۱۳۹۸ تیر ۳, دوشنبه

پخش زنده تحریم خامنه ای و دستگاهش توسط رییس جمهور آمریکا




پخش زنده تحریم خامنه ای و دستگاهش توسط رییس جمهور آمریکا از سیمای آزادی تلویزیون ملی #ایران - ۳ تیر ۹۸
-
  🔴🔵#ایران - ۳ تیر ۹۸ https://www.pscp.tv/w/b-ES2zFtTUtQTWRrQU9lakd8MXluSk9Sb0FQbHJHUq6o0LsXm3L7aF72ypDzgvCP-4ZDvBRhlH4ZbjnL-c1g …
امروز دوشنبه ۳تیر۹۸ رئیس‌جمهور آمریکا با امضای یک فرمان اجرایی تحریم‌های جدید سختی را که از آن به‌عنوان «تحریم‌های کوبنده» اسم برد علیه رژیم آخوندی اعلام کرد.#IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران 
این تحریم‌ها شامل تحریم علیه خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع و سرمایه‌ها و سیستمهای مالی او می‌باشد.
دونالد ترامپ به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: تحریمهای امروز  بدنبال  مجموعه‌یی از رفتارهای مهاجمانه رژیم ایران در هفته‌های اخیر از جمله ساقط  کردن  یک پهپاد آمریکا و بسیاری اقدامات دیگر، اعلام می‌شود. همه  شما شاهد حمله به نفتکشها و کارهای بد دیگری که  رژیم  ایران کرد بودید.

رهبر رژیم ایران کسی است که مسئول اعمال خصمانه این  رژیم است. دفتر او نظارت بر وحشیانه‌ترین ابزار این رژیم از  جمله سپاه پاسداران را برعهده دارد. تحریمهایی که من  تا لحظاتی  دیگر امضا خواهم کرد رهبر رژیم ایران و دفتر او و کسانی که از  نزدیک به او و دفتر او وابسته هستند از دسترسی به منابع و حمایتهای مالی اصلی محروم  می‌کند. 
این  اقدامات  بیانگر یک پاسخ متناسب به اقدامات تحریک کننده رژیم ایران است. ما به افزایش فشار بر رژیم تهران ادامه خواهیم داد تا زمانی که این رژیم اعمال خطرناک و جاه‌طلبیهای خود را  از جمله دنبال کردن دستیابی به سلاح اتمی، افزایش غنی‌سازی اورانیوم، گسترش موشکهای بالستیک، درگیری و حمایت از تروریسم، دامن زدن به بحرانهای خارجی و اعمال خصمانه علیه آمریکا را متوقف  کند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه افزود ما خواهان توقف فوری حمایت رژیم ایران از تروریسم هستیم. آنها آنچنان از تروریسم حمایت می‌کنند  که  کسی  تاکنون شاهد آن  نبوده است. 
خویشتنداری که ما از خود نشان داده‌ایم به‌معنی این نیست که در آینده نیز این خویشتندای را نشان خواهیم داد. ما به افزایش فشار بر رژیم تهران ادامه خواهیم داد. رژیم ایران هرگز نخواهد توانست صاحب سلاح اتمی‌ شود.
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت گفت: تحریم خامنه‌ای و بیت‌العنکبوت وی بهترین و ضروری‌ترین تحریم است
خانم مریم رجوی: دستگاه خامنه‌ای بزرگترین مرکز جنایت و فساد و ترور در ایران است. این تحریم باید به گشتاپوی دینی، یعنی وزارت اطلاعات آخوندها که مانع قیام به سوی ایران آزاد است تعمیم یابد.
همچنین استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: وزیر خارجه رژیم ایران محمدجواد ظریف مورد تحریم قرار خواهد گرفت و تا آخر هفته اعلام خواهد شد.
منوچین افزود: آمریکا سرکردگان مشخص نظامی رژیم ایران که دست‌اندرکار حمله به پهپاد بدون سرنشین آمریکایی بودند را نیز تحریم می‌کند.https://telegram.me/Ertebat_M
[ Photo ]
اعلام #تحریم #خامنه‌ای و دستگاهش توسط رئیس جمهور #آمریکا   #مریم_رجوی: تحریم خامنه‌ای و بیت‌العنکبوت وی بهترین و ضروری‌ترین تحریم است https://telegram.me/Ertebat_M
https://twitter.com/ertebatm2013
https://www.instagram.com/ertebatm/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر