۱۳۹۷ شهریور ۱۰, شنبه

انقلاب با خط سرخ بمناسبت 53مین سالگرد تاسیس #سازمان #مجاهدین خلق #ایران





سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران
انقلاب‌ها، با خط سرخ، بر دیوار شهر و کوچه‌های هر سرزمین نوشته می‌شوند...
شاید که چون سرشت‌شان، با فداکاری و نثار جان عجین است.
در جریان گردهمایی بزرگ مقاومت برای بزرگداشت شهدای قتل‌عام سال ۱۳۶۷، دشتی پرستاره، در برابر دیدگان هر ناظری، قرار داشت؛ نگاه‌هایی مظلوم اما مصمم... چهره‌هایی جوان اما آبدیده... و البته یادهایی که هیچ‌گاه از خاطر این خاک و تاریخش، نخواهد رفت. هم‌چون سالروز تأسیس سازمان.
سازمان مجاهدین خلق ایران، مقاومت علیه دیکتاتوری را از سال ۱۳۴۴ آغاز کرد. در برابر حکومت شاه که حقوق مردم و سرمایه‌های ملی کشور را به یغما برده بود. این مبارزه در سال ۱۳۵۷ و با انقلاب ایران، به تغییر حکومت بالغ شد اما متأسفانه، ولایتی ضدانسانی بر آن تکیه زد و لبخند بر لبها و شادی در نگاه زن و مرد ایرانی را به ماتم و عزایی ۳۹ساله بدل نمود.
سرکوب، از همان آغاز بر نیروهای سیاسی، از جمله مجاهدین با دستگیری و حملات چماقداران و عوامل حکومت آغاز شد. زنان، نوک تیز حملات به بهانه حجاب اجباری قرار گرفتند و زندانها، مملو از جوانانی شد که تنها خواسته‌شان آزادی بود.
در چنین شرایطی، سازمان مجاهدین، ایستادگی به هر قیمت را مرام خود کرد. آنچه که بهایی گران طلب می‌نمود. بیش از ۱۲۰هزار شهید...
چه بسیار مادرانی که باردار، اعدام شدند... چه بسیار نوجوانانی که اسم خود را نگفته، به روی تختهای شکنجه بسته شده و متحمل سخت‌ترین و شدیدترین فشارها گردیدند... چه بسیار لحظات جان باختن بر سر چوبه‌های دار... و چه بسیار لحظات سخت و نفس‌گیر در قفس و خانه‌های مسکونی و تحمل شکنجه‌هایی فوق طاقت انسان...
مجاهدین، این‌چنین لیاقت خود را در تاریخ ایران به‌اثبات رساندند و در چنین صلابتی، هماورد خمینی ضدبشر برای سرنگونی اندیشه و ولایتش گردیدند.
خمینی، خودستایی شیطانی خود را طلب می‌کرد، مجاهدین بر فدای دار و ندار خویش، پای فشردند؛
خمینی، کشتار حرص و نسل ایرانی را اراده کرده بود، مجاهدین، ایستادگی به هر قیمت را مرام خود ساختند؛
و خمینی، خائنانه اعتماد خلقی تشنه آزادی را پرپر کرده بود، مجاهدین، عزم بازگرداندن اعتماد به قلب‌های درهم‌شکسته را پیشه خود ساختند.
اکنون بیش از ۵۰سال است که این مصاف ادامه دارد و امروزه، بعد از ۵۳سال به رفیع‌ترین قله‌های خود می‌رسد.
امروزه مجاهدین خلق ایران، سازمان محوری مقاومتی هستند که تنها آلترناتیو دموکراتیک این رژیم است؛ با گستره‌ای جهانی و قدرتی برگرفته از اراده‌های شگفت انسانی.
در سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین در نیمه شهریورماه، طرح ده ماده‌ای خانم رجوی برای یک ایران آزاد، همان پاسخ اصلی و برگ برنده‌ای است که نتیجه این مصاف طولانی را به سرانجام نیک، می‌رساند.
پاسخی است که تمام خون‌ها و رنج و شکنج‌های این سالیان را احیاء می‌نماید و در کسوت ایرانی نو، چهره‌ای نوین به جهانیان ارائه می‌نماید.
نمادی از یک ایران آزاد...

 تفسیر سیاسی واخبار #‌ایران  در شبکه ارتباط مستقیم
فیسبوک
توییتر
یوتوب
  گوگل پلاس   Ertebat M -



۱ نظر:

  1. انقلاب با خط سرخ بمناسبت 53مین سالگرد تاسیس #سازمان #مجاهدین خلق #ایران
    http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/09/53.html
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران

    پاسخحذف