۱۳۹۶ شهریور ۲۴, جمعه

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران .وحشت رژیم از جنبش دادخواهی و تشبثات مذبوحانه برای عوض کردن جای جلاد و قربانی

  اطلاعیه تشبثات رژیم علیه مقاومت

وحشت از بالا گرفتن جنبش دادخواهی و تشبثات مذبوحانه برای عوض کردن جای جلاد و قربانی

 روز ۲۰شهریور خامنه‌ای که از دادخواهی شهیدان قتل‌عام زندانیان سیاسی که به یک جنبش فراگیر تبدیل شده به وحشت افتاده است، کمال خرازی مشاور و یکی از اقوام نزدیک خود را سراغ وزیر خارجه پیشین فرانسه که به تهران سفر کرده فرستاد تا با اکاذیب تکراری علیه مجاهدین جای جلاد و قربانی را عوض کند. وی به آقای ودرین گفت: «میزبانی فرانسه از یک گروهک تروریستی که ۱۳هزار ایرانی را به‌قتل رسانده توجیه پذیر نیست».
گزارشگر ویژه ملل‌متحد در آخرین گزارش خود که از سوی دبیرکل به مجمع عمومی ارائه شده بر تداوم نقض حقوق‌بشر در ایران از جمله اعدامهای گسترده، بازداشت و تعقیب مخالفان، آزار و پیگرد مدافعان حقوق‌بشر و... عدم استقلال دستگاه قضاییه رژیم اشاره کرده است. وی در مورد قتل‌عام زندانیان نوشت: «بین ژوئیه و اوت 1988  هزاران زندانی مرد، زن و نوجوان به‌دنبال فتوای خمینی اعدام شده‌اند... وزیر دادگستری کنونی و یک قاضی عالی کنونی و رئیس یکی از بزرگترین بنیادهای مذهبی در این کشور و کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ماه مه» مجری این اعدامها بوده‌اند. وی افزود: «اخیراً این کشتارها توسط برخی از بالاترین سطوح دولت مورد اذعان قرار گرفته است» و خواستار «یک تحقیقات جامع و مستقل» درباره این اعدامها شد.

رسانه‌های رژیم آخوندی که هم‌چنان از گردهمایی سالانه مقاومت در دهم تیرماه وحشت‌زده است به‌نقل از خرازی در ملاقات با آقای ودرین نوشتند: «به‌رغم روابط در حال توسعه فرانسه و ایران هنوز ابهاماتی در این باره وجود دارد که از جمله... میزبانی از نشست مجاهدین در خاک فرانسه است». اما رسانه‌های حکومتی هیچ پاسخی از سوی وزیر خارجه پیشین فرانسه نسبت به این اظهارات ابلهانه و دیگر شکوه‌های مسخره خرازی از آمریکا و بر شمردن وظایف اروپا نقل نکرده‌اند.

قبل از این جواد ظریف، وزیر خارجه رژیم، که در آستانه گردهمایی ۱۰تیرماه به فرانسه سفر کرده بود، گفت: «ما با مسئولان فرانسه این موضوع را به‌عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم». خامنه‌ای سه هفته بعد از گردهمایی خرازی را به پاریس فرستاد تا مجاهدین را یک «گروه تروریستی که هزاران نفر از مردم را به‌قتل رسانده» معرفی کند.

مقاومت ایران در اطلاعیه‌یی در روز سوم مرداد فاش کرد: شورای عالی امنیت رژیم به‌دنبال پرونده‌سازیهای جدید علیه مجاهدین برای تحویل به قضاییه فرانسه است و دستگاههای اطلاعاتی رژیم درصدد هستند مقامات فرانسوی را به تهران بکشانند تا با صحنه سازی علیه مجاهدین آنها را تحت تأثیر قرار دهند. به‌دنبال آن، مقاومت در اطلاعیه پنجم مرداد فاش کرد دادستان تهران در روز ۹خرداد ۱۳۹۶ دادستانی شکنجه‌گاه اوین و رئیس آن دژخیم حسن امین ناصری را موظف کرده که به پرونده‌سازی علیه مجاهدین برای ارائه در فرانسه مبادرت کنند و به همین منظور افتخار جهرمی از افراد باند خامنه‌ای و عضو پیشین شورای نگهبان به فرانسه فرستاده شده است.

این اراجیف در حالیست که قضاییه فرانسه در حکم منع تعقیب پرونده ۱۷ژوئن تصریح کرده است: هدف مقاومت «سرنگونی رژیم حاکم بر ایران است» و شیوه‌های مقاومت «یا سیاسی بوده‌اند»، یا «با استفاده از یک ارتش واقعی، ارتش آزادیبخش ملی ایران» و «یا دربرگیرنده عملیات نظامی داخل ایران است که توسط سازمان مجاهدین به عهده گرفته شده» و «سندی دال بر این‌که غیرنظامیان را به عمد هدف قرار داده باشد، وجود ندارد» و «در حقوق فرانسه یک تهاجم نظامی که منجر به نبرد مسلحانه میان نظامیان شود، نمی‌تواند به‌عنوان تروریسم توصیف شود».

آخوند روحانی در روز ۱۸اردیبهشت ۱۳۹۶ اذعان کرد که این رژیم ۳۸سال است با اعدام و زندان حکومت می‌کند. روحانی خودش در ۲۳تیر ماه ۵۹ یعنی یک‌سال قبل از شروع مقاومت در جلسه علنی مجلس خواستار شد مخالفان را در «نماز جمعه بدار آویزان کنند تا تأثیر بیشتری داشته باشد». این همان رژیمی است که منتظری جانشین وقت خمینی در بحبوحه قتل‌عام زندانیان سیاسی گفت: «مردم از ولایت‌فقیه داره چندششون می‌شود».

                     دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
                      ۲۳شهریور ۱۳۹۶ (۱۴سپتامبر ۲۰۱۷)

 سایر مطالب مرتبط


متن و کلیپ گفتگو محمد علی توحیدی.پرونده #هسته ای #رژیم و سرنوشت #برجام #FreeIran #MaryamRajavi #MEK http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2017/09/blog-post_10.html …

توییتر@ertebatm2013. یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر