۱۳۹۷ آبان ۲۸, دوشنبه

نغمه سرائیها از زیر عمامه آخوندهای تهران

نزار جاف نویسنده و روشنفکر کرد عراقی در مطلبی که سایت ایلاف آن‌را منتشر کرده است به انزوای رژیم و آخوندهای حاکم بر ایران پرداخته است. او مطلبش را با این عبارات شروع می‌کند:
سازمان مجاهدین خلق یا دیگر سیاسیون ایرانی با مخالفت با اصل ولایت فقیه در مقابل این حکومت مذهبی ایستاد و با جابه‌جایی تاج و عمامه مخالفت کرد. در این موضع که بر جدالی سخت بنا شده هیچ راه بازگشت یا چانه‌زنی وجود نداشت و بدینسان سازمان مجاهدین خلق خصم اول و دشمن سرسخت رژیم شد.
آخوندها به‌خوبی از نقش و حمایت توده‌یی از این سازمان آگاه بودند و به همین دلیل علیه آنها در دو پهنه داخلی و خارجی یک استراتژی بنا نهادند و این استراتژی از سال ۱۹۸۱بلا وقفه ادامه داشته است.
وقتیکه ابتدای بنیانگذاری رژیم ولایت فقیه را مرور کرده نقش و جایگاه خمینی را بررسی می‌کنیم، درمی یابیم که سازمان مجاهدین خلق به تنهایی در مقابل این رژیم ایستاد و قداست آن‌را رد کرد و به آن به‌عنوان یک جلاد قاتل و خونخوار نگاه کرد. خمینی هم به سرعت حقانیت آنچه که سازمان مجاهدین در مورد او گفته بود را به اثبات رساند. به‌خصوص که موضع سازمان در محکومیت فتوای خونبار خمینی در موضوع اعلام جهاد علیه اکراد و به‌طور خاص در شهر سنندج و کشتار آنها با منتهای وحشیگری، برای رژیم بسیار درد آور بود و به همین دلیل اتهامهای پوشالی رژیم مبنی بر این‌که سازمان مجاهدین در جریان انتفاضه مردم عراق در سال ۱۹۹۰علیه حکومت بعث دست به کشتار و نابودی خانواده‌های کرد عراقی زده مطلقاً عجیب نیست.
باید یادآوری کنیم که بی‌پایه بودن این اتهام را هوشیار زیباری عضو دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان و مسئول روابط خارجی این حزب در ابتدای دهه نود قرن گذشته در یک نوشته رسمی موثق اعلام کرد.

قتل‌عامهای خونین علیه اکراد در کردستان ایران بعد از فتوای خمینی در زمانی انجام شد که صحنه اعدامها و قتل‌عامها تحت نظارت آخوندهای هرزه در سایر نقاط ایران در جریان بود و این جنایتها با منتهای وحشیگری و بربریت و به دور از معیارها و قوانین و حتی پرنسیپهای انسانی به مورد اجرا.در می‌آمد. حتی قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی از اعضاء و هواداران سازمان در سال ۱۹۸۸که سازمان عفو بین‌الملل آن‌را جنایت علیه بشریت قلمداد نمود نیز مورد دیگری بود که بر اساس فتوای ظالمانه خمینی صورت گرفت.
قابل توجه است که تاریخ معاصر مطلقاً صدور چنین فتواهای خونباری را از سوی هیچیک از علمای مسلمان بجز از سوی تشکیلات داعش به چشم ندیده است. البته باید بگوییم که داعش هم مظنون به داشتن رابطه با رژیم ایران است.

این نویسنده و متفکر کرد عراقی در ادامه می‌نویسد: جریانی در نیروهای مخالف رژیم ایران پیدا نمی‌شود که هم‌چون سازمان مجاهدین خلق توجهات را در تمامی زمینه‌ها به خود جلب نماید. حاصل دروغها و اراجیف گمراه‌کننده رژیم علیه سازمان طی چهار دهه گذشته، قیام ۲۸دسامبر ۲۰۱۷(بهمن ۹۶) بود که رهبر عالی رژیم به زبان اشهد خود (به نقش سازمان مجاهدین در آن) اعتراف کرد و امروز نیز که فرمان افزایش حملات تبلیغاتی علیه مجاهدین را به‌صورتی غیرعادی صادر می‌کند تلاشی برای ایجاد تردید نسبت به سازمان و نقش و جایگاه آن است.
توییتر  @ertebatm2013
تلگرام    https://telegram.me/Ertebat_M  
  گوگل پلاس   
یوتوب

۱ نظر:

  1. نغمه سرائیها از زیر عمامه آخوندهای تهران
    https://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/11/blog-post_26.html
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran

    پاسخحذف