۱۳۹۶ دی ۸, جمعه

مریم رجوی: قیام کرمانشاه و مشهد و دیگر شهرها، ناقوس زوال دیکتاتوری سراپا فساد آخوندی و طلوع دموکراسی، عدالت و حاکمیت مردمی


خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، به مردم قهرمان کرمانشاه و دیگر شهرهایی که امروز با شعارهای یا مرگ یا آزادی، مرگ بر روحانی، مرگ بر دیکتاتور، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، به قیام برخاسته و به گرانی و فقر و فساد اعتراض می‌کنند درود فرستاد. 
وی گفت: دیروز مشهد، امروز کرمانشاه و فردا سراسر ایران، این قیام ناقوس سرنگونی دیکتاتوری سراپا فساد آخوندی و طلوع دموکراسی، عدالت و حاکمیت مردمی را به صدا در آورده است.

خانم رجوی عموم مردم به‌ویژه جوانان و زنان در سراسر کشور را به پیوستن به قیام «نه به گرانی» فراخواند و گفت: دیکتاتوری فاسد و رو به زوال آخوندها در مقابل اتحاد و همبستگی ملی و مقاومت و پایداری و استمرار قیامهای حق‌طلبانه شما، بدون تردید شکست خواهد خورد.

وی افزود: پرونده چهار دهه حکومت ملایان چیزی جز گرانی و فقر و فساد، شکنجه و اعدام و کشتار و جنگ‌افروزی نیست. بخش عمده سرمایه‌های مردم، از جمله پولهای آزاد شده در توافق اتمی صرف ماشین سرکوب و اختناق و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی می‌شود یا توسط سرکردگان رژیم چپاول می‌شود. سرنگونی فاشیسم دینی اولین قدم برای برون‌رفت از بحرانی است که هر روز تشدید می‌شود.

وی گفت: رژیم آخوندی هیچ آینده‌یی ندارد، سرمایه‌گذاری روی آن محکوم به شکست است و زمان آنست که جامعه جهانی سرنوشت خود را به این رژیم گره نزند و مقاومت مردم ایران برای سرنگونی آن به‌رسمیت بشناسند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸دی ۱۳۹۶ (۲۹دسامبر ۲۰۱۷)


 
  برای  ‌دریافت تحلیل های سیاسی روز به شبکه های ارتباط مستقیم مراجعه کنید #MEK  #Rajavi #Iran #FreeIran
ErtebatM یوتوب و گوگل پلاس
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm     


۱ نظر:

  1. مریم رجوی: قیام کرمانشاه و مشهد و دیگر شهرها، ناقوس زوال دیکتاتوری سراپا فساد آخوندی و طلوع دموکراسی، عدالت و حاکمیت مردمیhttp://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2017/12/blog-post_55.html

    پاسخحذف