۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

#مجاهدين #ایران @ErtebatMمخاصمات درونی #رژیم بر سر #چپاولهای حکومتی

مخاصمات درونی #رژیم بر سر #چپاولهای حکومتی#مجاهدين #ایران @ErtebatM
 https://youtu.be/4PEejiqk8Mc via




 با این‌که به شرکت کنندگان در نمایش مناظره هشدار داده شده بود که خط قرمزهای نظام را رد نکنند و با این‌که وقتی به برجام پرداختند، از اصل آن دفاع کردند، با این حال اسم برجام کشمکشی را ایجاد کرد که همه دست‌اندرکاران نمایش مناظره را نگران کرد. روحانی وقتی دید رقبا مجبور شده‌اند برای حفظ خط قرمز نظام و حرمت خامنه‌ای و ترس از عواقب بین‌المللی، اصل برجام را بپذیرند، بلافاصله دور برداشت و خطاب به رئیسی و قالیباف گفت: «آنجایی که خواسته‌ایم برجام را به هم بزنیم؛ دیدیم چه‌کار کردند، آمدند چگونه شهرهای زیرزمینی نشان دادند تا برجام را به هم بزنند!»

البته بلافاصله این کشمکش را که می‌توانست خطرناک شود، متوقف کردند، اما تمام نشد و بعد از مناظره ادامه یافت. میرسلیم، کاندیدای بی‌کفایت باند خامنه‌ای که در نمایش مناظره در این مورد سکوت کرده بود، دیروز 18 اردیبهشت، گفت:‌ «آقایان وقتی در مذاکرات هسته‌یی کم آورده بودند، از نیروهای مسلح خواستند تا آزمایش موشکی انجام دهند. این خواست مذاکره‌کنندگان بود اگر باور ندارید از وزیر دفاع بپرسید».

منظورش این است که باند روحانی خودشان هم از موشک به‌عنوان قدرت‌نمایی و وادار کردن طرفهای غربی به کوتاه آمدن استفاده کرده‌اند و حالا دارند قیافة ضد موشک می‌گیرند. اما این ادعای خنده‌دار زیاد نپایید، چون امروز 19 اردیبهشت هشدار پاسدار باقری، رئیس ستاد نیروهای مسلح رژیم به روحانی، چیز دیگری را نشان داد. او گفت: «خوب نیست مقام مسئولی نمایش اقتدار ملت در قدرت موشکی را که به برکت خون شهیدان حاصل و موجب بازدارندگی برابر تهدیدات دشمنان است به مسأله کوچکی مانند برجام ربط دهد».

حمله به روحانی به‌خاطر حرفی که در مناظره زده بود ادامه دارد. یک نمونه‌اش آن است که روزنامه حکومتی جوان در شماره امروزخودش یعنی 19 اردیبهشت نوشته: «اگر برجام یک سند دارد و آن سند هم منتشر شده، در این سند انتشار یافته هیچ محدودیتی را ایران به جز در موضوع هسته‌یی نپذیرفته است. اگر این‌چنین است که هست، چرا آقای روحانی در مناظرات انتخاباتی، آن ادعای غیر واقعی و برخلاف امنیت ملی را مطرح ساخت».

خبرگزاری حکومتی رجانیوز همزمان به‌نحوی همان ادعا و هشدار میرسلیم را خطاب به روحانی تکرار کرده و نوشته: «اگر روی موشکها شعار ننویسیم، چه اتفاقی می‌افتد؟ باید به آقای روحانی یادآوری کرد که همین شعارهای روی موشک شرایط را برای سر میز مذاکره آمدن طرف مقابل فراهم کرد؛ وگرنه بدون این شعارها، دیپلوماتهای دولت به جای حضور در اتاق‌های شیک و مجلل هتل کوبورگ باید در سنگرهای خاکی دست به اسلحه می‌بردند».

و بالاخره حرف آخر را امروز، خبرگزاری سپاه پاسدران (فارس) خطاب به روحانی عنوان کرده و نوشته است: «آقای روحانی با این ترس و وحشتی که ما از شما دیدیم با اولین گلوله هرچه کلید به امانت دارید دودستی تقدیم متجاوز خواهید کرد.. برجام موشکی.. برجام رسمیت صهیونیستها... حقوق قاچاقچیان.. حقوق جاسوسان.. کاپیتولاسیون...»

آری، ارگان پاسداران به این ترتیب همان دوراهی را که خامنه‌ای بر سرش در گل مانده تصویر می‌کند: یا موشک و دخالت و تشدید رویارویی و به قول خامنه‌ای له شدن زیر فشارها یا کوتاه آمدن و تن‌دادن به برجامهای2 و 3 و 4 که به گفته‌ خامنه‌ای برای نظام به‌معنی یک تنزل بی‌پایان است.
دوستان با شبکه های اجتماعی ارتباط مستقیم همراه شوید #Iran #إيران
ادمین تلگرام   @ErtebatM

توییتر   @ertebatm2013

یوتوب و گوگل پلاس Ertebat M
جي ميل ertebatmostaghim@gmail.com

۱ نظر:

  1. جلاد قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ و يك شياد كانديداهاي اصلي نمايش انتخابات رژیم ولایت فقیه در ایران خواست مردم ایران سرنگونی است

    پاسخحذف