۱۳۹۵ دی ۱۵, چهارشنبه

توافق آتش بس در سوریه، گورخوابی در ایران، قسمت دوم پرویز خزایی

ارتباط مستقيم
عنوان موضوع اول:توافق آتش بس در سوريه
عنوان موضوع دوم:گورخوابي در رژيم آخوندي

با سلام به هموطنان عزيز
برنامه ارتباط مستقيم اين هفته رو از اين لحظه تقديم حضورتون مي كنيم
در خبري كه روز گذشته از سيماي آزادي پخش شد، طبق گزارش وال استريت ژورنال،
«به گفتة مقامات كنوني و پيشين آمريكا، (رژيم) تهران در 3 سال گذشته از زمان توافق اوليه (اتمي)، بيش از 10ميليارد دلار بر اثر رفع تحريم ها از سراسر جهان به‌صورت نقد و طلا دريافت كرده است.
محموله‌هاي بزرگ طلا و پول نقد از دارايي‌هاي مسدودشدة نفتي در كشورهاي متعدد، همان نوع از رفع تحريم‌هاي مالي است كه سران (رژيم) ايران را مشتاق به تكميل توافق اتمي كرد.
برخي از پول نقد و طلا زماني به ايران رفت كه آمريكا و ساير قدرت‌هاي بزرگ بر سر توافق نهايي اتمي با (رژيم) تهران مذاكره مي‌كردند».
حتما براي خيلي از هموطنان و آنهايي كه دلشان بحال هموطنان محروم ما مي سوزه اين سوال پيش مي آيد كه اگر اين درآمدها رو به رژيم باز شده، پس چرا فاجعه گورخوابي با همه ابعاد تاثر آورش؟  يعني تكان دهنده ترين شكل بي خانماني هموطنان محروم ما در حاكميت آخوندهاي چپاولگر
البته انتشار عكسها و گزارشهاي مربوط به تراژدي گورخوابي بيزاري و نفرت مردم ايران از رژيم روسياه آخوندي رو بدنبال داشت و سوالاتي از اين دست كه چرا در ميهن ما بايد شاهد گورخوابي شماري از اين هموطنان محروم باشيم؟ چه عامل يا عواملي به اين موضوع دامن زده است؟ و چاره چيست؟
از سوي ديگر موضوع تحولات در سوريه از آنجايي كه رژيم آخوندي بطور تمام عيار به دخالت در اين كشور پرداخته و در حقيقت جنگ در سوريه براي حفظ ديكتاتور اين كشور را به پيش مي برد حائز اهميت زيادي است كه در حال حاضر جزو مهمترين خبرهاي بين المللي است. همچنانكه مي دونيد آتش بس در اين كشور از بامداد جمعه برقرار شده و شب گذشته هم شوراي امنيت طرح آتش بس ارائه شده توسط روسيه رو تصويب كرد. در اين برنامه اهميت، پيامدها و چشم اندازهايي كه در اين رابطه متصور هست رو بحث مي كنيم
در برنامه اين هفته آقاي پرويز خزايي نماينده شوراي ملي مقاومت در كشورهاي نورديك ميهمان ما هستند.




سوالات و نظرات خود را بر روي شبکه های اجتماعی ارتباط مستقيم ارسال كنيد.
ادمین تلگرام   ErtebatM@
کانال تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M

توییتر   @ertebatm2013

گوگل پلاس Ertebat M

یوتوب Ertebat M

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر