۱۳۹۷ خرداد ۲۵, جمعه

کهکشان قیام ۹۷و جیغ‌های بنفش یک تومور دیرین Ertebatm

مراسم و میتینگ سالانه‌ مجاهدین و مقاومت ایران در فرانسه
برگزاری مراسم و میتینگ سالانهٔ ‌ مجاهدین و مقاومت ایران در فرانسه، همه ساله سرب داغ و سیلاب بر ارکان نظام ولایت فقیه می‌ریزد و داد و هوار و جیغ دستگاه دیپلوماسی و سیاسی و اطلاعاتی‌اش را به فلک می‌برد. هر ساله انواع و اقسام ترفندها، معاملات، دکترین‌ها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها را علم می‌کند و به‌کار می‌گیرد که خللی و سکته‌یی و ضربه‌یی را کارا کند تا شاید حتی یک سال هم شده، این مراسم و میتینگ دچار تنش و چالش گردد و یا اصلاً برگزار نشود.

امان از این جهان طاغی!

برای این کار، سر تا پای دستگاه دیپلوماسی و سیاسی و اطلاعاتی نظام آخوندی بسیج می‌شود. همه این اقدامات را می‌کنند تا یک «گروهک ناچیز که هیچ نقش و وزن و جایگاه و پایگاهی در ایران ندارد» نتواند یک جلسه آزاد با حضور ایرانیان برگزار کند. از طرفی رو به نهادها و دست‌اندرکاران حکومتی خودشان هم فریاد و فغان دارند که شما چرا نمی‌توانید اروپاییان را قانع کنید که مانع این‌ها بشوند؟
اشکال در کجاست که ترفندهای رنگارنگ، خرج‌های میلیونی و میلیاردی آخوندی و دستگاه عریض و طویل اطلاعاتی آنها از پس این کار مجاهدین و مقاومت ایران برنمی‌آیند؟ آیا اشکال در کمبود قدرت و سرمایه است؟ آیا اشکال در کمبود سیاست مماشات اروپا نسبت به نظام آخوندیسم است؟ آیا مجاهدین و مقاومت ایران تمام قدرتهای اول و دوم و سوم دنیا را تسخیر کرده و فریب داده‌اند؟ و سؤالاتی از این دست...

کهکشان قیام ۹۷ ـ قدرت مقاومت ایران و مجاهدین

کنکاش برای پاسخ به این پرسش‌ها، تصویری از دنیایی را روشن می‌کند که اتفاقاً نه قدرت و سرمایه در آن کم است، نه هیچ کمبودی در سیاست مماشات با آخوندها وجود دارد و نه مجاهدین و مقاومت ایران توانسته‌اند و می‌توانند قدرتهای جهانی را تسخیر کنند.
کیست که نداند مقاومت ایران و سازمان مجاهدین همواره نیرویی تحت تعقیب و بی‌وقفه زیرِ ضرب بوده‌اند. تقریباً هیچ آزمایشی نبوده و نیست که در مسیر مبارزه برای رهایی مردمشان از سر نگذرانده و هیچ بلایی نبوده و نیست که شاه و شیخ بر سرِ این نسل نیاورده باشند. از زندان و شکنجه و تبعید تا بمباران و حمله و کشتار و محاصره... اما سؤال این است که راستی این مقاومت و سازمان به چه قدرتی تکیه دارد که می‌تواند از پس همه این فشارها بربیاید؟ و این‌چنین سرشار و استوار در برابر همه جنایات نظام ولایت فقیه بایستد. به راستی منشأ این قدرت در کجاست؟ واضح است که این قدرت نه در پول و سلاح و نه در حمایت قدرتهای بین‌المللی و... است. چرا که اگر بخواهیم با این معیارها قدرت مجاهدین را بسنجیم، دیکتاتوری ولایت فقیه صدها برابرش را دارد...
پس داستان چیست؟
سخن از یک قدرت نوین است، قدرتی برخاسته از گوهر انسانی که بر ایمان و آرمان و آگاهی و انگیزه انقلابی انسان تکیه دارد و به هر میزان که لازم باشد، بی‌چشمداشت برای تحقق آن قیمت می‌دهد و از نعمت هدایت یک رهبری پاکباز برخوردار است. این آن سرمایه‌یی است که راه باز می‌کند و موانع را هر چه هم که سخت باشد کنار می‌زند. مقاومت ایران و مجاهدین با همین عنصر توانسته‌اند گام به گام راه باز کنند و هر جا که وجدان بیدار انسانی هست حقانیت خود را اثبات کنند. حالا این نیروی آزادیبخش و انقلابی در نقش آلترناتیو با نظامی روبه‌روست که هیچ بویی از دموکراسی و آزادی بیان و ارتباطات و منشور جهانی حقوق‌بشر نبرده است و چون این ارزش‌ها هیچ جایی در تفکرات و سیاستش ندارند، دنیا را چهارراه اعدام، گذرگاه دستگیری، سوژه اسیدپاشی، تخت‌گاه شلاق، خیاط‌کده دوختن دهان و روزنامه و مفر اجرای حدود و قصاص شرعی خودش می‌داند. و چون با این نگرش و ایدئولوژی و مطالبات با دنیای واقعی و انواع دولتها، ایدئولوژی‌ها، ملت‌ها، مرام‌ها و دموکراسی‌ها روبه‌رو می‌شود، دچار خفگی می‌شود و تنها کاری که ازش برمی‌آید، جیغ‌های بنفش دیرین و نوین است:

جیغ‌های تکراری یک تومور دیرین و نوین 

ـ یک جیغ ۳۸ساله و تکراری رو به اروپا که مجاهدین تروریست هستند و چرا اروپا واکنش ندارد و مانع جلسات این‌ها نمی‌شود: «مرتضی صفری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: حمایت فرانسوی‌ها از منافقین طولانی‌مدت است و این عمل زشت را سال‌هاست که دنبال می‌کنند؛ گرچه می‌گویند ما در برگزاری این گردهمایی‌ها و اجلاس‌های منافقانه مشارکتی نداریم، ولی نمی‌توان کتمان کرد که گردهمایی منافقین در فرانسه برگزار شده است».(روزنامه حکومتی جوان، پنجشنبه ۲۴خرداد ۹۷)
ـ یک جیغ ۳۸ساله و تکراری که اروپایی‌ها و فرانسه از مجاهدین فریب خورده‌اند و مهد آزادی و دموکراسی تبدیل به جولانگاه تروریستها شده است: «فرانسه کشوری پیشرو در حمایت از منافقین بوده و به‌عنوان اولین کشور اعلام کرد که حاضر است به اعضای منافقین اردوگاه اشرف پناهندگی سیاسی دهد. در حقیقت با این اعلام آمادگی فرانسه نشان داد که مهد آزادی و حقوق‌بشر برای همیشه فرزندان تروریست خود را در آغوش خواهد گرفت».(همان منبع)
ـ یک جیغ ۷ساله و تکراری که چرا این‌ها را از لیست تروریستی اروپا و آمریکا خارج کردید: «در طی سال‌های اخیر منافقین با لابی‌گری در سازمانهای بین‌المللی، اروپایی و کنگره آمریکا، تلاش کرده‌اند زمینه خروج نام خود از فهرست گروه‌های تروریستی را فراهم کنند. چنین رویکردی از سوی اتحادیه اروپا نشان‌دهنده برخورد دوگانه کشورهای این اتحادیه با موضوع تروریسم است... به‌راحتی در کشورهای اروپایی و پارلمانهای آنها تردد می‌کنند و با نمایندگان سیاسی این کشورها مذاکراتی دارند، به‌ویژه‌ این‌که پس از خروج غیرمنتظره و سیاسی نام این گروهک از فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا در سال ۲۰۰۹، شماری از مقامات و نمایندگان پارلمان اروپایی در نشستها و اجتماعات آنها شرکت می‌‌کنند».(همان منبع)
ـ یک جیغ ۳۸ساله و تکراری که اروپایی‌ها به بهانه حقوق‌بشر به مجاهدین امکانات می‌دهند و این‌ها هم علیه ما از سازمان ملل قطعنامه درمی‌آورند: «این کشورها به بهانه‌های دروغین دفاع از حقوق‌بشر، امکانات و تسهیلات ویژه‌یی در اختیار اعضای این گروهک قرار داده و به شکلی مستقیم از این گروهک تروریستی حمایت می‌کنند. در عین‌حال از هیچ تلاشی برای گرفتن قطعنامه‌های تحریمی حقوق‌بشری علیه ایران کوتاهی نمی‌کنند».(همان منبع)
ـ یک جیغ ۳۸ساله و تکراری که دستگاه وزارت‌خارجه و دیپلوماسی جمهوری اسلامی باید فکری بکند: «سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، خواستار ورود دستگاه دپیلوماسی به این مسأله شد. سیدحسین نقوی‌ حسینی با اشاره به برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین در اروپا با محوریت تقابل با جمهوری اسلامی ایران، گفت: دستگاه دیپلوماسی در چنین شرایطی باید وارد گفتگو و مذاکرات با همتایان اروپایی شود زیرا در صورت ادامه معامله و تعامل اروپایی‌ها با منافقین، جمهوری اسلامی باید تصمیماتی متفاوت و جدید اتخاذ کند. وی تصریح کرد: منافقین با نشست آتی خود درصدد خدشه‌دار کردن مناسبات ایران و اروپا هستند... نشست آتی هم با هدف تاثیرگذاری بر رفتار اروپایی‌ها برگزار می‌شود، به‌ویژه در شرایط کنونی که مذاکرات برجامی بین ایران و اروپا در حال انجام است. از سوی دیگر کاظم جلالی رئیس گروه روابط پارلمانی جمهوری اسـلامی ایـران با پارلمان اروپا طی نامه‌یی به همتای خود در پارلمان اروپا مراتب اعتراض خود در خصوص برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین در اروپا را اعلام کرد».(همان منبع)

خود شکن! آیینه شکستن خطاست
ـ و پس از این همه جیغ بنفش و عمامه بر زمین کوبیدن و به جایی نرسیدن، یک ادعای ۴۰ساله را در آینه خودش تکرار می‌کند که مجاهدین یک گروهک بیش نیستند و اصلاً نقشی و پایگاهی در ایران نداشته و ندارند، ولی تمام سیاستهای اروپا و آمریکا را علیه نظام الهی جمهوری اسلامی تغییر می‌دهند و هدایت می‌کنند: «حالا این گروهک با سندسازی به شکل مستقیم و یا غیرمستقیم تمام تلاش خود را برای از بین بردن ارتباط میان ایران و سایر کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی به کار بسته و پس از خروج یک‌جانبه و غیرقانونی رئیس‌جمهور آمریکا از توافق برجام، منافقین می‌خواهند با سنگ‌اندازی در روابط ایران و سایر اعضای برجامی به ترامپ برای ایجاد فشار بیشتر ایران کمک کنند».(همان منبع)
ولی باز تومور جیغ در مغزش سوت می‌کشد، مگس فغان در کاسه سرش وزوز می‌کند و سر به دیوار می‌کوبد و این درد بی‌درمان را علاجی یافت می‌نشود تا مقاومت پیشتاز مردم ایران و جوانان و زنان و... ایران‌زمین، از بنیاد، برش اندازند...!

آخرین اخبار #ایرا‌ن در شبکه ارتباط مستقیم
#‌ایران  فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
Ertebat M یوتوب. گوگل پلاس
تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M
- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

۱ نظر:

  1. #‌کهکشان #‌قیام #‌ایران و جیغ‌ بنفش یک تومور دیرین Ertebatm
    http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/06/ertebatm_15.html
    #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية

    پاسخحذف