۱۳۹۷ تیر ۲۰, چهارشنبه

مصاحبه رادیو سراسری آمریکا با علیرضا جعفرزاده/ توطئه تروریستی رژیم #‌ایران در پاریس

مصاحبه رادیو سراسری آمریکا با علیرضا جعفرزاده
رادیو سراسری آمریکا بعد از برگزاری همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس در مورد اقدام تروریستی رژیم ایران، با علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن مصاحبه‌یی به‌عمل آورده است که ذیلا بخش‌هایی از این مصاحبه را ملاحظه می‌نمایید:

توطئه بمبگذاری در همایش بزرگ ایرانیان توسط عوامل رژیم ایران


س- سرویس های امنیتی اروپایی ۴نفر را دستگیر کردند که شامل یک دیپلمات ایرانی بود که گفته می‌شود در نظر داشتند یک اجلاس سالانه اپوزیسیون ایران در خارج از پاریس را شنبه گذشته بمبگذاری کنند و در حال بررسی می‌باشند که آیا تهران دستور این حمله را داده است یاخیر؟
پلیس بلژیک روز شنبه یک زن و شوهر با اصلیت ایرانی را بعد از این‌ که خودروی آنها را در بروکسل متوقف کرد، پلیس بلژیک گفت در خودروی مرسدس آنها یک بمب با ۵۰۰گرم مواد انفجاری TATP پیدا کردند که یک بمب دست‌ساز می‌باشد.
پلیس آلمان یک دیپلومات ۴۶ساله را در سفارت ایران در اتریش دستگیر کرد که پلیس او را به‌عنوان نفر رابط با این زوج توصیف کرده است و پلیس فرانسه یک فرد ۵۴ساله را به‌عنوان شریک جرم دستگیر کرده است.
علیرضا این داستان به شما چه می‌گوید؟ آیا این توطئه وجود داشته و این که آیا برخی در دولت ایران ممکن است در آن دست داشته باشند؟

اقدام به‌عمل تروریستی را مجاهدین از قبل هشدار داده بودند

ج- قطعاً این توطئه وجود داشته، به‌خاطر آن که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی چندین کشور اروپایی در اینکار درگیر بودند از بلژیک تا فرانسه تا آلمان تا اتریش و احتمالاً سایر کشورها نیز بوده‌اند.
مقاومت ایران هفته‌ها پیش از این در مورد تلاشهای احتمالی رژیم ایران که ممکن است دست به نوعی فعالیتهای تروریستی بزند هشدار داده بود که هدف آن مختل کردن کل برنامه و همچنین وارد آوردن خسارت می‌باشد.
خدا را شکر که تلاشهای رژیم ایران ماده نشد و آنها(نیروهای امنیتی) درست به موقع دست به اقدام زدند درست قبل از آن که آنها عملیات تروریستی خود را انجام دهند و بمب را در محلی منفجر کنند که جمعیت عظیمی در آنجا بوده و بسیاری سخنرانان از سراسر جهان در آن شرکت داشتند.


عمل بمبگذاری نشانه ترس رژیم از مقاومت ایران
این بوضوح نشان می‌دهد همان‌طور که رئیس پیشین کنگره آمریکا گینگریچ توئیت کردند، این بوضوح دلیل بر ترسی است که رژیم ایران از این مقاومت سازمانیافته دارد و به‌ویژه به‌خاطر این‌که این کنفرانس امسال در شرایطی برگزار می‌شد که تظاهراتهای بزرگ ضددولتی کل کشور را دربرگرفته که از ماه دسامبر شروع شده و از آنزمان ادامه داشته و عملاً‌در مناطقی تشدید شده است.
جالب است که در آن‌روز گردهمایی و تلاشی که برای انجام توطئه تروریستی در روز جلسه صورت گرفته بود در شهر خرمشهر، یک شهر بزرگ در استان جنوبی خوزستان،   تظاهرات بزرگی شد چند روز قبل از آن در تهران در پایتخت درگیر چندین روز تظاهراتهای بزرگ در بخشهای مختلف تهران بود که بازار ستون فقرات اقتصاد رژیم در اعتصاب بود و موجب تظاهراتهایی در بخشهای دیگر کشور شد.
بنا بر این شما می‌توانید تصور کنید که رژیم ایران از طرفی تا کجا در مقابله با مردم و اکثریت جمعیت ۸۰میلیونی ایران مستاصل می‌باشد. مردمی که از رژیم بسیار ناراضی بوده و خواستار تغییر آن بوده و در خیابانهای تهران شعار می‌دهند « مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر روحانی » و خواستار پایان یافتن حکومت استبداد مذهبی در ایران می باشند و با سیاستهای رژیم ایران و با تجاوزات آن در خاورمیانه مخالفت می‌کنند و شعار می‌دهند «سوریه رارها کن فکری به‌حال ماکن» و یا شعار می‌دهند« نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران».
لذا تمام اینها که در ایران اتفاق می‌افتد و در اینجا قدرتمندترین اپوزیسیون سازمان‌یافته‌ای وجود دارد که در واقعیت امر نیز افراد در این کنفرانس اذعان کردند که آلترناتیوی برای این رژیم را نمایندگی می‌کند و هرآنچه که یک آلترناتیو نیازمند آن باشد را داراست از جمله توانمندی سازماندهی و رهبری و داشتن برنامه روشن درست برعکس آنچه آیت‌الله‌ها ارائه می‌کنند همچنین از حمایت مردمی برخوردار است.

س. علیرضا ممکن است توضیح دهید که این آلترناتیو چیست؟


مریم رجوی در رأس آلترناتیو شورای ملی مقاومت

ج. قطعاً، آلترناتیو رژیم ایران ائتلافی است که شورای ملی مقاومت ایران خوانده می‌شود که سی سال پیش تشکیل شد اگر دقیقتر بگویم سی و هفت سال پیش تشکیل شد و خواستار جدایی دین از دولت است و می‌گوید صندوق های رأی است که منشأ مشروعیت می‌باشد و خواستار آزادی بیان و آزادی احزاب و برابری جنسی و بردباری مذهبی و صلح در خاورمیانه و اقتصاد بازار آزاد و همچنین ایران غیراتمی می‌باشد.

این جنبش به‌طرز شگفت‌انگیزی توسط یک زن رهبری می‌شود که خانم مریم رجویست و عملاً سخنران اصلی گردهمایی پاریس در روز شنبه بودند که سخنرانی باشکوهی انجام دادند و این واقعیت را برجسته کردند که این رژیم باید سرنگون شود.


و سرنگونی این رژیم توسط مردم ایران در دسترس است و آلترناتیوی وجود دارد که نه تنها قادر است کار سرنگونی این رژیم را انجام دهد بلکه در آینده بعد از سرنگونی آیت‌الله‌ها دارای توانمندی و برنامه برای اداره کشور می باشد و برای همین بود سخنرانان در گردهمایی اهمیت وجود این آلترناتیو و رهبری آن را که یک زن است و خانم مریم رجویست برجسته می‌کردند و بسیاری از آنها عملاً می‌گفتند برخلاف بسیاری از کشورهای منطقه که آلترناتیوی برای حکام سرکوبگر خود  ندارند در مورد ایران آینده آن کاملاًً روشن است، در جایی که افرادی هستند که می‌توانند در خدمت پروسه تغییر از حکومت استبداد مذهبی به‌جانب یک دموکراسی سکولار در این کشور باشند.


