۱۳۹۶ فروردین ۷, دوشنبه

مهمترین تحولات ایران روحانی، اقتصاد مقاومتی و جنگ انتخابات@ErtebatM




پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان با استناد به حرفهای خلیفه ارتجاع در مشهد، خواهان کناره‌گیری آخوند روحانی از انتخابات رژیم شد.

وی گفت: وقتی (ولی‌فقیه) چند سال پی‌درپی بر ضرورت اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کند، نشانه آن است که مسئولان اجرایی در این کلاس رفوزه شده‌اند. یا نمی‌توانند و تخصص لازم را ندارند و یا نمی‌خواهند و دغدغه ندارند و در هر دو صورت نتیجه یکسان است.

نماینده خامنه‌ای در کیهان افزود: تنها راه چاره، کناره‌گیری آنان است وگرنه این قافله تا به حشر لنگ باقی می‌ماند، این کناره‌گیری هم به نفع مردم است و هم به نفع خودشان.

سپاه پاسداران نیز در یکی از پایگاههای خبری خود با بررسی دلایل یک دوره‌ای شدن جیمی کارتر، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، تلویحا نوشت که آخوند روحانی نیز به دلایل مشابه در دور بعدی ریاست‌جمهوری انتخاب نخواهد شد.

این منبع سپاه پاسداران نوشت: غفلت کارتر از مسائل داخلی و تمرکز زیاد بر مسائل خارجی باعث افزایش نارضایتی مردم و در نتیجه یک دوره‌ای شدن ریاست‌جمهوری وی شد.

پاسدار جلیلی نماینده خامنه‌ای در شورای عالی امنیت رژیم گفت: وقتی با افتخار غذای قطار را هم دست اتریشیها می‌دهند، معلوم است که مشکل اشتغال حل نمی‌شود.

بذرپاش، عضو سابق هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع نیز گفت: امیدوارم مردم از دست خسته‌شدگان نجات یابند


ادمین تلگرام   ErtebatM@

توییتر   @ertebatm2013

یوتوب و گوگل پلاس Ertebat M
جي ميل ertebatmostaghim@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر