۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۵, سه‌شنبه

پیش به‌سوی گردهمایی بزرگ #ایرانیان در پاریس(۹تیر ۹۷) #FreeIran2018


پیش به‌سوی گردهمایی بزرگ #ایرانیان در پاریس

وحشت رژیم از یک گردهمایی در هزاران کیلومتر دورتر از خاک میهن

به‌دنبال برگزاری گردهمایی جوامع ایرانیان و انجمنهای ایرانی از ۴۰ایالت آمریکا با حضور شخصیت‌های برجسته آمریکا در واشینگتن و بازتابهای گسترده آن در مهم‌ترین رسانه‌های آمریکا و جهان، ترس و سراسیمگی، ولایت بحران‌زده خامنه‌ای و حواشی آن را فراگرفته است.
کیهان خامنه‌ای روز ۱۷اردیبهشت در یک گزارش مفصل درباره سرنوشت برجام با اشاره به کنوانسیون جوامع ایرانیان در واشینگتن نوشت:
«رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و وکیل فعلی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، بامداد یکشنبه خواستار خروج واشینگتن از توافق هسته‌یی ایران شد. جولیانی طی سخنرانی در همایش مجاهدین در واشینگتن بر لزوم تغییر حکومت در ایران تأکید کرده و گفت: «ما رئیس‌جمهوری داریم که به تغییر رژیم (ایران) متعهد است. اما چه اتفاقی برای آن توافق خواهد افتاد» ؟
خبرگزاری رادیو تلویزیون رژیم هم روز ۱۶اردیبهشت ۹۷ نوشت: رودی جولیانی که در نشست مجاهدین در واشینگتن سخنرانی می‌کرد گفت: رئیس‌جمهور (آمریکا) به اندازه ما به تغییر نظام(ایران) پایبند است؛ به‌ویژه با حضور مایک پمپئو، وزیر امور خارجه، در سمت راست او و حضور جان بولتون، مشاور امنیت ملی، در سمت چپ او. جان بولتون را که می‌شناسید!
روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی هم روز ۱۷اردیبهشت سرمقاله بلند و پر از مهملاتی را به این موضوع اختصاص داده و می‌نویسد: (مجاهدین) در آستانه زمان تصمیم‌گیری ترامپ درباره ماندن یا نماندن آمریکا در برجام!
(مجاهدین) یک نمایش سیاسی در واشینگتن برپا نموده و نکته قابل‌توجه این‌که «رودی جولیانی» وکیل ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در نمایش ضدبرجامی مجاهدین شرکت کرد و در یک سخنرانی حامیانه از این گروه گفت:
«رئیس‌جمهور آمریکا به اندازه ما به تغییر نظام ایران پای‌بند است به‌ویژه با حضور مایک پمپئو، وزیر امور خارجه، در سمت راست او و حضور جان بولتون، مشاور امنیت ملی، در سمت چپ».
وکیل ترامپ با افزودن این جمله که: «جان بولتون را که می‌شناسید» به‌زعم خود مایه ضدنظام سخنانش را زیادتر کرد تا به مجاهدین حاضر در نمایش وانمود کند که رئیس‌جمهور آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی مصمم و بسیار جدی است.
این روزنامه که عمدتاً متمایل به باند روحانی است در سرمقاله‌اش پس از تعزیه‌گردانی و ذکر مصیبت به‌خاطر شکست برجام و پروژه ضدایرانی و ضدبشری بمب‌سازی اتمی، در گفتاردرمانی مسخره‌یی، به دلداری نیروهای وارفته ولایت پرداخته و می‌نویسد: «این قبیل کینه‌توزی‌ها از ناحیه(مجاهدین) در طول ۴۰سال گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران بسیار اتفاق افتاده و نتوانسته کاری از پیش ببرد...
باشگاه خبرنگاران بسیجی رژیم ۱۶اردیبهشت ۹۷ نیز نوشته است:
رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک که به‌گفته خودش سابقه دوستی ۳۰ساله با ترامپ دارد، در بخشی از سخنرانی خود خواستار تغییر حکومت در ایران شد.
وی یکی از حامیان اصلی مجاهدین در آمریکا به‌شمار می‌رود و تاکنون بارها در تجمعات این گروه در آمریکا، فرانسه و آلبانی حضور پیدا کرده است.
همین رسانه بسیجی‌نشان، اضافه کرده:
«رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل فعلی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، طی سخنرانی در همایش مجاهدین در واشینگتن بر لزوم تغییر حکومت در ایران تأکید کرده و گفت: «ما رئیس‌جمهوری داریم که به تغییر رژیم (ایران) متعهد است.
رودی جولیانی تأکید کرد: «من به مدت طولانی که حتی نمی‌توانم بگویم چقدر، حامی تغییر حکومت ایران بوده‌ام. من حامی این مسأله خواهم بود. به‌نظرم این تنها راه صلح در خاورمیانه است».
در نمونه دیگری از این واکنشهای زنجره‌یی خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۶اردیبهشت ۹۷ نوشته است:
«رودی جولیانی، یکی از اعضای تیم حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در یک نشست که توسط عوامل ضدنظام ایران در واشینگتن برگزار شد، گفت که با توجه به رویکرد وزیر امورخارجه و مشاور امنیت ملی جدید آمریکا، ترامپ قصد دارد از توافق هسته‌یی با ایران خارج شود.
وی ادامه داد: ما رئیس‌جمهوری داریم که بسیار سخت‌گیر است. ما رئیس‌جمهوری داریم که هم‌چون ما متعهد به تغییر نظام در ایران است».

گردهمایی ایران آزاد – قیام تا سرنگونی

با توجه به این میزان ترس و وحشت که آخوندها رسماً در رسانه‌هایشان از یک گردهمایی ایرانیان مبارز ابراز می‌کنند، باید منتظر ماند و دید درباره گردهمایی بزرگ و سالانه مقاومت ایران که روز ۹تیر ۹۷ در پاریس برگزار خواهد شد، چقدر آه و ناله و شکوه و شکایت سر خواهند داد.
این گردهمایی‌ها بیش از ۱۱سال است که از طرف ایرانیان مقاوم ساکن خارج کشور همه‌ساله برگزار می‌گردد اما به‌دنبال قیام دیماه ۹۶ و پس از استمرار حرکتهای گسترده اجتماعی، گردهمایی امسال بازتابی از یک خواست عمومی و ملی در داخل کشور است که توسط اقشار مختلف مردممان در تظاهرات گسترده سراسری دیماه اعلام شد و آن خواست سرنگونی تمامیت رژیم آخوندی و براندازی فاشسیم مذهبی با همه دسته‌بندی‌های درون آن است. 

آخرین اخبار #ایرا‌ن در شبکه ارتباط مستقیم
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
Ertebat M یوتوب. گوگل پلاس
تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M
- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

۲ نظر:

  1. پیش به‌سوی گردهمایی بزرگ #ایرانیان در پاریس(۹تیر ۹۷) FreeIran2018#
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/05/freeiran2018.html
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI

    پاسخحذف
  2. پیش به‌سوی گردهمایی بزرگ #ایرانیان در پاریس(۹تیر ۹۷) #FreeIran2018
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/05/freeiran2018.html
    #IranProtests #مریم_رجوی # #MEK #Rajavi #Iran

    پاسخحذف