۱۳۹۸ آبان ۵, یکشنبه

هزینه هرثانیه استمرار دیکتاتوری آخوندها

اختلاسهای میلیاردی
هر ثانیه حکومت آخوندها برای مردم ما چقدر هزینه دربردارد؟
مردم دنیا تعداد ۴هزار اعدام فقط در دوره حسن روحانی را می‌دانند.
از عدد ۳۳هزار زندانی سیاسی اعدام شده هم جهانیان با خبر هستند.
گوش جهانیان با عدد ۱۲۰هزار شهید مقاومت سراسری مردم ایران هم سال‌هاست که آشنا شده،
اما این‌که در زیر این نسل‌کشی تکان‌دهنده، آخوندها چگونه ایران و منابع ملی و ثروتهای عمومی این کشور را غارت می‌کنند، مسأله‌ای است که در مقایسه با خونی که آخوندها از ملت می‌ریزند تا حدی اهمیت خود را از دست داده باشد.
این نوشته برخلاف روال معمول می‌خواهد به همین نکته کم‌اهمیت به نسبت خونهای به‌ناحق ریخته شده مردم‌مان بپردازد و در این مسیر هم پیشاپیش اذعان می‌کند مطلقاً توان محاسبه تمامی آنچه را که آخوندها چپاول کرده‌اند ندارد، به‌ویژه که ابعاد غارت و فسادی که آخوندها در حوزه مالی بر این مملکت حاکم کرده‌اند، اساساً ناپیداست و بعید است که حتی پس از سقوط دیکتاتوری ملاها هم اندازه آن روشن شود، به همین علت این نوشته تلاش می‌کند تنها و تنها به ۲-۳عدد از اختلاس‌های دو باند اصلی رژیم یعنی باند خامنه‌ای(سپاه پاسداران) و باند روحانی(دولت) بپردازد، ۲عددی که خودشان رسما در روزنامه‌هایشان اعلام کرده‌اند.
در این‌جا باز هم روی این نکته تأکید می‌گردد که عمق جنایتها و گستره غارت‌گریهای این رژیم حقیقتاً روشن نیست و این معمایی است که ابعاد آن قابل اندازه‌گیری نیست چرا که؛
  • اولا جنایتهایی که آخوندها و پاسدارا نشان مرتکب شدند را هرگز نمی‌توان ارزیابی کرد، آن‌ هم به یک علت ساده: جان انسان‌ها را نمی‌توان با خون‌بها و امثالهم برابر نهاد.
  • ثانیا تعداد جنایتها هم حقیقتاً مشخص نیست!
  • ثالثا و از سوی دیگر برآورد خیانت‌های مالی آخوندها و پاسداران هم ناشناخته است، هنوز هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند آخوندها و عوامل‌شان چه مقدار سرمایه و امکانات مالی از کشور و مردم ما به سرقت برده تا کسی بتواند به جمع‌زدن آنها بپردازد.
با این‌ همه می‌توان با نگاهی به برخی غارت‌های نجومی آخوندها(منظور هر دو باند رژیم است) میزان تقریبی خسارت وارده به مردم ایران و نسل‌های بعدی را تا حدودی حدس زد. برای این‌ کار هم، ‌چنان‌که گفته شد و به‌عنوان یک روش راهنما می‌توان فرضا ۲-۳عدد رسمی اعلام شده توسط حاکمیت را مشخص کرده و بر آن اساس یک برآورد اولیه به‌دست آورد.

بررسی یک نمونه

یکم: روز ۲اردیبهشت ۹۸ خبرگزاری مجلس ارتجاع بخشی از سخنان یک نماینده رژیم را منتشر کرد که گفت:‌ «سال ۹۶ بالغ بر ۳۲میلیارد دلار صادرات غیرنفتی و نفتی تحت عنوان بخش خصوصی از کشور خارج شد و به خزانه بازنگشت».
دوم: در همان‌ روز و به‌وسیله همان خبرگزاری اعلام شد: «هم‌چنین در سال ۹۷ نیز شاهد بودیم بالغ بر ۳۴میلیارد دلار به خزانه برنگشت»!
سوم: هم‌چنین مشاور وزیر اموز اقتصادی و دارایی رژیم(حسین میرشجاعیان) گفت: «۳۰میلیارد دلار از مجموع ۴۰میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات، نه به‌صورت کالا و نه به هیچ صورت دیگری وارد کشور نشده است. او این امر را مصداق فرار سرمایه خوانده است».(۲۱ اردیبهشت ۹۸ - دویچه وله)
چهارم: روز دوم آبان ۹۸ کیهان خامنه‌ای نوشت: «۱۸میلیارد دلار از ارز موجود کشور به باد رفت... نزدیک به ۱۸میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰تومانی که دولت پرداخت کرده، به کشور بازنگشته است یعنی با قیمت متوسط دلار۱۲هزار تومانی، نزدیک به ۲۱۶هزار میلیارد تومان از منابع کشور سوخت. این عدد برابر با نیمی از بودجه کل کشور و حدود ۷۲برابر هزینه‌ای است که ایران در جنگ تحمیلی پرداخت کرد».

نقطه مچ‌گیری خامنه‌ای و روحانی از یکدیگر

باند روحانی روی ۳۰میلیارد دلار ارزی که پاسداران در جریان صادرات پتروشیمی به خارج فرستاده و برنگردانده‌اند دست می‌گذارد تا باج سیاسی از آنها بگیرد.
باند خامنه‌ای روی حیف و میل ۱۸میلیاردی ارز ۴۲۰۰تومانی یا به‌قول خودشان «ارز جهانگیری» دست می‌گذارند تا طرف مقابل را به سکوت وادار کنند.
هر دو باند در یک روال تکراری آن‌قدر از این اعداد برای همدیگر رو می‌کنند تا مانند یک قمار متعارف، یکی از طرفین دست بالا کرده و پیشنهاد آتش‌بس بدهد! آنجا حساب‌ها را سرکردگان مافیای آخوندی «صفر» کرده و تا دعوای بعدی در سکوت و آرامش به ساختن اعداد بعدی اختلاس‌ها و دزدی‌ها به شغل شریف‌شان!‌ ادامه می‌دهند.

با همین ۳قلم دزدی چه کارهایی می‌شد برای مردم انجام داد؟

اکنون جدای از دعوای باند آخوندها و پاسداران و اصلاحات‌چی‌هایشان بد نیست این ۲-۳عدد جمع شده و ضرر و زیان ناشی از همین حجم پولی که تماماً از جیب ملت سرقت شده، روشن شود.
۳۲میلیارد + ۳۴میلیارد + ۱۸میلیارد = ۸۴میلیارد دلار
روزنامه حکومتی فرهیختگان، متعلق به باند خامنه‌ای، روز ۲آبان ۹۸ درباره آن ۱۸میلیارد دلاری که توسط باند روحانی حیف و میل شده نوشته بود سود حاصل از مابه‌التفاوت این ۱۸میلیارد دلار و تبدیل دلار ۴۲۰۰تومانی دولتی به دلار ۱۲۰۰۰تومانی در بازار آزاد بیشتر از ۲تریلیون تومان و معادل نیمی از بودجه سالانه کشور است.
اکنون باید از هر دو باند رژیم پرسید اگر سود حاصل از ۱۸میلیارد دلار و تفاوت قیمت دولتی و آزاد آن مساوی با نیمی از بودجه کشوری است، لطفاً بفرمایید که سود حاصل از ۸۴میلیارد دلاری که مشترکاً توسط هر دو باند خامنه‌ای و روحانی ملاخور شده است، چند برابر بودجه سالانه دولتی است؟

حقایق نهفته در ۳اختلاس حکومتی

مطمئنا آخوندها و پاسداران‌شان هرگز اعتراف نخواهند کرد که در همین ۳قلم اختلاسی که کرده‌اند، بیشتر از بودجه ۵سال و نیم کشور را بالا کشیده‌اند!
پاسداران خامنه‌ای و باند روحانی هرگز اقرار نخواهند کرد که همین ۸۴میلیارد دلار به ارز ۱۲هزار تومانی برابر با دستمزد ۴سال تمامی ۱۴میلیون کارگر ایرانی است که این روزها گروه گروه به خیابان‌ها آمده و برای دستمزد‌های به سرقت‌رفته‌اشان تظاهرات می‌کنند.

هر ثانیه حکومت آخوندها چقدر برای مردم ما هزینه دارد؟

اگر همین ۸۴میلیارد دلار را به حساب دلاری ۱۲هزار تومان حساب کنید، سپس آن را به یک سال(برابر با ۳۶۵روز و هر روز ۲۴ساعت و هر ساعت ۳۶۰۰ثانیه) تقسیم کنید تازه روشن می‌شود که اگر فرضا فقط و فقط در یک‌سال همین ۸۴میلیارد دلار را آخوندها و پاسداران و دولتی‌ها(یعنی هر دو باند اصلاح‌طلب و اصول‌گرا) بالا کشیده باشند(و نه هیچ پول دیگری) باز هم حکومت آخوندها و پاسداران جنایت‌کارشان برای مردم ایران هر ثانیه نزدیک به ۳۲میلیون تومان هزینه برمی‌دارد!
یعنی فقط پول‌های آخوندخور شده در ۳اختلاس در هر ثانیه معادل دستمزد ماهانه نزدیک به ۲۱کارگر ایرانی است!
طبعا مردم می‌دانند که آخوندها و پاسدارا نشان صدها برابر این ۸۴میلیارد دلار را سالانه از خزانه مردم سرقت می‌کنند و این عدد تنها به‌عنوان یک نمونه کوچک در این یادداشت بررسی شد.
با این‌ همه شاید نگاهی به همین عدد و رقم‌ها برخی‌ها را وادار به فکر علاج کردن این مرض هولناک کند!
مرضی که هر ثانیه بیشتر از ۳۲میلیون تومان به مردم ایران ضرر می‌زند.
حساب جانهای پاکی که در کنار این اختلاس‌ها به زمین ریخته و می‌ریزد البته غیرقابل محاسبه است.
حقیقتاً که هر ثانیه زودتر ریشه این ظلم را کندن، ضرورتی حیاتی برای بقای ملت است.
#ارتباط_مستقیم. یکشنبه5آبان/ درباره کنفرانس در پارلمان اروپا وتظاهرات مردم عراق ولبنان - 20 شب با محمد علی توحیدی-پخش: فیسبوک
توییتر  @ertebatm2013
تلگرام    https://telegram.me/Ertebat_M  
یوتوب

۱ نظر:

  1. https://ertebatmostaghim.blogspot.com/2019/10/blog-post_81.html
    هزینه هرثانیه استمرار دیکتاتوری آخوندها
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية

    پاسخحذف