۱۳۹۶ تیر ۲۸, چهارشنبه

استقبال مقاومت ایران از تحریم نهادها ی رژیم و فراخوان نامگذاری سپاه پاسداران در لیست تروریستی


استقبال مقاومت ایران از تحریم نهادها و اشخاص وابسته به رژیم آخوندی و فراخوان به نامگذاری سپاه پاسداران در لیست تروریستی و اخراج آن از منطقه

 

مقاومت ایران از قرار گرفتن 18نهاد و شخص وابسته به رژیم ملایان در لیست تحریمها به واسطه دخالت در صدور تروریسم و بنیادگرایی و تلاش برای تکثیر موشکهای بالستیک استقبال می‌کند و آن را یک گام ضروری در مقابله با دیکتاتوری ملایان به‌عنوان عامل اصلی جنگ‌افروزی و بحران در منطقه می‌داند. این اقدام باید با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی و اخراج آن از کشورهای منطقه تکمیل شود.
سپاه پاسداران حافظ تمامیت فاشیسم دینی حاکم بر ایران و ارگان اصلی سرکوب، صدور تروریسم و افراطی‌گری و دستیابی به سلاح هسته‌یی و موشکهای بالستیک است. نامگذاری پاسداران و شبه‌نظامیان وابسته به آن در لیستهای تروریستی و اخراج آنها به‌خصوص از سوریه و عراق خواست عموم مردم ایران و کشورهای منطقه و لازمه پایان بحران و جنگ در منطقه است.

دو سال بعد از برجام، هیچ تردیدی نیست که امتیازات داده شده به رژیم ملایان در این توافق، تنها باعث تشجیع رژیم آخوندی در ادامه سیاستهای سرکوبگرانه، تشدید دخالتها و جنگ‌افروزی در منطقه و تلاش برای توسعه موشکهای بالستیک در نقض قطعنامه شورای امنیت ملل‌متحد شده است. در این مدت نه تنها هیچ بهبودی در وضعیت مردم ایران ایجاد نشده است بلکه پولهای آزاد شده صرف سرکوب مردم ایران و کشتار مردم عراق و سوریه و یمن شده است.

اعمال قاطعیت تنها سیاست درست در قبال رژیمی است که منشأ اصلی صدور تروریسم و افراطی‌گری به منطقه و بخشهای وسیعی از جهان امروز است. گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در روز 10تیر (اول ژوییه) بازتاب اراده و خواست مردم ایران برای سرنگونی رژیم نامشروع آخوندی بود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
27تیر 1396 (18ژوییه 2017)
 

توییتر @ertebatm2013  . یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM

ادمین @Ertebatm تلگرام telegram.me/Ertebat_M

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر