۱۳۹۵ اسفند ۸, یکشنبه

ارتباط مستقيم تظاهرات مردم خوزستان گفتگو با آقای پاکنژاد




گزارشات،عکس و نظرات خود را بر روی شبکه اجتماعی ارتباط مستقیم ارسال کنید- 2230ايران2000 اروپا1400 واشينگتن. پخش: یکشنبه 8اسفند ساعت 20بوقت ایران 

 

با سلام به هموطنان عزيز و بينندگان گرامي. برنامه ارتباط مستقيم اين هفته رو از اين لحظه تقديم حضورتون مي كنيم.
در هفته گذشته بحران آلودگي هوا در استان خوزستان و قطعي مستمر برق و آب همچنان ادامه داشت و هموطنانمون رو در اين استان بويژه در شهرهايي مثل اهواز و آبادان و خرمشهر و ماهشهر و شمار ديگري از شهرهاي اين استان با مشكلات زيادي مواجه كرده بود. عكسها و فيلم هاي منتشر شده در اين رابطه گوشه هايي از واقعيت دردناكي رو كه هم اكنون در استان زرخيز ميهنمون وجود داره رو منعكس مي كنه اما اين همه رنج و سختي اي كه مردم شريف خوزستان و شهرهايي كه اسم برديم رو بازتاب نمي كنه.
سفركارگزاران رژيم به اين استان و در راس همه اونها سفر آخوند روحاني هم نه تنها دردي از دردهاي اين مردم دوا نكرد بلکه نمکی بود كه بر زخمهاي آنها پاشيده شد و فقط با يكسري وعده  و وعيد از سوي روحاني و ديگر كارگزاران رژيم مواجه شدند. البته اعتراضات دامنه دار و متوالي مردم اهواز طي روزهاي متوالي پاسخي مردمي بود به عملكرد ضدمردمي اين رژيم و البته و اين سوال رو در مقابل هر كسي كه ناظر اين صحنه است مي گذاره كه چرا اين رژيم اقدامي براي حل اين معضلات نمي كنه؟ قادر نيست و توان چنين كاري رو نداره يا نمي خواد آيا اين ريزگردها و آلودگي فاجعه بار هوا اجتناب ناپذيره؟ آيا آنچنانكه آخوند روحاني مي گه اين عذاب الهي است ؟ آيا مردم خوزستان محكومند كه اين وضعيت رو تحمل كنند و با عواقب او دست و پنجه نرم كنند؟ هر ميزان فرصت باشه به اين موضوعات مي پردازيم
در كنار اين مسئله در هفته گذشته و در جريان كنفرانس امنيتي مونيخ  و بعد از اون در صحنه منطقه يكبار ديگه توجهات متوجه رژيم شد، يك صف آرايي را شاهد بوديم در منطقه عليه رژيم شكل گرفت روابط رژيم و تركيه به تنش كشيده شد و رژيم سفير اين كشور رو احضار كرد. علت اين وضعيت و پيامدهايي كه بدنبال خواهد داشت رو هم در اين برنامه تلاش مي كنيم بررسي كنيم.   دوستان در برنامه اين هفته آقاي عزيز پاكنژاد ميهمان ما هستند خوش آمديد.همچنين در طول برنامه ميهمانان ديگري هم خواهيم داشت كه بما خواهند پيوست و بحث و گفتگو رو با اين ميهمانان هم پيش خواهيم برد.
همچنين نگاهي هم خواهيم داشت به شبكه هاي اجتماعي كه ارتباط مستقيم رو دوستان بر روي آنها دريافت مي كنند تا ببينيم واكنشهاي هموطنان در ارتباط با فاجعه آلودگي هوا و قطعي آب و برق در خوزستان چه هست.
دوستان با شبکه های اجتماعی ارتباط مستقیم همراه شوید و مطالب آنرا به اشتراک بگذارید   
کانال تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M
ادمین تلگرام   ErtebatM@

توییتر   @ertebatm2013

یوتوب و گوگل پلاس Ertebat M
جي ميل ertebatmostaghim@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر