۱۴۰۰ شهریور ۲۹, دوشنبه

سخنرانی های شیوا ممقانی سپیده پور تقی اشرف ابریشمچی ملیکا رضایی وحیده نبوی .آذر اکبرزادگان.....در ۵۷مین سال تأسیس #سازمان_مجاهدین_خلق_ایران



سخنرانی های شیوا ممقانی سپیده پور تقی اشرف ابریشمچی ملیکا رضایی وحیده نبوی .آذر اکبرزادگان.....در ۵۷مین سال تأسیس #سازمان_مجاهدین_خلق_ایران

#مریم_رجوی
 
یوتوبhttps://www.youtube.com/user/ertebatm
 
.سازمان مجاهدین خلق ایران در اجتماع بزرگی در پنجاه و هفتمین سال تأسیس خود که هم‌زمان با اشرف ۳ در پاریس، برلین، استکهلم، لندن، لاهه و زوریخ برگزار شد، مسئول اولی خواهر مجاهد زهرا مریخی را در یک انتخاب مجدد برای دو سال دیگر تمدید کرد.
در گردهمایی بزرگ مجاهدین، با تبریک به مناسبت انتخاب مجدد خواهر مجاهد زهرا مریخی در موضع مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران، مریم رجوی گفت:
امروز روز سربلندی همه پایداری کنندگان است دیکتاتوری شاه بنیانگذاران و مسئولان مجاهدین را یا اعدام کرد یا در حبس‌های طولانی‌مدت نگه داشت. تا این سازمان را بتواند از بین ببرد. اما خودش برای همیشه از صفحه روزگار محو شد.
دیکتاتوری شیخ هم با قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی که ۹۰درصدشان رو مجاهدین تشکیل می‌دادند. امروز جنبش دادخواهی از سال ۶۷ تا امروز هرروز گسترده‌تر و پرخروش‌تر می‌شود.
درودها و سلام‌های بی‌پایان به بنیانگذاران کبیر مجاهدین محمد حنیف نژاد ، سعید محسن و اصغر بدیع زادگان آن راهگشایی‌ها و کشف‌ها و ایده‌های مولد و پیشرو که به‌طور خاص حنیف کبیر واضع آن بود نه‌فقط نسبت به زمانه خودش بلکه نیم‌قرن بعدازآن همچنان بدیع، زنده و غنی است.
درود بر همه آن‌ها

 

.. https://youtu.be/ef_Gw4-ZK6s via @YouTube

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر