۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۷, یکشنبه

حتما ببینید تماس و گزارش شما با ارتباط مستقیم تحریم نمایش انتخابات@ErtebatM


 ببینید تماس و گزارش شما با ارتباط مستقیم تحریم نمایش


  سلام مي‌كنم به شما؛ اين هفته هم تلاش كرديم، از طريق تماس‌ها، گزارش‌ها و فعاليت‌هاي هموطنانمون روي شبكه‌هاي اجتماعي، گزارش كوتاهي داشته باشيم از نظرات اونها و دربارة كارزار بزرگ تحريم نمايش انتخابات رژيم آخوندي و افشاي كانديداهاي جلاد و شياد و دزد و قاتل مردم ايران:
 با تصويري از كانديداهاي شياد و جلاد اين نمايش شروع مي‌كنيم: سگ زرد برادر شغاله؛ رأي من سرنگوني، زنده باد ارتش آزادي.
هموطني با درج اين تصوير نوشته: ‌بدترین بلایی که ممکن است گریبان یک ملت را بگیرد این است که فاسد‌ترین قشر و اراذل و اوباشِ جامعه، به حکومت برسند!
يك هموطن دربارة نمايش مناظرة كانديداهاي انتخابات نوشته:
کاش اینقدر که دقیق ثانیه ها روشمردین آمار کسانی روکه تواین سالها تحت حاکمیت وسلطه همین۶تا کشته یا بدبخت شدن رو هم می شمردین#رای_نمیدم #تابستان۶۷کجابودی
يك هموطن تصاوير از آخوند جلاد رئيسي رو به‌همراه كارنامة جنايات و فساد و چپاولش گذاشته، با اين جمله: من رأي نمي‌دهم، تابستان 67 كجا بودي؟
هموطني آماري رو از موج اعدام‌ها در دوران آخوند شياد روحاني منتشر كرده كه بنا به اون به طور ميانگين روزانه 2 اعدام توسط رژيم آخوندي صورت گرفته.
و يك جملة ديگه: روحاني، اولين كسي كه درخواست اعدام در ملاء عام كرد
يك تصوير هم با اظهارات وزير دفاع دولت آخوند روحاني كه از 100 برابر شدن توليد سلاح‌هاي رزمي در دوران رياست‌جمهوري او خبر داده؛ هموطنانمون در اين رابطه نوشته‌اند: حالا همه فهميدند چرا حقوق كارگران، معلمان، پرستان و بازنشستگان روز به روز آب مي‌رود. ننگ به انتخاباتي كه يا بايد به دزد رأي داد، يا به قاتل يا شياد! دوستان با شبکه های اجتماعی ارتباط مستقیم همراه شوید #Iran #إيران
ادمین تلگرام   @ErtebatM

توییتر   @ertebatm2013

یوتوب و گوگل پلاس Ertebat M


۱ نظر: