۱۳۹۶ آبان ۲۶, جمعه

نمایشگاه قتل‌عام ۶۷ و وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه در مقابل مجلس ملی فرانسه + فیلم




روز سه‌شنبه 23 آبان 96 نمایشگاهی در مورد وضعیت حقوق‌بشر در ایران و قتل‌عام 30000زندانی سیاسی با حکم خمینی دژخیم، در سال 67در مقابل مجلس ملی فرانسه برگزار شد. 


گزارش کوتاهی از این نمایشگاه:
در نمایشگاه در مقابل مجلس ملی فرانسه، تصاویر شماری از شهیدان قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال 67، بنرهایی که بر ضرورت تشکیل کمیته تحقیق و محاکمه آمران و عاملان این قتل‌عام که کماکان در مواضع کلیدی رژیم ضدبشری خمینی قرار دارند، تأکید شده بود، بیلان بیش از ۳هزار اعدام در دوران آخوند روحانی و نماد سمبلیک کفش های قتل‌عام شدگان در تابستان 67... توجه عموم مردم حاضر در محل را به خود جلب کرده بود. 

نمایشگاه قتل‌عام 67در مقابل مجلس ملی فرانسه مورد توجه شهروندان بویژه پارلمانترهای فرانسوی حاضر در محل قرار گرفت. آنان با مشاهده اسناد و صحنه‌های جنایات رژیم، همبستگی خود را با خانواده‌های شهیدان و مردم ایران ابراز کردند.

در نمایشگاه قتل‌عام 67در مقابل مجلس ملی فرانسه، نمادی با اعلام تسلیت به خانواده‌های قربانیان زلزله اخیر غرب کشور قرار داده شده بود. تصاویری از خرابیها و رنج و اندوه خانواده‌های داغدار موجب جلب توجه حاضران نسبت به این فاجعه ملی که با بی‌عملی حکومت آخوندی مواجه است، گردید. مراجعه کنندگان همدردی و تسلیت خود را به عموم مردم زلزله‌زده و بویژه خانواده‌های مصیبت دیده ابراز کردند.



برای  ‌دریافت تحلیل های سیاسی روز به شبکه های ارتباط مستقیم مراجعه کنید #MEK  #Rajavi #Iran #FreeIran
ErtebatM یوتوب و گوگل پلاس
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm    

۲ نظر:

  1. نمایشگاه قتل‌عام ۶۷ و وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه در مقابل مجلس ملی فرانسه + فیلم

    پاسخحذف
  2. https://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2017/11/blog-post_17.html?showComment=1510931273072#c8296860149439386245
    نمایشگاه قتل‌عام ۶۷ و وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه در مقابل مجلس ملی فرانسه + فیلم

    پاسخحذف