۱۳۹۷ خرداد ۲۸, دوشنبه

همبستگی شهرداران و منتخبان فرانسه با گردهمایی ایرانیان در پاریس

همبستگی شهرداران و منتخبان فرانسه با گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس 

 

در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، شهرداران و منتخبان فرانسوی از ناحیه ایل دو فرانس (منطقه پاریس و حومه) طی پیام‌هایی، همبستگی خود را از قیام و مقاومت مردم ایران علیه دیکتاتوری آخوندی اعلام کردند.

منتخبان فرانسوی در این پیام‌ها تأکید کرده‌اند که قیام مردم ایران و استمرار آن در شهرهای سراسر کشور نشان‌دهنده تغییر دوران در راستای برقراری آزادی و دموکراسی در ایران است.
آنها ضمن محکوم‌ کردن جنایات رژیم در داخل و دخالتهای تروریستی آن در منطقه گفتند که مردم ایران
شایسته برخورداری از یک حکومت دموکراتیک و مبتنی بر جدایی دین از دولت هستند.
آنها هم‌چنین با یادآوری حمایت ۱۴هزار شهردار و منتخب فرانسوی از مجاهدان اشرفی و نقش پیشتاز آنها در مبارزه علیه فاشیسم دینی، بر حمایت خود از مقاومت ایران به‌عنوان جایگزین دموکراتیک حاکمیت آخوندی تأکید کردند.

ژان-فرانسوا لوگاره شهردار منطقه یک پاریس
ژان-فرانسوا لوگاره شهردار منطقه یک پاریس در پیام خود با تأکید بر حمایت «کمیته شهرداران فرانسوی برای یک ایران دموکراتیک» از گردهمایی بزرگ مقاومت، گفت: رژیم ایران به نفس افتاده است؛ این یک رژیم دیکتاتوری است که اعمال وحشیانه‌یی را مرتکب شده و حقوق‌بشر را پایمال می‌کند. در ۵۳۹سال قبل از میلاد مسیح همان‌طور که این سند فوق‌العاده (منشور کوروش نشان می‌دهد، در ایران از حقوق‌بشر دفاع می‌شد، اما امروز (این حقوق) پایمال می‌شود. روز ۳۰ژوئن در ویلپنت، تعداد بسیاری از ما به دولت فرانسه، ملل متحد، عفو بین‌الملل و همه مدافعان حقوق‌بشر خواهیم گفت که ما برای دفاع از حقوق‌بشر و حقوق زنان و ارزش‌های دموکراسی در ایران (در آنجا) حضور داریم.

ژان-پیر مولر شهردار مانی آن وکسن
ژان-پیر مولر شهردار مانی آن وکسن در پیام همبستگی خود با گردهمایی پاریس، گفت: « این یک دیدار سالانه است که تحت هیچ عنوان نمی‌خواهیم آن‌را از دست بدهیم. ما دوستان مردم ایران و دوستان دموکراسی در ایران هستیم. (ما) همراه با هیأتهایی از سراسر جهان و دوستان آزادی و دموکراسی (در این گردهمایی شرکت خواهیم کرد تا حمایت و دوستی تمام‌عیارمان را با دوستان ایرانی‌مان ابراز کنیم».

ژان-پیر بکه از شورای شهر اورسور اواز
ژان-پیر بکه از شورای شهر اورسور اواز در پیام خود، گفت: « ما امسال افتخار آن‌را داریم تا هم‌چون سال‌های گذشته در ویلپنت در روز شنبه ۳۰ژوئن گردهم بیاییم. در این دوران که در جنبش مردمی در همه زمینه‌ها رو به گسترش است، مردم ایران درد و رنج می‌کشند و ما باید همبستگی و حمایت خود را از ظرفیت مقاومت ایران برای تغییر دادن وضعیت نشان بدهیم. فردا، ایران می‌تواند خلقی آزاد باشد، فردا ایران می‌تواند از حاکمیت متفاوتی برخوردار بشود این خواسته ما برای همه مردم ایران و نیز برای همه منطقه خاورمیانه است تا این‌که صلح و دموکراسی برقرار بشود. 
 https://www.youtube.com/watch?v=QybuMrGOlM0
ارتباط مستقیم پهلوان فیلابی گردهمایی ایرانیان نشانه قدرت مقاومت است
#IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران

  آخرین اخبار #ایرا‌ن در شبکه ارتباط مستقیم
#‌ایران  فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
Ertebat M یوتوب. گوگل پلاس
تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M
- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

۱ نظر:

  1. همبستگی شهرداران و منتخبان #‌فرانسه با گردهمایی #‌ایران در پاریس
    http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/06/blog-post_84.html
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية

    پاسخحذف