۱۳۹۸ اسفند ۲, جمعه

مریم رجوی -نامگذاری در لیست سیاه FATF ضربه کاری به رژیم آخوندی

رژیم ایران در لیست سیاه FATF قرار گرفت 

 رژیم آخوندی به‌خاطر پولشویی و تأمین مالی تروریسم در لیست سیاه اف.ای.تی.اف قرار گرفت. گروه اقدام ویژه مالی (اف.ای.تی.اف) رسما رژیم ایران را در فهرست سیاه قرارداد.

خبرگزاری رویترز نوشت: دیدبان جهانی پولشویی روز جمعه رژیم ایران را در لیست سیاه خود قرار داد بعد از آن‌که این کشور نتوانست به معیارهای مالی ضدتروریسم بین‌المللی تبعیت کند.
خبرگزاری رویترز افزود: این تصمیم بعد از سه سال هشدار از جانب نیروی اقدام مالی ویژه مستقر در پاریس گرفته می‌شود که از تهران خواستار اجرای کنوانسیونهای مالی تروریسم بوده است.

کارگروه ویژه اقدام مالی (اف‌.ای‌.تی‌اف) ایران را رسماً به لیست سیاه این نهاد برگرداند.
️‏در بیانیه FATF از کشورهای جهان خواسته شده برای مصون نگه‌داشتن سیستم بانکی‌شان از خطر پولشویی و تأمین مالی تروریسم در نقل و انتقالات مالی ایران، «اقدامات مقابله‌ای» به کار بگیرند.
وال استریت روز ۱اسفند ۹۸ در گزارشی درباره با اجلاس اف.ای.تی.اف نوشته بود: دیدبان جهانی تروریزم مالی آماده می‌شود رژیم ایران را تحریم کند.
وال استریت نوشت: نامگذاری تروریستی مالی ایران، تلاش آمریکا برای منزوی ساختن تهران به‌لحاظ مالی را گسترش می‌دهد و به‌طور بالقوه اقتصاد ایران را در تنگنا قرار می‌دهد. در لیست سیاه قرار گرفتن رژیم ایران توسط اف.ای.تی.اف انتظار می‌رود روز جمعه ۲اسفند رژیم ایران توسط این نهاد لیست‌گذاری شود.

نامگذاری در لیست سیاه FATF ضربه کاری به رژیم آخوندی و لازمه مبارزه با تروریسم و جنگ‌افروزی در خاورمیانه و سطح جهانی

مریم رجوی: آخوندها آگاهانه و کاملاً حساب شده برای تأمین مالی تروریسم و جنگ‌افروزی و دور زدن تحریم‌ها اف.ای.تی.اف و پالرمو را زیر پا گذاشتند و از قبول آنها امتناع کردند
تصمیم گروه ویژه اقدام مالی FATF برای گنجاندن مجدد دیکتاتوری تروریستی و مذهبی حاکم بر ایران در لیست سیاه، یک اقدام بسیار ضروری برای مبارزه با تروریسم و پولشویی در سطح بین‌المللی است که باید بسا زودتر انجام می‌شد.
از زمان خروج این رژیم از لیست سیاه FATF در سال ۲۰۱۶، دخالت‌های تروریستی و جنگ‌افروزانه رژیم در منطقه به‌نحو افسارگسیخته‌ای گسترش یافت و یکبار دیگر نشان داد امتیاز دادن به این رژیم آنرا جری‌تر می‌کند و هیچگاه به تغییر رفتار آن نمی‌انجامد.
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، نامگذاری رژیم آخوندی در لیست سیاه را لازمه مبارزه با تروریسم و جنگ‌افروزی در خاورمیانه و سطح جهانی دانست و گفت: آخوندها آگاهانه و کاملاً حساب شده برای تأمین مالی تروریسم و جنگ‌افروزی و دور زدن تحریم‌ها اف.ای.تی.اف و پالرمو را زیر پا گذاشتند و از قبول آن امتناع کردند.
خانم رجوی تأکید کرد: ترویسم و جنگ‌افروزی بخش تفکیکناپذیر از موجودیت این رژیم و لازمه بقای آنست. هیچگاه از تأمین مالی گروه‌های تروریستی و پولشویی دست نمی‌کشد و هرگز تن به شفافیت مالی نمی‌دهد. تجارت با این رژیم نفعی به‌حال مردم ایران ندارد و تنها به ماشین سرکوب و تروریسم سوخت می‌رساند.
جامعه بین‌المللی باید هر گونه کمک‌رسانی و مراودات مالی با فاشیسم دینی حاکم بر ایران را متوقف کند و در کنار مردم ایران و خواسته آنها برای تغییر رژیم و استقرار آزادی و دمکراسی قرار بگیرد. این لازمه مبارزه با تروریسم و پولشویی و لازمهٔ صلح و آرامش در منطقه و جهان است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲اسفند ۱۳۹۸(۲۱فوریه ۲۰۲۰)
#IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران #مسعود_رجوی #تحریم_انتخابات 

۱ نظر:

  1. https://ertebatmostaghim.blogspot.com/2020/02/fatf.html
    #مریم_رجوی-نامگذاری در لیست سیاه FATF# ضربه کاری به رژیم آخوندی
    https://twitter.com/ertebatm2013
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران #مسعود_رجوی

    پاسخحذف