۱۳۹۷ مرداد ۲۹, دوشنبه

اطلاعیه-دستگیری خانواده #شهیدان در سی‌امین سالگرد #قتل‌عام ۶۷در وحشت از جنبش دادخواهی


همزمان با سالگرد قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷و به موازارت استمرار قیام سراسری مردم، فاشیسم دینی حاکم بر ایران، در وحشت از بالا گرفتن جنبش دادخواهی، به دستگیری شماری از خانواده‌های این شهیدان مبادرت کرده است.
در یک نمونه در گرگان شماری از اعضای خانواده مجاهد شهید محسن مهران از جمله آقایان دکتر مجتبی‌مهرانی، دندانپزشک ۶۷ساله، مسیح مهرانی ۶۲ساله، و خانمها سوسن مهرانی۵۵ساله، محدثه مهرانی ۵۰ساله، و الناز ۲۸ساله (دختر محدثه مهرانی) در روز ۲۸تیر ماه ۱۳۹۷دستگیر شده‌اند. از بازداشت‌ شدگان هیچ اطلاعی در دست نیست. مجاهد خلق محسن مهرانی در جریان قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷در زندان گرگان اعدام شد.
مقاومت ایران عموم مردم، به‌ویژه جوانان غیرتمند را به اعتراض به این دستگیریها و حمایت و همبستگی با زندانیان قیام فرامی‌خواند و از شورای امنیت، دبیرکل، شورای حقوق‌بشر و کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل ‌متحد و دیگر مراجع ذیربط بین‌المللی و همچنین از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو می‌خواهد برای آزادی این بیگناهان و همچنین سایر دستگیر ‌شدگان قیام که اسامی بسیاری از آنها از سوی شورای ملی مقاومت برای مراجع ذیربط ارسال شده است، دست به اقدام فوری بزنند. شماری از دستگیر ‌شدگان در ماههای گذشته زیر شکنجه‌های وحشیانه دژخیمان خامنه‌ای به‌شهادت رسیدند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۹مرداد ۱۳۹۷(۲۰اوت ۲۰۱۸)
     تفسیر سیاسی واخبار #‌ایران  در شبکه ارتباط مستقیم
فیسبوک
توییتر
یوتوب
  گوگل پلاس   Ertebat M -
 

۱ نظر:

  1. اطلاعیه-دستگیری خانواده #شهیدان در سی‌امین سالگرد #قتل‌عام67 در وحشت از جنبش دادخواهی
    http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/08/blog-post_20.html
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية #‌ایران

    پاسخحذف