۱۳۹۷ تیر ۷, پنجشنبه

بیانیهٔ ۳۳شخصیت برجسته آمریکایی شرکت کننده در همایش بزرگ ایرانیان در پاریس


بیانیهٔ ۳۳شخصیت برجسته آمریکایی شرکت کننده در همایش بزرگ ایرانیان در پاریس


 شخصیتهای برجسته آمریکایی : اعتراضات سراسری ایران خواست یک ملت دربند برای آزادی است.  ما در کنار 80 میلیون ایرانی ایستاده ایم. جنبش مقاومت پایگاه گسترده خود در جامعه ایران را نشان داده است
  #ایران_آزاد97
#FreeIran2018

 https://telegram.me/Ertebat_M

+ فیلم 

  https://vimeo.com/277346177

 شخصیت برجسته آمریکایی، هیأت شرکت‌ کنندگان در همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس، طی بیانیه‌یی همبستگی خود را با قیام سراسری مردم ایران اعلام کردند و از آلترناتیو شورای ملی مقاومت و برنامه ده ماده‌یی مریم رجوی حمایت کردند.

۳۳شخصیت برجسته آمریکایی تصریح کردند. اعتراضات سراسری ایران خواست یک ملت دربند برای آزادی است، ما در کنار ۸۰میلیون ایرانی ایستاده‌ایم.
در این بیانیه تأکید شده است:‌ ما از سیاستی حمایت می‌کنیم که به تروریسم، جنگ فرقه‌یی، تهدیدات موشک بالستیکی، توسعه سلاحهای غیرمتعارف، دخالت در سایر کشورها و نقض فاحش حقوق‌بشر از جانب رژیم ایران بگوید: «دیگر بس است».
۳۳شخصیت آمریکایی در بیانیه خود نوشتند:‌ اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران ایده دخالت نظامی خارجی را رد می‌کند و تأکید دارد که خاتمه‌دادن به حاکمیت سرکوبگر رژیم برعهده مردم ایران است. جنبش مقاومت، پایگاه گسترده خود در جامعه ایران توانمندی‌اش در مواجهه با شرایط دشوار غیرقابل تصور انسجام چشم‌گیر تشکیلاتی و توانمندی خود در افشای پنهان‌کاری رژیم را نشان داده است.

همبستگی نمایندگان کنگره آمریکا با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

دوتن دیگر از نمایندگان کنگره آمریکا شیلا جکسون لی و جودی چو طی پیامهای جداگانه‌یی حمایت خود را از قیام و مقاومت ایران ابراز کردند و با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس اعلام همبستگی کردند

شیلا جکسون لی نماینده کنگره آمریکا
به همه شما که عاشق آزادی هستید خوش‌آمد می‌گویم. من همراه با شما فریاد برای آزادی را جشن می‌گیرم و از یک ایران آزاد حمایت می‌کنم. من نماینده کنگره، شیلا جکسون لی هستم، می‌خواهم تعهد و حمایت خودم را برای یک جمهوری در ایران مبتنی بر جدایی دین و دولت، دموکراتیک و غیراتمی و برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی ابراز کنم.
ایمان دارم که تغییر دموکراتیک در ایران، در دسترس ما است. نه فقط به این دلیل که رژیم در بحرانهای بسیاری فرو رفته، بلکه به‌دلیل وجود کسانی هم‌چون شما، یعنی گروهی بزرگ و رو به رشد از عاشقان آزادی در ایران و سراسر جهان؛ و ایمان دارم که تحت رهبری خانم مریم رجوی، دوست ما و رهبر این آرمان بزرگ که برای تحقق یک جمهوری بردبار و غیراتمی در ایران بر مبنای جدایی دین از دولت و احترام برای حقوق‌بشر و کرامت همه ایرانیان تلاش کرده، ایمان دارم که آزادی در راه است.
از همه شما متشکرم به‌خاطر کارهایی که انجام داده‌اید، به‌خاطر قدرتی که از خود نشان داده‌اید و به به‌خاطر ایستادگی و حمایتتان از همان برنامهٔ ۱۰ماده‌یی. باید برای آزادی ایستادگی کرد. باید برای آن بایستید و آن‌را گرامی بدارید؛ همچنین برای کرامت انسانی.
در حالی که در این روزها دیدار می‌کنید و درباره آزادی سخن می‌گویید، طنین صدایتان به ایران خواهد رسید و کسانی که برای آزادی مبارزه می‌کنند، به‌ دور و جدا از یک رژیم سرکوبگر، آنها پیروز خواهند شد. من به شما تبریک می‌گویم و از شما تجلیل می‌کنم، به‌خاطر این گردهمایی بزرگ و تجلیل می‌کنم از رهبر بزرگ شما، مریم رجوی، که تعهدش را به آزادی و حقوق‌بشر و کرامت توضیح داده و ابراز کرده است. همراه هم، پیروز خواهیم شد.

سلام، من نماینده کنگره، جودی چو از منطقه ۲۷کالیفرنیا هستم و می‌خواهم بهترین آرزوهایم را برای موفقیت کنوانسیون بین‌المللی ۲۰۱۸ برای ایران آزاد، ابراز کنم. از اینجا در واشینگتن به همه شما در پاریس: می‌خواهم بدانید که من در همبستگی با شما ایستاده‌ام در مبارزه شما برای آزادی، دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران.
من بسیار مفتخرم که در کنار شما ایستاده‌ام و علیه سران مذهبی (حکومت) ایران، اعتراض می‌کنم. من قویاً از کار شما برای برقراری یک ایران آزاد و دموکراتیک حمایت می‌کنم که با آمریکا و سایر (کشورها) کار کند به‌منظور ساختن یک جهان امن‌تر؛ نه حکومتی که تروریسم را تأمین مالی و یا مردم را سرکوب می‌کند.
پس بار دیگر متشکرم به‌خاطر همه کارهای مهمی که شما برای پشتیبانی از حقوق‌بشر و یک ایران آزاد انجام می‌دهید و بدانید، من افتخار می‌کنم که در این تلاش به شما بپیوندم.
آخرین اخبار #ایرا‌ن در شبکه ارتباط مستقیم
#‌ایران  فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
Ertebat M یوتوب. گوگل پلاس
تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M
- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

۱ نظر:

  1. بیانیهٔ ۳۳شخصیت برجسته آمریکایی شرکت کننده در همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
    http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/06/blog-post_28.html
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران

    پاسخحذف