۱۳۹۵ دی ۲۰, دوشنبه

مرگ رفسنجانی ضربه کاری به نظام ولایت فقیه.ق اول سنابرق زاهدی 19دی95ارتبا...


 مرگ رفسنجانی ضربه کاری به نظام ولایت فقیه
گفتگو با سنابرق زاهدی ارتباط مستقیم 19دی



خانم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت یكی از پایه های فاشیسم دینی حاكم بر ایران و عامل تعادل آن فرو ریخته و رژیم در تمامیت خود به سرنگونی نزدیك تر میشود.

رفسنجانی در 38 سال گذشته چه در زمان خمینی و چه بعد از آن، یكی از بالاترین نقشها را در سركوب و صدور تروریسم و تلاش برای دست یابی به بمب اتمی داشت.

رفسنجانی همواره نفر شماره 2 رژیم و وزنه تعادل آن بوده و در حفظ آن نقش تعیین كننده داشته است. رژیم آخوندی اكنون تعادل درونی و بیرونی خود را از دست میدهد.

 
🎋 #ایران٫سوابق پر جنایت #رفسنجانی یکی از ستونهای اصلی #فاشیسم #مذهبی حاکم بود

✍ #رفسنجانی در 82سالگی پس از یک حمله قلبی و ساعتهای کوتاهی پس از انتقال به بیمارستان مرد.
#رفسنجانی یکی از ستونهای اصلی فاشیسم مذهبی حاکم بود و از هنگام به قدرت رسیدن خمینی، نزدیکترین دستیار او به‌شمار می‌رفت و در همه جنایتهای خمینی نقش درجه اول داشت.
#رفسنجانی  طی سالهای  #جنگ  عملاً نایب خمینی بود و  در خرداد67  به‌عنوان فرمانده کل قوا در جنگ ضدمیهنی منصوب  و در به کشتن دادن صدها هزار تن از اتباع ایران و به روی مین فرستادن کودکان و نوجوانان، مستقیماً دست داشت.
#رفسنجانی در زمان خمینی ریاست #مجلس ارتجاع را به عهده داشت. از بزرگترین جنایتهای رفسنجانی نقش او در قتل‌عام 30هزار تن از زندانیان سیاسی در سال67 است و به همراه خامنه‌ای و احمد خمینی، دستورات دژخیم جماران را به هیأت مرگ منتقل می‌کرد. رفسنجانی پیش از آن نیز از مهمترین حامیان و مشوقان لاجوردی #جلاداوین بود و از او در برابر اعتراضات منتظری دفاع می‌کرد و در عزل منتظری نیز ایفای نقش نمود.
☄پس از مرگ #خمینی، او نقش اول را در بالا کشیدن #خامنه‌ای به‌عنوان ولی‌فقیه ارتجاع داشت و پس از خامنه‌ای ریاست‌جمهوری رژیم را به عهده گرفت و این سمت را تا سال 76 به مدت 8سال عهده‌دار بود. اما وحدت رفسنجانی و خامنه‌ای به طولی نیانجامید و به تضاد و جنگ قدرت پایان‌ناپذیر بین این دو تبدیل شد.
#رفسنجانی در همه دوره‌های مجلس خبرگان ارتجاع عضو این مجلس بود و پس از مرگ آخوند مشکینی در سال 86، ریاست آن را به عهده گرفت و این کرسی را در سال 1390 در جنگ قدرت با خامنه‌ای از دست داد.
علت بنیادی خصومت میان خامنه‌ای و رفسنجانی آن بود که رفسنجانی حاضر به تن‌دادن به ولایت مطلقه خامنه‌ای نبود و بارها به اشکال مختلف بر این نکته که خامنه‌ای حائز همه ویژگیهای ولایت‌فقیه نیست، انگشت می‌گذاشت و بر شراکت خودش در قدرت اصرار می‌ورزید و آن را در قالب تز رهبری شورایی و ولایت شورایی عرضه می‌کرد.
پس از پیامدهای جنگ قدرت در رأس نظام در سال88، خامنه‌ای و باندش رفسنجانی را به‌عنوان رأس فتنه به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم معرفی می‌کردند و مورد حمله قرار می‌دادند.
☄در جریان جنگ قدرت فزاینده میان خامنه‌ای و رفسنجانی، خامنه‌ای در سال 92 توانست رفسنجانی را توسط شورای نگهبان دست‌نشانده خود رد صلاحیت کند و مانع کاندیداتوری او شود؛ اما ناگزیر و در ترس از قیام 88 به آخوند حسن روحانی که نوچه رفسنجانی شمرده می‌شود، تن داد و طی 4سال گذشته، رفسنجانی دوباره عملاً به‌عنوان پدرخوانده دولت روحانی و فرد شمارة 2 رژیم و به‌طور رسمی نیز در مقام ریاست مجمع تشخیص مصلحت ایفای نقش می‌کرد.
#رفسنجانی در تمامی #ترورهای #خارج_کشوری رژیم چه در حیات خمینی و چه پس از آن نقش عمده داشت و از همین رو توسط دادگاه آلمان در جنایت میکونوس محکوم شده بود. و در انفجار تروریستی بوئنوس‌آیرس و مرگ 86تن از سوی قضاییه آرژانتین و پلیس بین‌المللی تحت تعقیب بود.
☄با  #مرگ_رفسنجانی، ویترین مدره‌نمایی رژیم نیز در هم شکست و مماشاتگران بین‌المللی یکی از چهره‌های مورد علاقه خود را از دست دادند. سابقه رفسنجانی در این زمینه به ماجرای کلت و کیک و معاملات مخفیانه سلاح با آمریکا و اسراییل در زمان خمینی برمی‌گردد.
همچنین مرگ رفسنجانی در آستانه نمایش انتخاباتی پیش رو، روحانی را از یک پدرخوانده و حامی و مشاور کهنه‌کار محروم می‌کند و او را در برابر حملات باند رقیب آسیب‌پذیرتر می‌سازد.
🙏 #کانال #هزاراشرف_می_سازیم @HezarAshraf

ادمین تلگرام ErtebatM@
کانال تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M
فيسبوكhttps://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-
توییتر @ertebatm2013
گوگل پلاس Ertebat M
جي ميل ertebatmostaghim@gmail.com
وبلاگ http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/
یوتوب Ertebat M
https://www.youtube.com/user/ertebatm

۷ نظر:

  1. ارتباط مستقيم - سيماي آزادي-Ertebat Mostaghim: مرگ #رفسنجانی ضربه کاری به نظام #ولایت #فقیه.ق اول سن... http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2017/01

    پاسخحذف
  2. .ما خانواده شهدای قیام و مادران و زندانیان سیاسی بطور فعال در همیاری 21سیمای آزادی که صدای آزادی است شرکت میکنیم

    پاسخحذف
  3. اگر مطلب كامل سحنان آقاي فريد را بگذاريد ممنون ميشوم

    پاسخحذف
  4. توییتر @ertebatm2013
    گوگل پلاس Ertebat M
    جي ميل ertebatmostaghim@gmail.com
    وبلاگ http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/
    یوتو

    پاسخحذف
  5. خانواده هاي قتل عام شدگان جرئت كردندكه حسابرسي ازرژیم بكنندوما مصمم هستيم كه اين مبارزه راتامحاكمه مسئولين اين جنايت پیش ببریم

    پاسخحذف
  6. شركت در همياري 21 با تلگرام
    دوستان عزيز شما ميتونيد در 21 همياري با سيماي آزادي از طريق تلگرام كمك هاي خودتون رو اعلام كنيد
    با اين اكانت تماس بگيريد:
    telegram.me/simahamyari
    كمكهاي خودتون رو از طريق چت يا گذاشتن وُيس اعلام كنيد
    اين كمكها در برنامه همياري اعلام خواهد شد

    پاسخحذف
  7. حشمت خان و گلریزان همیاری21 طنز پیک شادی https://youtu.be/GfPXUpkOW1k via @YouTube

    پاسخحذف