار ندارند کسی طرفدارشون نیست آقا اینها پس ایرانی‌اند دیگه اینا که از فضا نیامدند همه دکتر مهندس ورزشکار قهرمان جهان تحصیل کرده، متخصص یکی‌اش هم مثل من کارگر. در کل ده‌هزار و ششصد دلار بود که ۲۰۰دلار هم من اضافه می‌دهم برای این خواهرمون کانون شورشی.

پهلوان مسلم اسکندر فیلابی

من اگر احساس می‌کردم این مقاومت یک ذره خودخواهی داشته باشه باور کنید دنبالش نبودم چون تک‌تک مجاهدین رو و رهبریشون را می‌شناسم. باهاشان بودم هیچ چیزی برای خودشون نمی‌خواهند می‌خواهند قدرت ناشی از رأی مردم بشه و برای همین هم هست تمام نوکران استعمار و ارتجاع به جز بدی به این مقاومت نمی‌گویند ببینید رادیو تلویزیونهای فارسی زبان را نگاه کنید همین الانش جز بدی به مجاهدین نمی‌گویند سانسور می‌کنند چرا؟ برای این‌که اینها آزادی خواهند و آنهایی که از اینها بد می‌گویند یا اصلاً ازشان اسم نمی‌برند دیگه اینها را نمی‌توانیم... باشیم. بهشان اعتماد نکنید عزیزان من این مقاومت مقاومتی است که برای آزادی تک‌تک شما که اعتقاد یا عدم اعتقاد به هم‌چنین چیزی آزاد باشد. قدرت گفتم ناشی از رأی مردم بشود. مسعود بارها گفت سال‌ها پیش گفت خدا خیرش بدهد گفت هر کس با آهی با قدمی با قلمی با مبلغی با ریالی پول کمک کنه به این مقاومت برای مقاومت واقعاً کار کرده و کارش خوبه. من دارم الآن اینجا به‌عنوان یک ورزشکار سابق خدمتتان عرض می‌کنم واقعاً میگم درود به شرف تمام کسانی که خیلی‌ها با جان و جوانی‌شان خیلی‌ها با دانش و توانی و به‌اصطلاح توانایی اجتماعی‌شان و میلیونها نفر با مالشان و پولشان و کانونهای شورشی با شور و شورششان برای این مقاومت دارند کار می‌کنند و این مقاومت برای این‌که مستقل است و آزادیخواه است و این را کمکش کنید.

آمریکا ـ حمید عظیمی

و اجازه بدید حرفهایم را با هزاران درود به کانونهای شورشی قهرمان شروع کنم و در اول یاد و خاطره برادر عزیزم علاءالدین نوری را گرامی بدارم به‌خصوص که همین چند روز پیش ۱۸ دیماه سالگرد شهادتش بود. و علاءالدین در سال۱۳۶۰ در یک سانحه آتش‌سوزی در کارگاهی که برای کمک مالی به رزمندگان مجاهد خلق درست شده بود دچار سانحه شد و به‌قول برادر مسعود او که از سلاله اعلا و نور بود جاودانه شد.

آمریکا ـ مصطفی و فرزانه مریدی

و ما بایستی هر کاری که از دستمان بر می‌آید انجام بدهیم که بتوانیم این چراغ را روشن نگهداریم. و من واقعاً چقدر خوشحالم که در زمانی به دنیا آمدم که در سنین کودکی رول مدل ما تختی بود که همیشه افتاده باشید کمک کنید و بعد آشنا شدیم با مهدی رضایی و بعد با سازمان مجاهدین و بعد حالا می‌بینم و چقدر خوشحالم که برادرم کاظم غلامی، محمد قربانی، مسلم اسکندر فیلابی پهلوانانی را صدایشان را شنیدم امروز و تمامی پهلوانان و ورزشکاران دیگر و هم‌چنین در این طرف اشرف‌نشانها هستند که سرتاسر دنیا دارند کار می‌کنند و کانونهای شورشی برادر بهنام من به‌عنوان یک میلیشیای سابق نمی‌دانم چه بگویم شیردل ای کاش می‌توانستم یک لغت دیگر پیدا کنم برای کارهایی که این بچه‌ها انجام می‌دهند و از طرف خودم و فرزانه مبلغ ۲۰۰هزار دلار تقدیم سیمای آزادی می‌کنیم.

عصمت رمضانی

قبل از هر چیز سلام دارم به برادر مسعود، این شیر همیشه بیدار که به واقع شیر همیشه بیدار هستند و خاطره‌ای که ایشون دارم توی هر سال دیماه تقریباً این خاطره برای من زنده میشه که روزی که از زندان آزاد شدند از زندان قصر و من این شانس رو داشتم آنجا خواهرم بلافاصله به من خبر داد که میدونی امروز چه خبره؟ گفتم نه نمیدونم گفت برادر مسعود امروز آزاد میشه. بعد من خودم رو سریع رسوندم جلوی زندان قصر و واقعاً اصلاً یک روز فراموش ناشدنی بود یعنی با اون همه مردمی که می‌دیدم آنجا توی صحنه هستند با شعارهاشون و با آن بی‌تابی که برای دیدن برادر مسعود داشتند.

گلریزان همیاری با سیمای آزادی روز اول: ۲۲دی ۱۴۰۲

سلام لطفا شبکه های ارتباط مستقیم سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران را فالو کنید   👇 توییتر  @ertebatm2013

      https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/

تلگرام    https://telegram.me/Ertebat_M 

یوتوبhttps://www.youtube.com/user/ertebatm

وبلاگhttps://ertebatmostaghim.blogspot.com/

  https://twitter.com/ertebatm2013

۱ نظر:

  1. https://ertebatmostaghim.blogspot.com/2024/01/blog-post_15.html
    وعده گاه و کانون پیوند قلبهای ایرانیان آزاده، یاران شورشگر
    #کانونهای_شورشی #همیاری #FreeIranTelethon #Iran

    پاسخحذف