۱۳۹۶ شهریور ۳۱, جمعه

گزارش رسانه ای بین‌المللی از تظاهرات نه به روحانی درنیویورک@Ertebatm

 واشینگتن پست: تظاهرکنندگان علیه رئیس‌جمهور رژیم ایران در مقابل سازمان ملل‌متحد گرد آمدند

روزنامه واشینگتن پست در گزارشی از تظاهرات مقاومت ایران در نیویورک نوشت:‌ «روز چهارشنبه 29شهریور 96 تبعیدیان ایرانی در اعتراض به حضور حسن روحانی، در مقابل سازمان ملل‌متحد گرد آمدند. تظاهرکنندگان اقدام به خواندن سرود، بالا بردن پلاکادرهایی که برآنها نوشته شده «ایران آزاد» و تکان دادن پرچمهای ایران کردند.

تظاهرات با اجرای نمایشهای هنری و سرود خوانی و پخش موزیک همراه بود. هم‌چنین چندین سیاستمدار فعلی و سابق آمریکا سخنرانی کردند، از جمله سناتور سابق جوزف لیبرمن، نماینده دموکرات ایالات متحده آمریکا، الیوت انگل و جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد.

محمد گلشن، که در ایران متولد شده اما در سه دهه گذشته در تورنتو زندگی کرده است، گفت اعتقاد وی بر این است که دولت آمریکا «نباید با رژیم ایران معامله کند».

گلشن، ۵۷ساله، گفت: «من به‌شدت رنج می‌برم، من و هم‌چنین خانواده‌ام در ایران. امیدوارم روزی دموکراسی در ایران برقرار شود.». 

واشینگتن پست افزود:‌این تظاهرات که یک واقعه سالانه طی جلسه مجمع عمومی می‌باشد یک روز بعد از سخنرانی ترامپ برگزار شد. ترامپ در این سخنرانی اعلام کرد، او تصمیمش را در مورد این‌که در توافق صورت گرفته با رژیم بین 7کشور باقی خواهد ماند یا نه، گرفته است، این توافق برای محدود ساختن برنامه اتمی رژیم ایران طراحی شده است. ترامپ که یک جمهوریخواه است از این‌که بگوید آیا این قرارداد را ترک می‌کند یا خیر، خودداری کرد.

حمید قرجه، یکی دیگر از ایرانیان اصیل که از تورنتو به نیویورک برای شرکت در تظاهرات چهارشنبه سفر نموده، گفت که او از موضع محکم ترامپ در مورد ایران خوشحال است.

او گفت: «به نظر می‌رسد که دونالد ترامپ مسائل را درک کرده. سیاست استمالت که در طول دولت قبلی پیگیری می‌شد، هرگز در ایران تغییری ببار نیاورد، بنابراین باید تغییری در سیاست ایجاد شود.».
#No2Rouhani   #MEK  #Rajavi  #Iran  #FreeIran   #ایران
مرتبط

گزارش رسانه  بین‌المللی   تظاهرات نه به #روحانی در #نیویورک@Ertebatm 
 #No2Rouhani     #Rajavi    #ایران
https://youtu.be/SfE6JgWtzuQ    @YouTube

تظاهرات ایرانیان و سخنرانی شخصیتهای سیاسی در نیویورک علیه حضور روحانی د...

گرارش تصویری تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها علیه حضور آخوند روحانی در نیویورک؛ روحانی را از ملل‌متحد بیرون کنیدhttp://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2017/09/blog-post_61.html

۲ نظر:

  1. https://goo.gl/GA9PRh

    غارت‌شدگان کاسپین در تهران: حسین حسین شعارشون، دزدی افتخارشون
    غارت‌شدگان کاسپین وابسته به سپاه پاسداران روز جمعه ۳۱شهریور ششمین روز تحصن خود را در مقابل قوه قضاییه رژیم در تهران برگزار می‌کنند. غارت‌شدگان شب گذشته ۳۰شهریور خطاب به سران رژیم آخوندی شعار می‌دادند: «حسین حسین شعارشون، دزدی افتخارشون».

    پاسخحذف
  2. متن و کلیپ گزارش رسانه های بین‌المللی تظاهرات نه به #روحانی #نیویورک
    #No2Rouhani #Rajavi# #ایران
    https://youtu.be/SfE6JgWtzuQ @YouTube

    https://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2017/09/ertebatm_22.html?showComment=1506074486515#c6513660439596533241

    پاسخحذف