۱۳۹۶ آبان ۱, دوشنبه

تغيير استراتژي امريكاعلیه رژیم چیست پرویزخزایی فرزین هاشمی ارتباطمستقیم


ارتباط مستقيم.پرویزخزایی و فرزین هاشمی
استراتژي امريكا  علیه رژیم
با سلام به هموطنان عزيز و بينندگان گرامي
برنامه ارتباط مستقيم اين هفته رو از اين لحظه شروع مي كنيم.
بيشتر از ده روز پيش رئيس جمهور امريكا طي سخناني استرتژيكي جديد امريكا عليه رژيم آخوندي رو اعلام كرد و بدنبال اون سپاه خامنه اي توسط وزارت خزانه داري امريكا در ليست تروريستي گذاشته شد و مورد تحريم قرار گرفت
در اين فاصله خبرهاي مختلفي هم شنيده مي شه كه خبرگزاريهاي بين المللي مخابره كردند كه و از طرحي صحبت كردند كه هم اكنون در كنگره امريكا براي تشديد تحريمها عليه رژيم درجريان هست كه از حمايت دو حزبي در كنگره امريكا برخورداره. به موازات اون از يكطرف شاهد به صحنه آومدن خامنه اي آنهم پس از يك سكوت پنج روزه بوديم كه در صحبتهايش كشورهاي اروپايي رو از دخالت در موضوع فعاليتهاي  موشكي و دخالتهاي رژيم در منطقه برحذر داشت اين درحالي هست كه هم اكنون شاهديم در درون رژيم بر سر اينكه گويا باند روحاني در خفا بدنبال پيش بردن مذاكره با طرفهاي غربي است جدال باندهاي رژيم بيشتر و بيشتر مي شه و اين باندها هراس رژيم از برجام 2 و تحميل يك جام زهر ديگر به نظام آخوندي رو به نمايش گذاشتن
در برنامه اين هفته و بدنبال بحث هفته قبل مي خوايم يكبار ديگه نگاهي بكنيم به اين تغيير استراتژي و و عوامل بوجود آوردنده اين تغيير و اينكه در عمل چه تاثيراتي بدنبال خواهد داشت؟ آيا رژيم كه به كشورهاي اروپايي چشم دوخته قادر هست با اين كشورها به مقابله با سياستهاي جديد امريكا بپردازه؟ چشم انداز سياست بين المللي در رابطه با رژيم چه خواهد بود؟ آيا متصوره كه رژيم بازهم پاي مذاكره بر سر برجامهاي بعدي بياد؟
و سرانجام اينكه پيامد اين تغيير استراتژي چه براي رژيم و چه مردم و مقاومت ايران چه خواهد بود؟
و مجموعه اي از سوالات هموطنان كه طي مدت اخير بدستمون رسيده كه به هر ميزان زمان برنامه اجازه به به اونها خواهيم پرداخت با ما همراه باشيد
دوستان عزيز در برنامه اين هفته دو ميهمان داريم. آقاي پرويز خزايي نماينده شوراي ملي مقاومت در كشورهاي نورديك و آقاي فرزين هاشمي از اعضاي كميسيون خارجه شوراي ملي مقاومت ايران خوش آمديد.
لازمه همينجا اين يادآوري ضروري رو بكنم كه اين برنامه رو دوستان مي تونن  از طريق شبكه هاي اجتماعي ارتباط مستقيم و سيماي آزادي هم بصورت زنده دريافت كنند و با ما در اين بحث و گفتگو همراه باشند.
موضوع تغيير استراتژي امريكا عليه رژيم همچنان مورد بحث و بررسي و اظهار نظرها و تحليلهاي  رسانه هاي خبري و همچنين تحليلگران و شخصيتهاي مختلف است. قبل از هر چيز لطفا توضيح بديد كه اين تغيير استراتژي در امريكا چيست؟

چه چيزي عامل اين تغيير بوده است؟

شما در مقاله اي با عنوان سخني كوتاه با ايرانيان عزيز، نه آنها كه فقط زبان ايراني مي دانند كه درباره استراتژي جديد ايالات متحده در قبال ايران و پيامدهاي اون نوشتيد و در سايت همبستگي ملي هم درج شده اشاره كرده ايد كه صد آری که تمام این کارزار دستاورد مقاومت و سازمان محوری آن است. منظورتون از اين جمله چيه؟
سوالات مختلفي هموطنان بويژه از داخل كشور فرستادن كه به هر ميزان فرصت باشه اونها رو مطرح مي كنم.
کیارش تهران كه كارمند هم هست نوشته– بدنبال سخنان اخیر آقای ترامپ بطور عملی چه چیزی رو در این حکومت جانیان به خطر می اندازه.  لطفا ماده این موضع گيري را میهمان برنامه هفته تون توضیح بده چون کلیات زیاد شنیدیم
آقاي خزايي شما در مقاله اي كه در سوال قبلي از شما اشاره كردم،  با آوردن نمونه هاي  مختلفي از جنبشهاي آزاديخواه در اروپا در دوران جنگ دوم جهاني يا مبارزات ضدفاشيستي در اسپانيا، آنرا با زمان حال و آنچه كه در ميهمان مي گذرد مقايسه كرديد هدفتون از درج اين مقاله و پرداختن به ادعاهاي مختلف بويژه در ارتباط با سياست جديد امريكا در قبال رژيم آخوندي چيه؟

برگرديم به سوالات هموطنان از داخل و خارج كشور. يك هموطن از نهاوند كه معلم هست طي سوالي روي كانال تلگرام ارتباط مستقيم نوشته:
قبلا هم فکر کنم چندماه پیش آمریکا سپاه را در لیست تروریستی گذاشت و مجاهدین هم در اخبارشان اعلام کردند و سرکار خانم هم رجوی هم پیام استقبال دادند پس اینکه دوباره میگید در لیست بردند تفاوتش با آن یکی چی هست چون ما تا الان براساس خبرهايي كه منتشر مي شد،  بر این باور بودیم که آمریکا سپاه را در لیست برده بازهم در همين رابطه سوالات ديگري هم آمده بعنوان مثال يك هموطن نوشته
قبلا هم سپاه توسط امريكا تحريم شده بود و برخي از بالاترين فرماندهانش هم توسط امريكا تحريم بودند. الان هم دوباره همان موضوع است چه چيزي فرق كرده؟
يا يك هموطن ديگه نوشته:
ایا واقعا سپاه سرکوب و جنایت نظام در لیست تروریستی رفته یا باید طرح و قانونی بدن و در کنگره بره و خلاصه تشریفاتی دوباره باید انجام بشه چون هی هر بار این را آمریکا میگه
يا ايليا كارمند در يكي از وزارتخانه ها در ايران از طريق فيس بوك نوشته: بنظر میهمانان محترم برنامه ارتباط مستقیم بطور واقعی و در عمل و دنیای سیاست مادی تحریم سپاه از سوی آمریکا واقعا چه تاثیری بر رفتار و دخالتهای این نهاد نظامی در داخل و خارج ایران دارد
چرا کسانی مثل بولتون یا حتی خود ترامپ می گویند زمان لیست گذاری سپاه گذشته است ؟
روز پنجشنبه سفير امريكا در سازمان ملل در جلسه شوراي امنيت، اين شورا رو فراخوند كه از سياست جديد امريكا در قبال رژيم پشتيباني كنه. بعد از اعلام استراتژي جديد امريكا عليه رژيم، قسمتي از همين سخنراني را ببينيم.
بنظر شما سياست بين المللي در رابطه با رژيم چه چشم اندازي داره
تفسیر شما از سخنان اخیر خامنه اي در روز چهارشنبه چیست که گفت اروپا بايد در مقابل اقدامات دولت امريكا بايستد وگفت غير از اين قابل قبول نيست؟ همين قسمت از حرفهاي خامنه اي رو ببينيم:
آیا به نظر شما اروپا و آمریکا  برسر مقابله با دخالتهای منطقه یی  رزیم متحدند و اگر چالش جدی شود اروپا چه می کند؟
  #No2Rouhani   #MEK  #Rajavi  #Iran  #FreeIran   #ایران
باند روحاني همچنان دو دستي به برجام چسبيده. و دنبال اين استكه امريكا قدمهاي بيشتري برنداره اما همين روحاني و ظريف خيلي شديد و غليط از سپاه حمايت مي كنند و خودشون رو مطيع اوامر ولي فقيه معرفي مي كنند. چرا به این کارها رو آوردن؟

برخيها مي شنويم كه استدلال مي كنند ليست گذاري سپاه منجر به جنگ خواهد شد. چه نظري داريد
در اظهار نظر مقامات و عناصر وابسته به باند روحاني درباره ضرورت مذاكره صحبت مي شه و همين هم موضوع جنگ جدال باندهاي رژيم شده. از اونطرف هم شاهد هشدار هاي مقامات رژيم بعنوان مثال آخوند علم الهدي نماينده خامنه اي در مشهد هستيم كه مستمرا نسبت به اين كه مي خواهند رژيم را سرنگون كنند هشدار مي دهند.
آيا متصوره چنين چشم اندازي هست كه رژيم برغم اين دود و دمها پاي مذاكره بر سر موشكي و دخالتهاي منطقه اي بيايد؟

پيامد اين تغيير استراتژي چه براي رژيم و چه مردم و مقاومت ايران چه خواهد بود؟
لینک صوتی و ویدیو ارتباط مستقيم.استراتژی جدید #آمریکا علیه رژیم  #ایران.باپرویزخزایی وفرزین هاشمی30مهر.







تغيير استراتژي امريكاعلیه رژیم چیست پرویزخزایی فرزین هاشمی ارتباطمستقیم. فیسبوکhttps://www.facebook.com/Ertebat-Most... ..
توییتر@ertebatm2013. یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
وبلاگhttp://ertebatmostaghim.blogspot.fr/.
اینستاگرام https://www.instagram.com/ertebatm

۲ نظر:


  1. EDIT VIDEO
    تغيير استراتژي امريكاعلیه رژیم چیست پرویزخزایی فرزین هاشمی ارتباطمستقیم. فیسبوکhttps://www.facebook.com/Ertebat-Most... ..
    توییتر@ertebatm2013. یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM
    تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
    وبلاگhttp://ertebatmostaghim.blogspot.fr/.
    اینستاگرام https://www.instagram.com/ertebatm

    پاسخحذف
  2. [ Photo ]
    لطفا توییتر و اینستاگرام ارتباط مستقیم ویژه تفسیر و خبر را فالو کنید @ertebatm2013
    https://www.instagram.com/ertebatm
    https://twitter.com/ertebatm2013

    پاسخحذف