۱۳۹۷ تیر ۲۹, جمعه

اطلاعیه-فراخوان به تعطیل فوری سفارتها و اخراج دیپلمات تروریستها و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس


گزارش اداره حراست قانون اساسی آلمان: تلاش اطلاعات رژیم برای نفوذ در اپوزیسیون و تمرکز بر مجاهدین و شورا
فراخوان به تعطیل فوری سفارتها و اخراج دیپلمات تروریستها و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس
اداره حراست از قانون اساسی در ایالت نورد راین وست فالن آلمان، در گزارش سال ۲۰۱۷ خود که این هفته منتشر ساخت بر تمرکز وزارت اطلاعات علیه اپوزیسیون به‌ویژه سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت و تلاش اطلاعات برای نفوذ در اپوزیسیون در آلمان تأکید کرد و افزود نیروی تروریستی قدس نیز در سراسر آلمان فعالیتهای فشرده‌یی دارد.
گزارش سال گذشته اداره فدرال حراست از قانون اساسی تصریح کرده بود: «مقر رسمی وزارت اطلاعات در سفارت ایران در برلین، عملکرد مهمی در انجام شناسایی‌های سرویس مخفی برعهده دارد».
این گزارشهای تکان‌دهنده بار دیگر نشان می‌دهد که تعطیل فوری نمایندگیهای رژیم آخوندی در اروپا و اخراج دیپلمات تروریستها و مأموران و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس یک ضرورت مبرم نه تنها برای امنیت پناهندگان بلکه برای امنیت کشورهای اروپایی است.
رژیم آخوندی مانند داعش برای بمب‌گذاری در میان انبوه مردم در پاریس عمل کرده است با این تفاوت که این جنایت علیه بشریت در مراکز دیپلماتیک و توسط دیپلمات تروریستها و مأموران اطلاعاتی طراحی و اجرایی شده است.
گزارش سالانه اداره حراست در ایالت نورد راین وست فالن تصریح می‌کند که در این ایالت مانند کل آلمان فعالیتهای سرویسهای اطلاعاتی ایران در درجه اول توسط «وزارت اطلاعات و امنیت» (MOIS) انجام می‌گیرد و تمرکز آن تحت نظر قرار دادن نیروهای اپوزیسیون و به‌طور خاص سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران است.
گزارش می‌افزاید: وزارت اطلاعات تلاش می‌کند از طریق نفوذ در اپوزیسیون آنها را تحت نظر قرار دهد و با تبلیغات هدف دار آنها را بی‌اعتبار سازد. علاوه بر این وزارت اطلاعات در اهداف کلاسیک جاسوسی مانند جاسوسی در زمینه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و علوم نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.
بنا‌به گزارش اداره حراست، نیروی قدس نیز در کل آلمان، فعالیتهای فشرده‌یی دارد. این نیرو یک واحد ویژه سپاه پاسداران است که به‌طور مستقل دارای بخشهای اطلاعات، امنیت و ضدجاسوسی است و مشغول جمع‌آوری اطلاعات در خارج از کشور می‌باشد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۹تیر ۱۳۹۷(۲۰ژوییه ۲۰۱۸)

آخرین تفسیر سیاسی واخبار #‌ایران  در شبکه ارتباط مستقیم
فیسبوک
توییتر
یوتوب
  گوگل پلاس   Ertebat M -
اینستاگرام
وبلاگ

۱ نظر:

  1. اطلاعیه-فراخوان تعطیل فوری سفارتهاواخراج دیپلمات تروریستها و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس
    http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/07/blog-post_20.html
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران

    پاسخحذف