سرنگونی این رژیم چگونه امکانپذیر است؟

س: بهای آن چیست اشاره کردید که شما ابزار آن را دارید و مردم به نقطه‌ای رسیده‌اند که می‌توانند تغییر رژیم را محقق کنند ولی می‌دانیم این رژیم تا جایی که بتواند مقاومت می‌کند و قبلاً هم تظاهراتها را سرکوب کرده و آرام نخواهند ماند و عملاً شما چگونه آن را سرنگون می‌کنید؟

مقاومت سازمانیافته و کانونهای شورشی رمز سرنگونی رژیم

ج-تجریه چند سال گذشته نشان داده همان‌طور که شما بدرستی گفتید این رژیم قرار نیست که مردم بسادگی در خیابانها تظاهرات کرده و ‌خامنه‌ای را صرفاً با تظاهراتها ازقدرت بزیر بکشند این کار نیاز به بسا بیش از این دارد و برای همین است که نقش مقاومت سازمانیافته در داخل ایران بسیار مهم است که مجاهدین خلق یا ام.ای.کی که گروه اصلی و بخشی از این ائتلاف است در داخل ایران بسیار بسیار فعال است و نقش آن حیاتی است.
زیرا آنها کسانی هستند که با رژیم مقابله می‌کنند و آنها اکثراًً از جوانانی تشکیل شده‌اند که مایلند هرقیمتی که مقابله با سپاه پاسداران باشد را بپردازند و همچنین شما خواستار آن هستید که این امر استمرار داشته و از حمایت بین‌المللی برخوردار باشد. زیرا رژیم منابع نامحدود ندارد و با ایجاد فشار بر رژیم به‌ خصوص بر اقتصاد آن که تماماً در دست سپاه پاسداران است... و نیروی سرکوبگر آن می‌باشد... شما می‌توانید منابع رژیم را محدود کنید، شما می‌توانید آنها را به‌ لحاظ منابع افتصادی خفه کنید، همچنین می‌توانید فضایی ایجاد کنید که رژیم و نیروهای سرکوبگر آن احساس‌ ترس و ایزوله شدن نمایند.
آنها دیگر از حمایت بین‌المللی سابق برخوردار نیستند و جهان در برابر آنها ایستاده است و شما همچنین می‌خواهید پیام دلگرم‌کننده به مردمی که به خیابانها می‌آیند بدهید و می‌خواهید که احساس کنند آنها تنها نیستند و همه مراقب آنها و رژیم هستند به این ترتیب شما می‌توانید تعادل را بچرخانید و زمانیکه تعادل بچرخد توانایی رژیم در سرکوب محدود خواهد شد و بعد مردم در این فرایند میاموزند و بهترین راه‌های مقابله با آن را کسب می‌کنند و شبکه‌های خود را می‌سازند.

می‌دانید کانونهای شورشی که توسط ام.ای.کی در داخل ایران در شهرهای مختلف تشکیل شده، به‌دنبال راه‌هایی هستند که چگونه با سپاه پاسداران مقابله کنند و به مردم روحیه بدهد و این کار نیازمند تلاش سازمانیافته بسیار می‌باشد تا که این رژیم راسرنگون گردد.


ولی ما احساس می‌کنیم تمامی عناصر آن وجود دارد خشم و نارضایتی مردم وجود دارد و تجربه اپوزیسیون سازمانیافته درسالیان گذشته وجود دارد و آنچه در گذشته فاقد آن بودند حمایت بین‌المللی و بسیار عوامل منطقه‌ای بود که اکنون به پایان رسیده علاوه بر این قیامها شکل می‌گیرد و همه این احساس را دارند که سال بعد برای پروسه تغییر و تغییر رژیم در ایران بسیار حیاتی خواهد بود.

مطالب مرتبط:

 [Forwarded from Ertebat Mostaghim]
[ Photo ]
متن و کلیپ سخنرانی #مریم_رجوی در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس97 https://www.youtube.com/watch?v=jF9ay2YlWdE … http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/06/9-13.html … #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran2018

آخرین اخبار #ایرا‌ن در شبکه ارتباط مستقیم
#‌ایران  فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
Ertebat M یوتوب. گوگل پلاس
تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M
- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

۱ نظر:

  1. مصاحبه رادیو سراسری آمریکا با علیرضا جعفرزاده/ توطئه تروریستی رژیم #‌ایران در پاریس
    http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/07/blog-post_11.html
    #تظاهرات_سراسرى #MEK #IranRegimeChange #ExpelIranDiplomatTerrorists
    #FreeIran2018

    پاسخحذف