۱۳۹۶ خرداد ۲, سه‌شنبه

مریم #رجوی استقبال از مواضع سران #کنفرانس #عربی اسلامی و #آمریکا@ErtebatM

مریم #رجوی استقبال از مواضع سران #کنفرانس #عربی اسلامی و #آمریکا@ErtebatM
مریم رجوی استقبال از مواضع کنفرانس عربی اسلامی

مریم رجوی با استقبال از مواضع كنفرانس سران عربی، اسلامی،آمريكا
عليه جنگ‌افروزی و صدور تروريسم و بنيادگرايی توسط حكومت آخوندی
تأكيد كرد : حل نهايی بحران منطقه درسرنگونی رژيم ولايت فقيه است

مریم رجوی از مواضع كنفرانس سران عربی، اسلامی، آمريكا در برابر عملكردهاي رژيم ايران كه سلب كننده آرامش و ثبات منطقه و جهان است؛ به ويژه ضرورت مقابله با رژيم آخوندي در تروريسم و بنيادگرايی، در برنامه موشكهای بالستيكی، در مداخلاتش در امور داخلي كشورها و در فعاليتهاي ويرانگر اين رژيم در منطقه و جهان؛ استقبال كرد و آن را گامهاي ضروری در راستای پايان دادن به تروريسم و جنگ و خونريزی و برقراری صلح و آرامش دانست.
مریم رجوی تأكيد كرد: محكوم كردن عملكردها و جنايتهاي رژيم ولایت فقیه بايستي با اقدامات عملي و به طور مشخص قطع رابطه با رژيم آخوندي، اخراج آن از مجامع بين المللی، نامگذاری سپاه پاسداران در ليست تروريستی
و ديگر نيروهای نظامی و شبه نظامی و امنيتی وابسته به اين رژيم و اخراج آنها از منطقه دنبال و محقق شود.
مریم رجوي ضرورت طرح بلادرنگ پرونده نقض حقوق بشر و قتل عام زندانيان سياسي در شوراي امنيت ملل متحد و ارجاع آن به دادگاه بين المللی را خاطرنشان كرد و افزود: در آستانة سی و هفتمين سال مقاومت تمام عيار مردم ايران علیه فاشيسم ديني، اكنون دنيا به همان حقايقی گواهی می دهد كه فرزندان رشيد ايران برای آن تمام هستی خود را نثار كردند.
مریم رجوی در اين خصوص، سخنان رئيس جمهور آمريكا در كنفرانس را يادآوری كرد كه به درستی گفت: «اولين قرباني رژيم ايران، مردم اين كشور هستند». همچنين پادشاه عربستان سعودی كه با ابراز «احترام و تقدير» نسبت به مردم ايران گفت : «رژيم ايران از زمان خمينی نوك پيكان تروريسم جهانی بوده است».
مریم رجوی تأكيد كرد: راه حل نهايی بحرانی كه سراسر منطقه را دربر گرفته، سرنگونی رژيم ولايت فقيه به دست مردم و مقاومت ايران است. آزادي و جايگزينی حاكميت مردم ايران به جاي حاكميت آخوندی، خواست عموم مردم ايران است كه تا كنون برای رسيدن به آن 120 هزار شهيد تقديم كرده‌اند. به رسميت شناختن خواست مردم ايران ضرورت صلح و آرامش در منطقه و از الزامات امنيت بين المللی است.
دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
اول خرداد 1396 (22 مه 2017)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر