۱۳۹۹ شهریور ۲۸, جمعه

فرازهایی از سخنان خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در کنفرانس جهانی واشنگتن

 


  فرازهایی از سخنان خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در کنفرانس جهانی واشنگتن:
🔸جرم نوید افکاری برخاستن علیه رژیمی است که ایران را در ظلم و ستم و فقر غرق کرده است. مردم در سراسر ایران و چهره های حقوق بشری در یک رستاخیز بی نظیر به مخالفت برخاستند. اکنون نوید شورشگر در جان رزمنده هزاران کانون شورشی به مقاومت و قیام برای آزادی و عدالت ادامه خواهد داد.
🔸مردم ایران خواستار مجازات و تحریم همه جانبه رژیم آخوندی هستند. مردم ایران از سازمان ملل و شورای امنیت میخواهند که آنها هم ماشه تحریم های مصرح علیه رژیم را بکشند واگرنه خامنه ای به سرکوب و اعدام ادامه می دهد.
🔸 به نسبت جمعیت، آخوندها در مرگ و میر بخاطر کرونا هم مانند کشتار و اعدام در ردیف اول هستند.
🔸کرونا قویترین متحد آخوندهاست. اعدام و زندان مهمترین ابزار آنها و سپاه پاسداران تکیه گاه آخوندها برای سرکوب و جنایت است.
🔸 از جانب مقاومت و مردم ایران توجه همه دولتها را به سه مسئله اصلی جلب می کنم اول یادآوری اینکه رژیم در جنگ با جامعه جهانی است. دوم ضرورت توقف سیاست مماشات و سوم یک سیاست سه عنصری در قبال حقوق بشر و آزادی مردم ایران. 

🎥سیاست در قبال ایران ضروت تحریم و حسابرسی از رژیم - اجلاس در دوسوی آتلانتیک - ۲۸شهریور۱۳۹۹
🔹سخنرانی مریم رجوی:از جانب مقاومت و مردم ایران توجه همه دولتها و مجامع بین المللی را به سه مسئله اساسی جلب می کنم. اول یادآوری این واقعیت که این رژیم در جنگ با جامعه ایران و جامعه جهانی است. دوم ضرورت توقف سیاستهای بین المللی اشتباهی که عملاً‌ کمک کار قاتلان مردم ایران است و دست آنها را در نقض حقوق بشرمردم ایران و جنگ و تروریسم بازتر می کند  و سوم یک سیاست سه عنصری در قبال حقوق بشر برای تمام مردم ایران،‌تحریم همه جانبه دیکتاتوری دینی و برسمیت شناختن مقاومت مردم ایران و نبرد شورشگران برای سرنگونی آخوندها و آزادی مردم ایران

🔴 فرازهایی از سخنان خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در کنفرانس جهانی واشنگتن:

🔻جرم نوید افکاری برخاستن علیه رژیمی است که ایران را در ظلم و ستم و فقر غرق کرده است. مردم در سراسر ایران و چهره های حقوق بشری در یک رستاخیز بی نظیر به مخالفت برخاستند. اکنون نوید شورشگر در جان رزمنده هزاران کانون شورشی به مقاومت و قیام برای آزادی و عدالت ادامه خواهد داد. 

🔴 قسمت‌هایی از سخنرانی مریم رجوی در کنفرانس سیاست در قبال ایران، ضرورت تحریم و حسابرسی از رژیم - اجلاس در دوسوی آتلانتیک
🔻 کرونا قوی‌ترین متحد آخوندهاست. اعدام و زندان مهم‌ترین ابزار آنها و سپاه پاسداران تکیه‌گاه آنان برای سرکوب است...
🔻 ما خواهان یک ایران غیراتمی هستیم که با همسایگانمان با صلح و دوستی به‌سر می‌برد. این مقاومت ایران بود که از آغاز هشدار داد که امتیاز دادن به آخوندها آنها را جری‌تر می‌کند. ۱۰سال پیش در بروکسل گفتم امتیاز دادن به این رژیم مثل غذا دادن به تمساح است و آخوندها را جری‌تر می‌کند...
🔻 قیام‌های مردم ایران از دی ۹۶ تا آبان و دی ۹۸ همه توهمات را در باره ثبات ناداشته رژیم از بین برده است. اکنون این رژیم خونخوار به ضعیف‌ترین موقع خودش رسیده است و در این شرایط کمک به آخوندها درد و رنج مردم را بیشتر می‌کند اما هرگز قادر به نجات رژیم نخواهند بود. تاکید می‌کنم که پرونده قتل‌عام ۶۷ و قتل‌عام آبان ۹۸ باید به شورای امنیت ارجاع شود. آنها باید در برابر عدالت قرار بگیرند...

فرازهایی از سخنان  #مریم_رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در کنفرانس جهانی واشنگتن:
🔸جرم #نوید_افكاری    برخاستن علیه رژیمی است که ایران را در ظلم و ستم و فقر غرق کرده است. مردم در سراسر ایران و چهره های حقوق بشری در یک رستاخیز بی نظیر به مخالفت برخاستند. اکنون نوید شورشگر در جان رزمنده هزاران کانون شورشی به مقاومت و قیام برای آزادی و عدالت ادامه خواهد داد.
🔸مردم ایران خواستار مجازات و تحریم همه جانبه رژیم آخوندی هستند. مردم ایران از سازمان ملل و شورای امنیت میخواهند که آنها هم ماشه تحریم های مصرح علیه رژیم را بکشند واگرنه خامنه ای به سرکوب و اعدام ادامه می دهد.
🔸 به نسبت جمعیت، آخوندها در مرگ و میر بخاطر کرونا هم مانند کشتار و اعدام در ردیف اول هستند.
🔸کرونا قویترین متحد آخوندهاست. اعدام و زندان مهمترین ابزار آنها و سپاه پاسداران تکیه گاه آخوندها برای سرکوب و جنایت است.
🔸 از جانب مقاومت و مردم ایران توجه همه دولتها را به سه مسئله اصلی جلب می کنم اول یادآوری اینکه رژیم در جنگ با جامعه جهانی است. دوم ضرورت توقف سیاست مماشات و سوم یک سیاست سه عنصری در قبال حقوق بشر و آزادی مردم ایران.https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
https://twitter.com/ertebatm2013
https://telegram.me/Ertebat_M
یوتوبhttps://www.youtube.com/user/ertebatm
#Maryam_Rajavi #Iran #FreeIran2020 #مجاهدین #PMOI #نوید_افكاری   #مریم_رجوی  
 #اعدام_نکنید   #قیام_تنها_جوابه #آزادشان_کنید

۱ نظر:

  1. https://ertebatmostaghim.blogspot.com/2020/09/blog-post_21.html
    فرازهایی از سخنان خانم #مریم_رجوی رئیس جمهور برگزیده #مقاومت #ایران در #کنفرانس جهانی #واشنگتن
    https://twitter.com/ertebatm2013
    #Maryam_Rajavi #Iran #FreeIran2020 #مجاهدین #PMOI #نوید_افكاری
    #اعدام_نکنید #قیام_تنها_جوابه #آزادشان_کنید

    پاسخحذف