۱۳۹۶ تیر ۹, جمعه

اسکای نیوز: کنفرانس ”مقاومت ایران“ خواسته‌ای برای سرنگونی رژیم

اسکای نیوز: کنفرانس ”مقاومت ایران“ خواسته‌ای برای سرنگونی رژیم

 

 اسکای نیوز روز جمعه 9تیر گزارش داد: دهها هزار نفر از ایرانیان مقیم خارج از نقاط مختلف جهان به کنفرانس سالانه مقاومت ایران که فردا شنبه در پاریس برگزار می‌شود، می‌پیوندند.

بیانیه سازماندهندگان این کنفرانس می‌گوید، ”این تجمع بزرگ که فرزندان ایران را از کلیه نژادها و جنسیتها و مذاهب را نمایندگی می‌کند خواستار سرنگونی رژیم فاشیستی حاکم بر ایران خواهد شد“...

بر اساس بیانیه فوق، این کنفرانس همچنین خواستار ”برقراری آزادی و دموکراسی و احترام به حقوق‌بشر و صلح و ثبات در منطقه و برادری با همسایگان“ خواهد بود.

بیانیه می‌افزاید، ”این تجمع بزرگ نماینده صدای حقیقی مردم ایران، صدای جایگزین دموکراتیک که به ایران و تمامی اقشار مختلف آن با بردباری و برابری بین زن و مرد و احترام به حقوق اقلیتهای قومی و مذهبی به‌عنوان شهروندانی برابر نگاه می‌کند می‌باشد. ایرانی دموکراتیک و خالی از سلاح اتمی که به‌دنبال دوستی با بقیه جهان می‌باشد“.

در این کنفرانس صدها تن از شخصیتها با گرایشات مختلف سیاسی از پنج قاره جهان از جمله هیأتهای پارلمانی و کارشناسان با نفوذ در سیاست خارجی و امنیت ملی از آمریکای شمالی و اروپا و شخصیتها و مقاماتی از کشورهای عربی و اسلامی شرکت خواهند کرد. .

 

سوالات و نظرات خود را برای شبکه های اجتماعی ارتباط مستقیم ارسال کنید. تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M
ادمین تلگرام @Ertebatm.فیس بوک

توییتر   @ertebatm2013

یوتوب. گوگل پلاس Ertebat M
جي ميل ertebatmostaghim@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر