۱۳۹۶ دی ۲۵, دوشنبه

عباس داوری: قیامی که شروع شده، سر بازایستادن نخواهد داشت و تا به گورسپردن رژیم ادامه خواهد یافت


اظهارات آقای عباس داوری مسئول کمیسیون کار شورای ملی مقاومت درباره قیام مردم ایران و رسوایی کامل مدعیان اصلاحات قلابی در رژیم ولایت فقیه:
با سلام به بینندگان عزیز سیمای آزادی و با هزاران سلام و درود به قیام‌آفرینان قهرمان مردم ایران. قیامی که چشم جهانیان را به واقعیتهای دردناکی در جامعه‌مون باز کرد. زمینه‌های این قیام به‌ویژه از تیرماه امسال شروع شده بود؛ زیرا تظاهرات و ٰتجمعاتی که وجود داشت، خصلت پایدار به خود گرفته بودند؛ معلمین، غارت‌شدگان سپرده‌های بانکی، بازنشستگان، کارگران تجمعات و تظاهرات زیادی داشتند. حتی اینها در مقابل مجلس رژیم هزاران نفر تظاهرات می‌کردند، تحصن می‌کردند، مقابل دفتر آخوند روحانی تجمع می‌کردند؛ مقابل قوه قضاییه تجمع می‌کردند و حتی چندین شبانه‌روز آنجا تحصن کردند. اما آنها را به‌زور از آنجا بیرون کردند. مردم شعاراشون مشخص بود، می‌گفتند: یه اختلاس کم بشه... . مشکل ما حل می‌شه. یعنی به قلب فساد انگشت می‌گذاشتند و یا سوریه را رها کن... فکری به‌حال ما کن؛ و مرگ بر روحانی. همه مشکلات را می‌دانستند ناشی از چیه. بنابراین، نه کسی حرف اینها را شنید و نه حرف، به‌اصطلاح قدمی برای حل مشکلات اینها برداشت؛ هر روز وضعیت معیشتی مردم بدتر از روز قبل می‌شد. کارگران معدن رو به‌دلیل حقوق معوقه خودشون را که می‌خواستند، شلاق می‌زدند. آن راننده بندرعباسی را دیشب دیدید که روی زمین خوابیده بود و فریاد می‌زد. ببینید مردم را به کجا کشاندند. به این دلیل در روز هفت دی جامعه منفجر شد و در کمتر از یک هفته قیام تمامی ۳۱استان کشور را در برگرفت. در این میان مهره‌های رژیم حرفهایی می‌زنند. جنایتکاری به نام سعید حجاریان که از پایه‌گذاران انواع شکنجه در زمان خمینی‌اه و هم‌چنین از پایه‌گذاران وزارت بدنام اطلاعات آخوندی‌اه؛ چون می‌داند این قیام سر بازایستادن تا سرنگونی این رژیم نداره؛ برای آخوند روحانی به خیال خودش توصیه‌هایی میکنه تا مقابل این قیام مردم را بگیرد. روزنامه اعتماد روز ۲۱دی‌ماه نوشت: سعید حجاریان به دولت روحانی توصیه کرده که با پشت‌سرگذاشتن اتفاقات اخیر با توجه به وضعیت کنونی کشور باید خودش را برای موجهایی اعتراضی بعدی، «یعنی می‌دونه که موجهای اعتراضی بعدی خواهد آمد» آماده نگه داره تا در صورت وقوع مجبور به واکنش سریع نشود. حرف این جانی اینه که: روحانی تو مثل همین خاتمی و دیگران خودت را آماده کن برای سرکوب مردم برای این‌که آنها را بتونی به‌اصطلاح از نظر امنیتی و همین‌طور اطلاعاتی مهار بکنی؛ این رهنمود را می‌دهد؛ اما این جانی نمی‌داند که این قیامی که شروع شده، سر بازایستادن نخواهد داشت و تا به گورسپردن این رژیم جنایت‌پیشه و چپاولگر ادامه خواهد یافت و آن را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد.
  آخرین اخبار #تظاهرات_سراسرى_ایران  در شبکه های ارتباط مستقیم    
 فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
ErtebatM یوتوب. گوگل پلاس
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
  

۲ نظر:

  1. عباس داوری: قیامی که شروع شده، سر بازایستادن نخواهد داشت و تا به گورسپردن رژیم ادامه خواهد یافت
    #تظاهرات_سراسرى_ایران #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #ایران
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/01/blog-post_15.html

    پاسخحذف
  2. این قیامی که شروع شده، سر بازایستادن نخواهد داشت و تا به گورسپردن این رژیم جنایت‌پیشه و چپاولگر ادامه خواهد یافت و آن را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد.

    پاسخحذف