۱۳۹۸ فروردین ۱۵, پنجشنبه

#‌سیل و همبستگی ملی #‌ایران

 
در جریان فاجعه سیل اخیر هم سردمداران رژیم دجالیت را به اوج خودش رساندند در حالی که عالم و آدم تمامی رسانه‌های دنیا و شبکه‌های اجتماعی و حتی خود رژیمی‌ها می‌گویند مردم با دست خالی و با حداقل امکانات به مقابله با سیل برخاستند و با سطل، آبها را خالی می‌کردند رژیم به دروغ می‌گوید چند صد و چند هزار نیرو فرستاده است.
تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده از یک طرف و خبرهای رسیده از داخل از طرف دیگر تماماً عکس گفته‌های رژیم را ثابت می‌کند.

تلاش جوانان روستای بهور از توابع شهرستان کارون برای جلوگیری از ورود سیلاب به این روستا
تلاش جوانان روستای بهور از توابع شهرستان کارون برای جلوگیری از ورود سیلاب به این روستا

جلوگیری رژیم از کمک مردم به همدیگر

اقدام رژیم در گسیل نیروی سرکوب و امنیتی به مناطق سیل‌زده آن‌چنان فضاحت‌بار است که از کمکهای مستقل مردمی به سیلزدگان هم جلوگیری می‌کند.
معاون دادستان کل کشور رژیم هر گونه کمک مردمی را مشروط به کمک به نهادهایی نظیر هلال احمر و کمیته چپاولگر امداد خمینی کرد.
ترس از همسبتگی و همیاری مردمی همواره یکی از دغدغه‌های امنیتی نظام بوده که در شرایط فعلی این ترس و نگرانی ضریب می‌خورد. همبستگی مردمی در نهایت راه به اتحاد مردم می‌برد، و این هم در شرایطی که ظرف دو سال گذشته حکومت آخوندی زیرضرب قیامها و اعتراضات مردمی قرار گرفته، و در شرایطی که به‌خاطر بی‌عملی در مقابله با سیل در معرض نفرت بیش‌از‌پیش عموم مردم سیل‌زده قرار گرفته است، همبستگی مردمی برای آن بسیار خطرناک است، و می‌تواند باعث شعله‌ور شدن قیام شود.

اوج‌گیری همبستگی‌ملی

همبستگی و سخاوت ویژگی مردم است که هنگام مشکلات سخت نمود پیدا می‌کند.

در مقابل رژیم ضدبشری آخوندی که دزد و غارتگر است، مردم ایران با همه فقر و ناداری، هنگام بروز فاجعه به یاری یکدیگر می‌شتابند، این پدیده را هنگام بروز همه بلایای طبیعی دیده‌ایم. در حادثه زلزله در مناطق مختلف کشور نظیر زلزله رودبار، زلزله بم و زلزله کرمانشاه شاهد بودیم که کمک‌رسانی‌های مستقل مردمی به مصیبت‌زدگان بی‌دریغ از همه شهرهای میهن روانه آن مناطق شد. این در شرایطی بود که نیروهای سرکوب رژیم مانع کمک رساندن مستقل مردمی به مردم زلزله می‌شد و این سیاست ضدمردمی در جریان زلزله منطقه کرمانشاه به اوج رسید. در جریان وقوع سیل در مناطق مختلف کشور نیز حاکمیت آخوندی قبل از این‌که به فکر مصیبت‌زدگان باشد در فکر امنیت ضدمردمی و ننگین خودش است و زرهپوش و عناصر نظامی و انتظامی را تحت عنوان کمک‌رسانی به شهرها گسیل کرده است.

حتی یک پاسدار برای کمک به مردم دیده نمی‌شود
حتی یک پاسدار برای کمک به مردم دیده نمی‌شود!



آری سیل اخیر آینه تمام نمایی از کارنامه سیاه رژیم در زمینه ویران کردن کشور و سرکوب مردم است، اما قطعاً این سیاست‌های ضدمردمی از طرف مردم بی‌پاسخ نخواهد ماند و سیل اعتراضات مردمی دامن این رژیم را خواهد گرفت.

همیاری ملی راه غلبه بر سیل

بی‌تردید اگر با هر حادثه ناگوار آگاهانه و هوشیارانه برخورد نشود آثار سویی از خود به‌جای می‌گذارد. چه رسد به فجایعی عظیم مانند سیل ویرانگر اخیر یا زلزله‌هایی هم‌چون بم و کرمانشاه.
در یک حکومت مردمی طبعاً دولت برای زدودن و یا به حداقل رساندن تلفات و ضایعات ناشی از حوادث طبیعی برنامه‌هایی در دستور کارش قرار می‌دهد. در کشور ما که چنین چیزی نیست بر جوانان و مردم آگاه به‌خصوص اعضای کانون‌های شورشی است که این وظیفه را برعهده بگیرند و مستقلا به یاری هموطنان سیل‌زده بشتابند. و با همیاری گسترده و عمومی بر این مشکلات فائق آیند، امری که در همین ۱۰ـ ۱۲روز اخیر در گلستان و خوزستان و لرستان همگی به چشم دیدند. دیدند جوانانی که با تمام توان به یاری هموطنانشان شتافته بودند و در این راه سر از پا نمی‌شناختند.
     تفسیر سیاسی واخبار #ایران  در شبکه ارتباط مستقیم
فیسبوک
توییتر
یوتوب
  گوگل پلاس   Ertebat M -

۱ نظر:

  1. https://ertebatmostaghim.blogspot.com/2019/04/blog-post_98.html
    #‌سیل و همبستگی ملی #‌ایران
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران

    پاسخحذف