۱۳۹۸ تیر ۳۱, دوشنبه

پیام نمایندگان کنگره آمریکا به گردهمایی اشرف3


پیام سناتور جان کورنین و نمایندگان کنگره آمریکا شیلا جکسون لی، تام مک کلینتاک، براد شرمن، دان بیکن، پال گوسار، لی زلدین به گردهمایی اشرف ۳ 

 

گردهمایی سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳

سناتور جان کورنین

جامعه ایرانیان اشرف،
گردهمایی ایران آزاد،
دوستان عزیز،
ار تلاشهای شما برای برپایی یک ایران آزاد و دموکراتیک سپاسگزارم
همان‌طور که تحولات اخیر نشان داده، دیکتاتوری حاکم بر ایران عامل نفوذ خطرناک و بی‌ثبات کننده منطقه است. این رژیم با مشت آهنین و با سرکوب حقوق پایه‌یی و تجاوز به حقوق انسانی مردم ایران در حاکمیت است. این رژیم به‌عنوان بزرگترین حکومت حامی تروریسم در جهان، با حمایت و تأمین مالی سازمانهای تروریستی جنگ‌افروزی می‌کند و طی چند دهه ثبات منطقه‌ای را متزلزل کرده است. بااینحال، مهم است که نشان بدهیم مردم ایران قربانیان بزرگ این رژیم وحشی هستند و تحت حاکمیت آخوندها چند نسل رنج برده‌اند.
البته جهان به مبارزه مردم ایران توجه دارد و به‌منظور کمک به مردم ایران، ایالات متحده باید از استراتژی «فشار ماکزیمم» دولت حمایت کند، این استراتژی در خدمت آزادی و حقوق پایه‌یی مردم ایران است
من در کنگره آمریکا لایحه‌یی ارائه کردم تحریم‌های بیشتری روی سپاه پاسداران اعمال می‌کند. سپاه پاسداران سرکوب داخلی و تروریسم بین‌المللی رژیم را پیش می‌برد و خوشحالم که این لایحه دوحزبی را معرفی کرده‌ام.
صمیمانه امیدوارم شاهد روزی باشم که مردم ایران بدون ترس زندگی کنند و دولتی باشد که به شهروندان خود و جامعه بین‌المللی احترام بگذارد. تا آن روز، آمریکا و متحدانش باید در رویارویی با دیکتاتورهای حاکم بر ایران با هم بایستند و هرکاری را که می‌توانند، برای اعمال فشار بر بزرگترین حامی تروریسم در جهان انجام دهند.
من افتخار می‌کنم که در حمایت از یک ایران آزاد بایستم.
سناتور جان کورنین
سنای ایالات متحده

شیلا جکسون لی

خانم مریم رجوی
رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران
گردهمایی سالانه برای یک ایران آزاد
باعث افتخارم است که این نامه را به‌ مناسبت گردهمایی سالانه شما برای یک ایران آزاد بنویسم و تبریکاتم را از صمیم قلب ابراز کنم. مفتخرم که از طرح ده ماده‌ای شما برای آینده ایران حمایت کنم که تضمین آزادی احزاب و اجتماعات، لغو حکم اعدام، جدایی دین و دولت، برابری زنان، و چندین مواضع سیاسی دیگر است که ایران را به آینده پرتاب می‌کند.
مردم ایران شایسته یک تغییر دموکراتیک هستند که رشد اقتصادی و یک جامعه پیشرفته را محقق کند.
در همین راستا من همراه با شمار زیادی دیگر، در کنار خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران می‌ایستیم تا به سرنگونی رژیم ایران، آزادی فوری کلیه زندانیان سیاسی و حمایت از آلترناتیو آن برای تحقق یک جمهوری غیراتمی فراخوان بدهیم.
از سال ۲۰۱۳بیش از ۳۱۰۰اعدام در ایران بوده است. اقلیتهای مذهبی مورد رفتار غیرانسانی قرار گرفته و از حقوق خود برای پرستش آزادانه محروم شده و برخی اعدام شده‌اند....
هزاران زندانی سیاسی، اعم از مردان، زنان و نوجوانان توسط رژیم ایران اعدام شده‌اند و گزارش‌شده اجساد این قربانیان در گورهای گمنام دفن شده‌اند و خانواده‌های آنان از محل آنها مطلع نشده‌اند. این رکورد غیرقابل تحمل رژیم حاکم بر ایران باید برای یک ایران آزاد پایان یابد.
همراه با مردم حوزه انتخابیم در تگزاس ما در همبستگی با شما هستیم و حمایت مستمر خود را برای یک ایران آزاد و پیشرفته اعلام می‌کنیم.
شیلا جکسون لی
نماینده کنگره ایالات متحده


