۱۳۹۸ آبان ۱۹, یکشنبه

گامهای رژیم در بن بست برجام ارتباط مستقیم شاهین قبادی

‌ (https://fileclips.herokuapp.com/98b6c54da8cab6d82adfd1ffe122d8f1e6196af5cfe559da7a981b8b41314c48b7)🔴بستن جاده اصلی شادگان و کوت عبدالله توسط جوانان معترض در خوزستان

🔹شامگاه یکشنبه ۱۹آبان ۹۸ به‌دنبال کشته شدن مرموز یک شاعر اهوازی ضدرژیم، در شادگان خیابان اصلی شهر توسط جوانان بسته شد. آنها با ریختن درخت و آشغال و پاره‌های سنگ و هم‌چنین با روشن کردن آتش خیابان اصلی این شهر را بستند.

🔹صبح روز یکشنبه ۱۹آبان ۹۸ یک شاعر اهوازی به‌نام حسن حیدری، فرزند ناصر ۲۹ساله،به طرز مشکوکی در بیمارستان جان خود را از دست داد.

🔹یکی از بستگان حیدری می‌گوید: در ابتداء حسن حس کرد که مسموم شده، نصف شب او را به بیمارستان منتقل کردیم و در همان لحظات اولیه پرستاران سعی کردند به او کمک کنند اما بامداد امروز دچار تشنج شد. او اضافه کرد: امروز صبح وضعیت او خیلی وخیم شد و به ما گفتند در اثر سم سکته کرد و جان خود را از دست داد.

🔹بستگان این شاعر منتقد رژیم می‌گویند: حسن از سلامت خوبی برخوردار بود و جوان تنومند و سالمی بود و از هیچگونه بیماری یا مشکلات قلبی که سبب سکته می‌شوند، رنج نمی‌برد. بستگان حسن حیدری، نهادهای امنیتی رژیم را در فوت این جوان متهم می‌کنند.

🔹حسن حیدری یکی از شاعران اهوازی که چندین بار به‌دلیل شعرهای حماسی و ملی و انتقاد از خرافات در مذهب سلطه حاکم و نقد سیاست‌های روحانیان در ایران، توسط اداره اطلاعات اهواز بازداشت شد و آخرین بار در مردادماه ۱۳۹۷ بازداشت شد و سپس با قرار وثیقه آزاد شد.

https://telegram.me/Ertebat_M

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر