۱۳۹۶ آبان ۳۰, سه‌شنبه

اطلاعیه.تظاهرات ۴۰۰۰غارت شده در تهران: «سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن»، «وای از این ظلم»


تظاهرات ۴۰۰۰غارت شده در تهران: «سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن»، «وای از این ظلم»
تظاهرات ۴۰۰۰غارت شده در تهران: «سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن»، «وای از این ظلم»
تظاهرکنندگان در مشهد: «لاریجانی خائن اعدام باید گردد»، «بنیاد شهید ننگت باد، خجالت»
صبح روز دو‌شنبه ۲۹آبان(۲۰نوامبر) بیش از چهار هزار تن از غارت شدگان مؤسسات حکومتی کاسپین؛ البرز ایرانیان (آرمان) و افضل توس و آرمان وحدت در مقابل ساختمان دادسرای عمومی تهران در میدان ۱۵ خرداد تهران دست به تظاهرات زدند. نیروهای سرکوبگر در صدد بودند با استقرار فشرده در محل تظاهرات و ایجاد فضای رعب و وحشت مانع از شکل گیری تظاهرات شوند. اما در هراس از خشم تظاهرکنندگان جرأت تعرض به آنها را نداشتند.
مردم که به سمت کاخ دادگستری راهپیمایی می کردند، شعار می دادند:‌ «لاریجانی حیا کن، سپرده رو رها کن»، «یکساله که دویدیم، هیچ ثمری ندیدیم»، «دستهای پشت پرده با پول ما چه کرده؟»، «دولت خدایی می‌کند، ملت گدایی می‌کند»، «مرگ بر این دولت مردم فریب»، «پولهای ما حق ماست، حاصل یک عمر ماست»، «کشور ما دزدخونه ست، توی جهان نمونه ست»،«زیر بار ستم نمی‌کنیم زندگی، جان فدا می کنیم در ره آزادگی، وای از این ظلم»، «این جمله حرف ساده است، ایران پر از فساد است»، «سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن».
تلاش مأموران سرکوبگر برای آن که شرکت کنندگان علیه سران رژ‌یم شعار ندهند به جایی نرسید و مردم خشمگین به شعارهای خود علیه سران فاسد و غارتگر رژیم ادامه دادند.
یکی از زنان شرکت کننده در تظاهرات می گفت: «ما همه سپرده گذارانی هستیم که یکسال است می‌رویم و می‌آییم، اما هیچ نتیجه یی نگرفتیم. نه از قوه قضاییه، نه از داستانی... چطور رهبر [خامنه ای] متوجه نشده که پولهای ما به جیب چه کسانی رفته؟ اما به این توجه می کند که مال ما را بفرستد به ... عراق، چرا پولهایی که مال ماست، باید در عراق و لبنان و سوریه برود... چرا رهبر ...پولهای ما را به چپاول می فرستد ... ایران خودش ویرانه است...
شمار دیگری از غارت شدگان مؤسسه مالی افضل توس نیز در روز شنبه ۲۷ آبان با تجمع در مقابل بنیاد فساد و غارت موسوم به بنیاد شهید مشهد علیه لاریجانی سردژخیم قوه قضاییه دست به تظاهرات زدند. آنها شعار می دادند:‌ «لاریجانی خائن اعدام باید گردد، این دزد بی لیاقت اعدام باید گردد»، «بنیاد شهید ننگت باد، خجالت، خجالت».
در روز دوشنبه ۲۹آبان کارکنان شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در اعتراض به پرداخت نشدن یکسال حقوق خود، در برابر ساختمان ارگان سرکوب موسوم به خانه کارگر در تهران تجمع کردند. این شرکت که ۱۲۰۰ کارگر داشت در اردیبهشت ۹۵ با اجرای طرح خصوصی سازی یعنی واگذاری شرکت به سرکردگان رژیم به نابودی کشیده شد. صدها تن از کارگران اخراج و آنها که مانده اند دست کم یکسال است حقوق و مزایا دریافت نکرده اند.
تجمع بازنشستگان فولاد کشور در اعتراض به شرایط معیشتی و پرداخت نشدن حقوقهایشان که در مقابل مجلس رژیم برگزار شد، از دیگر اعتراضات روز دوشنبه ۲۹‌آبان است. بازنشستگان فولاد که از استانهای اصفهان، خوزستان،کرمان، گیلان، تهران و البرز در این تجمع شرکت کرده بودند خواهان پرداخت به موقع حقوق و هزینه‌های جاری درمانی خود شدند.
امواج حرکتهای اعتراضی در سراسر کشور از زلزله زدگان مصیبت دیده در غرب کشور تا میلیونها غارت شده، تا کارگران و زحمتکشان محروم، بیانگر نفرت و خشم عمومی از سران فاسد و غارتگر رژیم آخوندی است. تنها راه خلاصی از این همه درد و رنج، سرنگونی این نظام فاسد، سرکوبگر و قرون وسطایی به دست مردم و مقاومت ایران است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۹ آبان ۱۳۹۶ (۲۰نوامبر ۲۰۱۷)

فیسبوکhttps://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/  ..

یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM
توییتر@ertebatm2013.
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm  

۱ نظر:

  1. اطلاعیه.تظاهرات ۴۰۰۰غارت شده در تهران: «سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن»، «وای از این ظلم»
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2017/11/blog-post_62.html

    پاسخحذف