۱۳۹۷ اردیبهشت ۵, چهارشنبه

گرامیداشت روز جهانی کارگر و فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به اعتراض و خیزش



گراميداشت روز جهاني كارگر و فراخوان به اعتراض و خيزش
کارگران و زحمتکشان
کشاورزان، معلمان، محرومان،
هموطنان خیانت شده و غارت شده توسط شیادان و جلادان حاکم بر ایران،
روز جهانی کارگر در شرایطی فرا می‌رسد که شهرهای مختلف میهن، همه روزه شاهد تظاهرات کارگران و کشاورزان و غارت شدگان و فریادهای اعتراضی دیگر اقشار به جان آمده از ستم و سرکوب و چپاول رژیم آخوندی است.
افزایش و گسترش اعتراض‌ها، اعتصابها و خیزش‌های مردم و زحمتکشان در سراسر کشور از کازرون تا کردستان و خوزستان و اصفهان و دیگر شهرها و استانهای میهن اشغال شده، رژیم را سراسیمه کرده است. زوزه های وحشت در مجلس ارتجاع و در واکنشهای سرکردگان رژیم و باندهای مختلف آن بالا و بالاتر می‌گیرد.  
کارگران، حداقل دستمزد و حق بیمه و درمان و حقوق عقب مانده خود را طلب میکنند. کشاورزان حق‌آبه به سرقت رفتة خود را می‌خواهند. غارت‌شدگان حاصل زندگی به سرقت رفته خود را مطالبه می‌کنند اما هیچیک از این حقوق مسلم در حاکمیت آخوندی پاسخ نمی‌یابد. بار سنگین فقر و بیکاری در اثر انهدام تولید و اقتصاد کشور و کلان هزینه های اتمی و موشکی و جنگ افروزیهای منطقه‌ای رژیم و اختلاسهای میلیارد دلاری حکومتی، تماماً بردوش محرومان جامعه آوار شده است. مزارع کشاورزان نیز پیوسته خشک‌تر میشود. 13میلیون کارگر که بنا بر آمار حکومتی با خانواده‌هایشان، نزدیک به ۴۳میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، در سال ۹۷با فقر و تهیدستی بسا بیشتری روبرو خواهند بود.
رنج و محنت کارگران، کشاورزان، کولبران و عموم زحمتکشان و مردم ایران تنها با سرنگونی رژیم پلید ولایت فقیه به پایان می‌رسد. آزادی و حاکمیت مردم تنها مسیر سعادت و رشد و شکوفایی است.
در همین راستا بر در و دیوار کوچه ها و خیابانها، شعارهای مرگ بر خامنه ای و روحانی نقش می‌بندد و کانونهای شورشی و رزم‌آوران اشرفی، تصاویر منحوس ولی فقیه ارتجاع و دیگر نمادهای حاکمیت ضد ایرانی و ضد انسانی آخوندها را در هر فرصتی مورد تهاجم قرار می‌دهند.
کارگران و زحمتکشان،
دانشجویان و جوانان آگاه و آزاده،
با گرامیداشت روز جهانی کارگر، حرکتهای اعتراضی و خیزش‌ برای حقوق پایمال شده را گسترش دهیم.
با همبستگی و حمایت از اعتراضات و خواستهای عادلانه همه کارگران و زحمتکشان در تمام ایران به استقبال عید جهانی کارگران برویم.
اول ماه می‌(11اردیبهشت) را که روز جهانی کارگر و سمبل اتحاد و قیام زحمتکشان برای آزادی و عدالت است، با شعارهای مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای روحانی، گرامی بداریم.
کانونهای شورشی را برای گسترش قیام با  شعار «مرگ براصل ولایت فقیه ـ زنده باد ارتش آزادی» گسترش دهیم.
سلام بر خلق, سلام بر آزادی
سرنگون باد رژیم ضد بشری آخوندی
درود بر رجوی
سازمان مجاهدین خلق ایران
5اردیبهشت 1397
  آخرین اخبار #ایرا‌ن در شبکه ارتباط مستقیم
فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
Ertebat M یوتوب. گوگل پلاس
تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M
- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm
 

۱ نظر:

  1. گرامیداشت روز جهانی #کارگر و فراخوان سازمان #مجاهدین خلق #‌ایران به #اعتراض و #خیزش
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/04/blog-post_25.html
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI #المعارضه_الایرانية

    پاسخحذف