۱۳۹۷ مهر ۱۹, پنجشنبه

پیام مریم رجوی به کنفرانس «نه به‌ اعدام و تروریسم » در شهرداری ۵پاریس


مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
به‌ مناسبت روز جهانی علیه اعدام، در کنفرانسی که در شهرداری منطقه ۵پاریس برگزار شد، مریم رجوی در پیامی خطاب به شرکت‌ کنندگان در این جلسه گفت:
روز جهانی علیه اعدام، که برای رواج یک ارزش جهان‌شمول و دفاع از حرمت جان انسان پایه‌گذاری شده، در عین‌حال روزی است که رژیم رکود دار اعدام و نظام قتل‌عام یعنی رژیم ضدانسانی ولایت فقیه را انگشت‌نما و رسوا می‌کند.
به 120هزار تن از فرزندان رشید ایران‌زمین که به‌خاطر مبارزه برای آزادی توسط این رژیم اعدام شدند، از جمله زندانیان قتل‌عام شده سال 67 درود می‌فرستم.
اعدام آنها داغ لعنت ابدی بر پیشانی آخوندهاست که پایه‌های حکومت خود را در خون بنا کرده‌اند. در عین‌حال ازهر گونه مشروعیت مردمی، انسانی و تاریخی تهی شده و سرنگونی رژیم‌شان یک هدف مبرم مبارزاتی و ملی است که مردم و مقاومت ایران به‌طور قطع و یقین به‌آن جامه عمل خواهند پوشاند.
در سال گذشته مطابق گزارش عفو بین‌الملل ۵۰۷حکم اعدام توسط آخوندها اجرا شده است. البته شمار واقعی اعدامها بسا بیشتر است. زیرا رژیم خونریز ولایت فقیه از انتشار خبر تعداد زیادی از اعدامها جلوگیری می‌کند. همزمان مانند سال‌های گذشته هزاران نفر در زندانهای خامنه‌ای در سراسر کشور در زیر حکم اعدام قرار دارند و از این راه زندگی بخشی از جامعه ایران به‌بند کشیده شده است.
به‌علاوه آخوندها با قساوت پایان‌ناپذیر خود اعدام زندانیانی را که در سنین نوجوانی و کودکی مرتکب جرم شده‌اند، ادامه می‌دهند و نخستین حکومت اعدام کننده نوجوانان در جهان برخلاف کنوانسیونها و قانون بین‌المللی هستند.
رژیم ولایت فقیه همچنین برای مقابله با قیام و جنبش اعتراضی به‌ افزایش اعدام‌های سیاسی رو آورده است. تنها در شهریورماه گذشته 9زندانی سیاسی اعدام شدند. پس از قیام دیماه گذشته نیز آخوندها حداقل 14تن از دستگیر شدگان قیام را در داخل شکنجه‌گاهها به‌ شهادت رساندند و آنها را به‌عنوان افراد خودکشی کرده معرفی کردند.
اعدام حربه‌ ارعاب جامعه و ابزار تعیین‌کننده حفظ رژیم است و هر دو جناح حاکم از این توحش بی‌وقفه برای ادامه حاکمیت سود می‌برند.
هر دو جناح رژیم بر سر سهم خود از قدرت و غارت در جدال‌اند؛ اما بر سر اعدام زندانیان و سرکوب جامعه و در مورد ارتکاب جنایت‌های تروریستی در خارج کشور هم‌فکر و همدست‌اند. قضاییه خامنه‌ای اعدام می‌کند، وزارت بدنام اطلاعات و نیروی تروریستی قدس به‌ ترور و جنایت دست می‌زنند و دولت و وزارت‌ خارجه‌اش وظیفه توجیه یا انکار آن را برعهده‌ دارند.
طرح تروریستی شکست خورده رژیم برای ضربه زدن به‌ گردهمایی سالانه مقاومت در پاریس یا سایر طرح‌های تروریستی این رژیم علیه مقاومت در آلبانی و آمریکا، در همدستی کامل دولت روحانی با سایر نهادهای جنایت‌پیشه رژیم انجام گرفته است.
تروریسم آخوندها در خارج کشور، امتداد سیاست اعدام و شکنجه در داخل ایران است. این دو سیاست لازمه هم‌اند و هیچ‌کدام به‌تنهایی قابل استمرار نیست.
دولت‌های جهان را فرا می‌خوانیم که روابط سیاسی و اقتصادی خود با رژیم ولایت فقیه را به‌ توقف شکنجه و اعدام زندانیان و جمع کردن کامل بساط تروریسم مشروط سازند.
از هموطنان در سراسر کشور می‌خواهیم که در برابر اعدامها و دستگیریها فعالانه مقاومت کنند و از هر طریق که می‌توانند مانع استفاده آخوندهای حاکم از این حربه جنایتکارانه شوند.
در چهل سال گذشته، تحت حاکمیت آخوندها، هزاران هزار ایرانی هر کدام در سحرگاهی به‌ جوخه‌های تیرباران یا حلقه‌های دار سپرده شده‌ و دیگر رنگ آفتاب و شور زندگی ندیده‌اند. اما سحرگاه ملت ایران هم که در آن تمامیت رژیم ولایت فقیه به‌ دیار نیستی فرستاده شود، نشانه‌های خود را آشکار کرده است.
به‌یمن مقاومت و قیام ملت ایران آفتاب آزادی و حاکمیت مردم در حال دمیدن است. روزی فرا می‌رسد که در آن زندگی مردم ایران بدون اعدام و شکنجه طی شود و ایران گلستان آزادی و عدالت گردد.

۱ نظر:

  1. پیام مریم #رجوی به کنفرانس «نه به‌ #اعدام و تروریسم » در شهرداری ۵پاریس
    https://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/10/blog-post_11.html
    #ایران #تحریم #سرنگونی #قیام_ایران #ايران_آزاد #ما_پیروزيم

    پاسخحذف