تام مک کلینتاک

کنگره ایالات متحده آمریکا
واشنگتن دی.سی
۱۳ژوئیه ۲۰۱۹
خطاب به گردهمایی ایران آزاد،
جنبش ایران آزاد نه فقط پایداری کرده، بلکه در مقابل بی‌عدالتی و جنایات رژیم نامشروع ایران -که گسترده‌تر و منزجر کننده‌تر شده- رشد کرده است. در حالیکه دیکتاتوری آخوندها افراطی‌تر شده، مقاومت بین‌المللی نسبت به آن قاطع‌تر شده است.
هر چه بیشتر از داستان میراث باستانی و پرافتخار آزادی و تمدن ایران گفته می‌شود، و هر چه بیشتر از نفرین دیکتاتوری و ترور آخوندها سخن گفته می‌شود، جهان هر چه بیشتر به آرمان شما می‌پیوندد.
ما اینرا در انتقال مبارزین آزادی، مجاهدین خلق که در عراق در محاصره بودند، شاهد بودیم.
ما اینرا در گسترش مخالفت با رژیم ملایان از طرف کشورهای اسلامی دیگر شاهد بودیم.
ما اینرا با ۷۵همکارم اینجا در کنگره که قطعنامه ۳۷۴را امضا کرده‌اند شاهد هستیم تا مجدداً بر تعهد و حمایتمان از خواست مردم ایران برای ایران دموکراتیک، و یک جمهوری مبتنی بر جدایی دین و دولت و غیراتمی تأکید کنیم.
ایران یکی از بزرگترین و باستانی‌ترین تمدنها در تاریخ بشر است، ولی تحت سرکوب یک باند شرور و یاغی که دیکتاتوری خود را به ایران تحمیل کرده‌اند، این میراث بزرگ به تاراج رفته است. حکومت آنها نامشروع است و زمان سرنگونی آنها فرا رسیده است.
در داخل ایران، سلطنت ترور آنها علیه مردم ایران گواهی کافی است که اعمال قدرت آنها فقط با زور و با سرکوب است.
در خارج ایران، حملات گستاخانه آنها علیه تجارت مسالمت‌آمیز، اعتراف اخیر آنها در مورد نقض قرارداد غنی‌سازی و انباشت کردن اورانیوم در مدار تسلیحاتی، افزایش تهدیدات هیستریک ‌آنها علیه همسایگان، حملات غیرمنتظره به هواپیمای بی‌سرنشین در فضای بین‌المللی، و اخیراً تلاش شکست‌خورده سپاه پاسداران برای گروگان گرفتن یک نفتکش در تنگه هرمز، همگی علائم انکارناپذیر استیصال و ضعف و وحشت است.
مردم ایران اطمینان دارند که آرمان شما عادلانه است، شما تنها نیستید و در زمان مناسب آرمانهای عادلانه همیشه پیروز می‌شوند. جهان شاهد مبارزه شماست و تاریخ پیشاپیش شکست دیکتاتوری و پیروزی نزدیک شما را بشارت داده است.
شجاعت شما به تحسین و حمایت مردم سراسر جهان الهام می‌بخشد و حتی در شرایط دشوار و خطرناک فعلی، شما فهرست بعدی تمدن بشریت را می‌نویسید: درست در همان زمانی که چهره سیاه حوادث توسط این رژیم رخ می‌نماید، این مردم ایران هستند که سرانجام این دیکتاتوری را سرنگون می‌کنند و کشور خود را به‌عنوان چراغ آزادی و عدالت، روشن بینی و فراگیری، بردباری و پیشرفت، هم‌چنانکه میراث باستانی و تاریخی آن بوده، برای آینده‌یی تابناک بازسازی می‌کنند.
مردم ایران می‌دانند و جهان هم می‌داند که ما به‌زودی به آن لحظات کمیاب در تاریخ می‌رسیم که جهان شبانه تغییر خواهد کرد.
کسانی‌که عاشق و قدرشناس آزادی در کشور ما و سراسر جهان هستند، در کنار شما ایستاده‌اند. همچنین نسلهای بعدی ایرانی نسبت به همه کارهایی که این نسل برای بازسازی پیشرفت، و برای سعادت و شرافت انجام داده، احترام خواهد گذاشت و آزادی را جشن خواهد گرفت.
تام مک کلینتاک
نماینده کنگره ایالات متحده

براد شرمن

از گردهمایی سال گذشته تا گردهمایی کنونی در اشرف۳در آلبانی، اعتراضات در ایران به‌رغم اقدامات سرکوبگرانه رژیم استمرار داشته است...
از ماه می، رژیم ایران همچنین درگیر رفتاری خصمانه در مهمترین نقطه جریان نفت جهان است.
چنین اقداماتی، نشانه آشفتگی رژیم به‌خاطر افزایش تحریمها با هدف به صفر رساندن فروش نفت این رژیم است.
من به‌عنوان نماینده ارشد دموکرات در کنگره، حامی قطعنامه ۳۷۴هستم که از مردم ایران و آزادی بیان حمایت می‌کند و رژیم ایران را به‌خاطر نقض حقوق‌بشر و حملات تروریستی محکوم می‌کند.
در سال ۲۰۱۷به لایحه تحریم تروریستی سپاه پاسداران پیوستم تا رئیس‌جمهور آمریکا را ملزم به نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران کند.
همچنین به‌عنوان عضو ارشد دمکراتها از لایحه ۲۰۱۹برای تحریم دست‌نشانده‌های تروریستی رژیم ایران حمایت کرده‌ام.
بنابراین، من وفادار به حمایت از کسانی بوده‌ام که علیه سیاست‌های تروریستی این رژیم و برای دموکراسی در ایران تلاش می‌کنند.
امیدوارم که تلاشهای شما برای برای رسیدن به یک ایران مبتنی بر جدایی دین و دولت، غیراتمی و دموکراتیک به هدف خود برسد(و ایران آزاد)به یک واقعیت تبدیل شود.
براد شرمن
نماینده کنگره آمریکا

دان بیکن

از همه شما که امروز گردهم آمدید تا برای یک ایران آزاد و یک جمهوری مبتنی بر دموکراسی و جدایی دین و دولت بجنگید، تشکر می‌کنم.
من شجاعت، انعطاف پذیری و مصمم بودن ساکنان اشرف را برای آینده بهتر ستایش می‌کنم. ما باید بتوانیم در جهانی زندگی کنیم که آزادی بیان و آزادی مذهب همگانی باشد. رهبران منتخب و کسانی مانند خانم مریم رجوی هستند که می‌توانند با ترویج بردباری و صلح در مقابل جهل و تفرقه اندازی، از آزادیها حفاظت کنند.
به‌عنوان یک آمریکایی و به‌عنوان عضو کمیته قوای مسلح در کنگره آمریکا، من در کنار مردم ایران می‌ایستم.
دان بیکن
نماینده کنگره ایالات متحده

پال گوسار

من در کنار شما در گردهمایی ایران آزاد در آلبانی می‌ایستم وبا تلاشهای شما علیه رژیم ستمگر حاکم بر ایران همراهم.
رژیم ایران آزادیهای مردم ایران را سرکوب می‌کند. این رژیم حامی تروریسم در سراسر خاورمیانه است و مخالفان سیاسی خود را زندانی می‌کند.
من از صمیم قلب از تلاشهای صلح آمیز«ایران آزاد» برای تغییر در ایران و ایجاد یک کشور مبتنی بر عدالت و انتخابات آزاد، که در آن به حقوق کلیه ایرانیان احترام گذاشته می‌شود حمایت می‌کنم.
پال گوسار
نماینده کنگره ایالات متحده

لی زلدین

مردم ایران به‌خاطر سرکوب وحشیانه دیکتاتوری حاکم بر ایران و به‌خاطر سیاست خارجی خطرناک این رژیم و بحران اقتصادی، به ستوه آمده‌اند.
رژیم آخوندها به‌جای رسیدگی به مردم ایران امکانات این کشور را صرف جنگ‌افروزی و حفظ این رژیم به‌عنوان بزرگترین حامی ترور در جهان کرده است،
در حالیکه مردم ایران اعتراض خود را به سیاست‌های این رژیم ابراز کرده‌اند، آمریکا باید حقوق ایرانیان و هدف آنها برای یک آینده بهتر و استقرار صلح و آزادی در این کشور به‌رسمیت بشناسد. میلیون ها ایرانی مشتاقانه می‌کوشند که چنین آینده‌یی را در تهران و سراسر ایران محقق کنند.
لی زلدین
نماینده کنگره ایالات متحده

     تفسیر سیاسی واخبار #‌ایران  در شبکه ارتباط مستقیم
فیسبوک
توییتر
یوتوب

۱ نظر:

  1. https://ertebatmostaghim.blogspot.com/2019/07/3.html
    پیام نمایندگان کنگره #‌آمریکا به #‌گردهمایی #‌اشرف3
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران

    پاسخحذف