۱۳۹۷ مرداد ۲, سه‌شنبه

تهدید چاره‌ناپذیر سرنگونی، از کدام سو؟ Ertebat M -

براندازم...
بحرانها از همه سو رژیم را احاطه کرده و خطرهایی که موجودیت رژیم را نشانه رفته از همه طرف در مسیر نظام کمین کرده است. سردمداران نظام، خامنه‌ای و روحانی، وانمود می‌کنند که خطر و تهدید اصلی از خارج کشور و از ناحیه قدرتها و در رأس آنها آمریکاست.
آخوند روحانی در جمع دیپلمات-تروریست‌های نظام که تحت عنوان سفیر آنها را فراخوانده بود در روز ۳۱تیر گفت: «شرایط امروز سیاسی جهان ضمن شرایط سختی که دارد» و سپس با آه و افسوس نسبت به دوران خوش مماشات به دیپلمات-تروریست‌هایش هشدار داد: «اگر امروز سفیر ما احساس نکند که وظایف او نسبت به سال گذشته چند برابر شده جای تعجب هست سال گذشته یک شرایط دیگری ما داشتیم امروز یک شرایط دیگری ما داریم».
ظریف هم در روز ۳۰تیر در دیدار همین دیپلمات-تروریست‌های موسوم به سفیر در حضور ولی‌فقیه ارتجاع با اشاره به همین «شرایط سخت» تلاش کرد با پریدن از روی شکاف‌ها در رأس نظام تحت عنوان «همدلی و وفاق» چهره نظام را با سیلی «عنایت الهی» و «هدایت‌های» ولی‌فقیه ارتجاع سرخ نگهدارد. وی گفت: «ما شرایط سخت‌تری را تجربه کرده‌ایم و اطمینان دارم در پرتو همدلی و وفاق می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم و شرایط پیش‌رو را با عنایت الهی و با هدایت‌های رهبری... مدیریت کنیم».
اما در درون رژیم، خیلی روتر از تهدید اصلی نظام حرف می‌زنند و این قبیل تعارفات را کنار می‌گذارند. چون تهدید را از نزدیک لمس می‌کنند. از مجلس ارتجاع گرفته تا امام‌جمعه‌ها و مهره‌ها و کارشناسان رژیم منشأ تهدید و خطر را خود رژیم و بافت و ساخت فاسد آن که مردم را به خاک سیاه فقر نشانده و تمام اقشار را علیه رژیم برانگیخته و به حرکت درآورده، می‌دانند. حسن حسینی شاهرودی، عضو مجلس ارتجاع در روز ۳۰تیر گفت: «جمهوری اسلامی شرایط سختی رو تجربه می‌کند در شرایطی که جنگ تمام‌عیار اقتصادی توسط دشمنان بر ما تحمیل شده، بی‌درایتی و بی‌کفایتی و تصمیمات متضاد و متغایر بعضی از دست‌اندرکاران اقتصادی چالشهای جدی را در حوزه‌های بانکی، ارزی، سکه، مسکن، خودرو و گرانی ایجاد نموده».
ضیاءالله اعزازی، عضو دیگر مجلس ارتجاع، در همین روز گفت: «فسادی که در دستگاه‌های مختلف نظام رخنه کرده است واقعاً خطرناک هست و نظام را اینها تهدید می‌کنند».
احمد مرادی، عضو دیگر مجلس ارتجاع، در روز ۳۱تیر با اشاره به فساد حاکم بر نظام گفت: «امروز به جای ترس و وحشت از آمریکا بایستی از تیم اقتصادی دولت ترسید. باید از تجمل‌گرایی برخی از مدیران ترسید. باید از ریخت‌وپاش‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد ترسید. باید از فقری که بر اثر سوء‌مدیریت به مردم تحمیل شده است ترسید».
وحشت از مردم و امکان هر لحظه بروز خشم انفجاری آنان همان درد بی‌درمان نظام است که روز جمعه ۲۹تیر ۹۷ آخوند علم‌الهدی را واداشت تا در نمایش جمعه مشهد این‌طور هشدار بدهد: «بابا این مردم را راضی کنید، این مردم آرام نمی‌گیرند این مردم الآن زندگی‌شون، نان‌شون، معیشت‌شون در این شرایط قرار گرفته قشر آسیب‌پذیر یک‌طرف، کسبه یک‌طرف، بازار یک‌طرف».
اگر بخواهیم حرف او را بالغ کنیم امروز نظام با تمام بدنه فاسدش در یک‌سو و مردم خشمگین از تمامی اقشار جامعه در سوی دیگر در کف خیابان‌ها رو در روی نظام ایستاده‌اند. تهدید سرنگونی لاعلاج در خشم فزاینده مردم در برابر رژیم ناتوان در حل کوچکترین مشکلات، هر روز از یک گوشه کشور سر بر می‌کشد و رژیم از آنچه از سرنوشتی که آتشفشان خشم مردم برایش تدارک دیده به درستی آگاه است و از همین هراس دارد. 
 متن و کلیپ گفتگو محمدعلی توحیدی30سال پس از زهر خوردن رژیم در جنگ ضد میهنی

آخرین تفسیر سیاسی واخبار #‌ایران  در شبکه ارتباط مستقیم
  گوگل پلاس   Ertebat M -
یوتوب

۱ نظر:

  1. تهدید چاره‌ناپذیر سرنگونی، از کدام سو؟ Ertebat M -
    http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/07/ertebat-m_24.html
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران

    پاسخحذف