۱۳۹۵ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

#ايران واکنش ضعیف خامنه‌ای به مواضع دولت آمریکا

#ايران واکنش ضعیف خامنه‌ای به مواضع دولت آمریکا: 

مردم در روز ۲۲ بهمن جواب این حرفها را خواهند دادصبح امروز19 بهمن خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع طی دیداری که با شماری از کارکنان نیروی هوایی تحت امرش داشت، بعد از مدتها سکوت و انتظار برای موضعگیری در برابر حرفهای دولت جدید آمریکا، با دو ویراژ از پاسخگویی به کلیه حملات و تهدیدها و تحریمهای دولت جدید آمریکا، شانه خالی کرد.
اول این‌که با استفاده از یک جمله رئیس‌جمهور آمریکا که باید رژیم ایران از اوباما تشکر کند، دود و دمهای مورد نیاز خود را خرج اوباما کرد و به تفصیل او را که دیگر مسئولیتی ندارد مورد حمله قرار داد و گفت: «به هیچ‌وجه از آن دولت متشکر نیستیم زیرا با نیت فلج کردن ملت ایران و نظام اسلامی تحریم‌های سنگین را وضع کرد... چرا باید از دولت قبلی آمریکا تشکر کنیم، به‌خاطر تحریم‌های ضدایرانی؟ به علت ایجاد داعش؟ به‌دلیل به آتش کشیدن منطقه در سوریه و عراق؟ و یا به علت نفاق و دورویی یعنی ابراز ارادت و همکاری در نامه خصوصی اما حمایت صریح و آشکار از فتنه پس از انتخابات ۸۸؟ اینها مصادیق همان دستکش مخملین است که دولت قبلی آمریکا روی پنجه آهنین خود کشیده بود.»
دوم این‌که به‌جای این‌که خودش جواب حملات، تهدیدها و تحریمهای جدید را بدهد جواب را به آنچه دجالگرانه مردم می‌نامید و نمایش 22بهمن موکول کرد.
تلویزیون رژیم در این مورد گفت: «خامنه‌ای با اشاره به سخن رئیس‌جمهور جدید آمریکا مبنی بر این‌که ایرانیان باید از من بترسند تأکید کردند: ایرانی از تهدید نمی‌ترسد. ایشان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز جمعه افزودند: مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور در خیابانها جواب این حرفها و تهدیدات را خواهند داد.»
خامنه‌ای در عین‌حال راه مذاکره را نبست و با طعنه به آخوند روحانی تأکید کرد: «خامنه‌ای عقلانیت و تدبیر را در دیپلماسی، اداره کشور و دیگر امور، ضروری خواندند اما خاطرنشان کردند: اعتماد به شیاطین و امید بستن به کسانی که با اصل وجود نظام و حاکمیت اسلام مخالفند خطای بزرگی است چرا که از این کار خیری به کشور نمی‌رسد»

 

دوستان با شبکه های اجتماعی ارتباط مسقتیم همراه شوید و مطالب آنرا به اشتراک بگذارید 
کانال تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M
ادمین تلگرام   ErtebatM@

توییتر   @ertebatm2013

یوتوب و گوگل پلاس Ertebat M

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر