۱۳۹۷ شهریور ۴, یکشنبه

اطلاعیه-بزرگداشت ۳۰ امین سالگرد#قتل_عام۶۷ زندانیان در کنفرانس سراسری جوامع ایرانی


مریم رجوی شورای امنیت را به محاکمه مسئولان قتل عام ۶۷ و چهار دهه جنایت در ایران فراخواند
باید جاسوسان و مزدوران آخوندها اخراج شوند و جامعه جهانی در کنار مردم ایران در قیام برای آزادی بایستد
روز شنبه ۳شهریور۱۳۶۷(۲۵اوت۲۰۱۸) خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، در کنفرانسی به مناسبت سی امین سالگرد ۳۰هزار زندانی سیاسی قتل عام شده، که به طور همزمان و مرتبط در ۲۰ پایتخت و شهر بزرگ جهان برگزار شد، گفت:‌ سه دهه است که جامعه جهانی نسبت به ‌قتل‌عام زندانیان سیاسی در ایران ساکت بوده است. در نتیجه آخوندها با آسودگی خاطر به ‌نقض حقوق بشر در ایران و سرکوب تظاهرات و اعتراضات مردمی و عملیات تروریستی و جنگ‌افروزی و فاجعه‌آفرینی در خاورمیانه و سایر کشورها دست می‌زنند. حالا زمان آن است که به ‌این سکوت پایان داده شود. 
وی شورای امنیت ملل‌متحد را فراخواند که ترتیبات محاکمه سران این رژیم و مسئولان این قتل‌عام و مسئولان چهار دهه جنایت علیه بشریت را فراهم کند. وی همچنین تأکید کرد که جاسوسان و مزدوران رژیم باید از کشورهای غرب اخراج شوند و روابط با این رژیم که امکانات دیپلوماتیک را به‌خدمت تروریسم دولتی درآورده، باید قطع شود و سفارت‌های آن بسته شوند. خانم رجوی افزود: زمان آنست که جامعه جهانی در کنار مردم ایران در قیامشان علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران قرار گرفته و اراده آنها برای تغییر رژیم را به رسمیت بشناسد.
در این کنفرانس که به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در جلساتی که به دعوت جوامع ایرانی در ۲۰پایتخت یا شهر بزرگ در کشورهای فرانسه، آلمان، انگلستان، هلند، سوئد، نروژ، دانمارک، فنلاند، سوئیس، ایتالیا، بلژیک، اتریش، رومانی و کانادا برگزار شد. شماری از شخصیت‌های سیاسی، قانونگزاران و منتخبان، حقوقدانان و شخصیتهای عالیرتبه دینی و نیز اعضا و نمایندگان جوامع ایرانی در اروپا و کانادا شرکت داشتند و سخنرانی کردند. شماری از شاهدان قتل‌عام‌ها، خانواده‌های قتل‌عام شدگان و زندانیان سیاسی سابق در مورد این جنایت ضدبشری شهادت دادند. 
مریم رجوی گفت: رژیم آخوندی عقیده مخالف را حتی در شکنجه‌گاه‌های تحت کنترل خود با کشتار جمعی پاسخ می‌دهد و هر تظاهرات یا اعتراض حق‌طلبانه را با دستگیری و شکنجه معترضان سرکوب می‌کند. مگر قیام‌کنندگان دی‌ماه ۹۶ چه می‌خواستند که پیکرهای خودکشی‌شده شماری از آن‌ها را به‌خانواده‌هایشان تحویل ‌دادند و شکنجه‌شده و قتل‌عام شده را مقصر و مجرم معرفی کردند. حالا سؤال این است که در برابر چنین هیولایی آیا باید تسلیم شد؟ یا باید ایستاد و مقاومت کرد و پاسخ داد؟ کدام دیکتاتوری است که مقاومت عادلانه و بر حق را به تروریسم متهم نکند و تلاش نکند آزادیخواهان و مخالفان خود را با اتهام خشونت‌طلبی از میدان به‌در کند. و کدام دیکتاتور و جبار و غداری با سکوت و تسلیم قربانی از جنایت دست برداشته است؟ 
مریم رجوی گفت: کانون‌های شورشی ادامه همان زنان و مردانی هستند که در قتل‌عام۶۷ به این رژیم نه گفتند. رژیم ولایت فقیه در مقابل قیامهای هشت ماه گذشته، در مقابل نقش فزاینده مجاهدین و کانون‌های شورشی در سازمان‌دهی و هدایت‌ این قیام‌ها و زیر فشار پیامدهای سقوط یا توقف اقتصاد کشور به‌شدت درمانده است. 
برملا شدن توطئه های تروریستی اخیر رژیم علیه مجاهدین باز هم اثبات کرد که تروریسم بخشی از طینت این رژیم است. تروریسمی که نه تنها کشورهای منطقه از آن در امان نمانده است‌ بلکه دامنه آن به کشورهای اروپا و آمریکا هم کشیده شده است.
رژیم آخوندها برای خروج از بن بست قصد داشت با یک انفجار تروریستی، گردهمایی مقاومت در پاریس در ۳۰ژوئن را هدف قرار بدهند. در مارس برای حمله تروریستی مشابهی علیه مقاومت در آلبانی تلاش کردند و در همین روزها با دستگیری دو مزدور رژیم در آمریکا فعالیت‌های جاسوسی و تروریستی آخوندها علیه مجاهدین در آن کشور برملا شد. همزمان در این هفته بخشی از ماشین تروریسم اینترنتی رژیم، برملا و تعطیل است. هدف این شبکه خبیث اخلال در اطلاع‌رسانی سالم و زمینه سازی برای عملیات تروریستی است و باید به طور کامل تعطیل شود. 
شخصیتهای سیاسی و نمایندگان جوامع ایرانی و شاهدان قتل عام۶۷ که در این کنفرانس سراسری و مرتبط سخنرانی کردند از جامعه بین المللی خواستند که از قیام مردم ایران برای تغییر رژیم و برقراری آزادی حمایت کنند و سیاستی قاطع علیه استبداد دینی حاکم بر ایران اتخاذ کنند. آنها همچنین به محکومیت نقض حقوق بشر و تروریسم رژیم و محاکمه آمران و عاملان قتل عام۶۷ که هم اکنون جزو بالاترین مقامات رژیم ملایان بوده و به طور مستقیم در سرکوب تظاهراتهای ضد حکومتی درگیر هستند، فراخواندند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳شهریور ۱۳۹۷ (۲۵ اوت ۲۰۱۸)

#مریم_رجوی: سخنرانی متن فارسی وانگلیسی وکلیپ در #‌گردهمایی جوامع #‌ایرانیان درسی‌امین سالگرد #قتل_عام۶۷ سی هزار #‌زندانی سیاسی
http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/08/blog-post_32.html …
     تفسیر سیاسی واخبار #‌ایران  در شبکه ارتباط مستقیم


فیسبوک


توییتر


یوتوب


  گوگل پلاس   Ertebat M -




۱ نظر:

  1. اطلاعیه-بزرگداشت ۳۰امین سالگرد#قتل_عام۶۷ #‌زندانیان در #‌کنفرانس سراسری جوامع #‌ایرانی
    http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/08/blog-post_26.html
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران

    پاسخحذف