۱۳۹۶ تیر ۱۲, دوشنبه

مصاحبه تلویزیون فاکس نیوز با مریم رجوی فراخوان برای ایران آزاد@Ertebatm

 مصاحبه تلویزیون فاکس نیوز با مریم رجوی فراخوان برای ایران آزاد@Ertebatm
فراخوان برای ایران آزاد- پیام رهبر اپوزیسیون، مریم رجوی به تهران
مصاحبه تلویزیون فاکس نیوز با مریم رجوی
۱۰تیر۱۳۹۶

امروز بار دیگر یك گردهمایی بزرگ در فرانسه با پیامی صریح به تهران برگزارشد. گردهمایی سالانه مقاومت ایران به‌نام ”ایران آزاد ”.
تعداد بیشماری از مقامات پیشین آمریكا از هر دو جناح شركت داشتند و برای هواداران سخنرانی كردند و همه آنها تا جایی که به مقابله با رژیم ایران برمی‌گشت با هم متحد بودند.
باوجود رفتار پیشین آمریكا كه ایران را در راس لیست وزارت خارجه به‌عنوان كشور حامی تروریسم قرار داده بود، مسئولین این گردهمایی نسبت به نیات ایران هشدار می‌دهند.

این گروه مقاومت توسط یك زن, مریم رجوی رهبری می‌شود كه ما یک مضاحبه اختصاصی در مورد اهدافشان با او انجام دادیم.
شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان بزرگترین اپوزیسیون ایران، گردهمایی سالانه خود را درخارج پاریس برگزار می‌كند.
اطمینان تازه‌یی وجود دارد كه فشار بر رژیم ایران ممكن است نهایتاً به تغییر راه ببرد.
گزارشها حاكی از آن است که دولت ترامپ عملاً استراتژیی را درنظر دارد كه برای سرنگونی این رژیم تلاش می‌کند. اقدامی كه رهبر این گروه مریم رجوی از آن استقبال می‌كند:

مریم رجوی : ”سرنگونی رژیم ملاها مسئولیت مردم و مقاومت ایران است. هرچند كه می‌خواهیم جامعه بین‌المللی دركنارمردم ایران بایستد ”.

اریك شاون : رجوی به فاكس نیوز گفت فعالین این گروه در داخل ایران، مخالفت خود را با دولت تشدید كرده و می‌گویند انقلابی علیه این رژیم مذهبی در داخل کشور می‌تواند محقق شود.

مریم رجوی : جنبش مقاومت ایران در موقعیتی جدید و در موضع تهاجمی در رو در رویی با رژیم قرار دارد. مقاومت ما جنبشی سازمانیافته است. ظرفیت قیام در درون جامعه ایران وجود دارد و مردم ایران ناراضی‌اند ”.

اریك شاون: رجوی و سایرین، نگران افزایش نفوذ ایران درخاورمیانه هستند. گفته می‌شود که رژیم ایران در تلاش است یك هلال به‌اصطلاح شیعی ایرانی ایجاد كرده، زمین‌هایی را درمرز خود با یمن، عراق، سوریه و لبنان به‌چنگ آورد تا جاپایی در مدیترانه به‌دست آورد.
ناظران می‌گویند این تحركات به قصد ایجاد سرزمین شیعی بزرگی است كه بتواند به ایران مرزی با اسرائیل بدهد.
خانم رجوی می‌گوید آمریكا و متحدان عرب او باید این را پس بزنند.

مریم رجوی : ما از ابتدا این سیاست ارتجاعی و جنگ افروزانه را رد کردیم و خواهان روابط دوستانه با کشورهای همسایه هستیم. برای مقابله با این رژیم باید سپاه پاسداران را به‌عنوان یک نهاد تروریستی نامگذاری کرد و از منطقه اخراج کرد و تحریمات هر چه بیشتر علیه این رژیم اعمال کرد.

اریك شاون : او اطمینان دارد كه نیروهای دمكراسی و آزادی، عاقبت پیروز خواهند شد.

مریم رجوی : من خوشبینم برای مردم ایران، زیرا مردم ایران دیكتاتوری مذهبی را رد كرده‌اند و مردم ایران خواهان آزادی، دمكراسی، تساوی و جامعه‌یی پیشرفته هستند. فراتر از آن، مردم ایران خواستار سرنگونی این رژیم می‌باشند”.

اریك شاون: سایرطرفها خواستار تحریم‌های شدیدتر علیه تهران هستند. خانم رجوی نیز خواستار محاكمه مقامات ایران به‌خاطر جنایات جنگی می‌باشد

در این مصاحبه، او هم‌چنین به اعلامیه استقلال ما اشاره کرد و گفت مردم ایران، خواهان همان آزادی كه پدران بنیانگذار ما سالیان خواستار آن بودند، می‌باشند و خانم رجوی می‌گوید مطمئن است این امر دركشور او نیز محقق خواهد شد.
http://video.foxnews.com/v/5490296672001/?#sp=show-clips



توییتر @ertebatm2013  . یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM

ادمین @Ertebatm تلگرام telegram.me/Ertebat_M
https://www.youtube.com/watch?v=ayV5AmtIqtc

۱ نظر:

  1. مصاحبه تلویزیون فاکس نیوز با مریم رجوی فراخوان برای ایران آزاد@Ertebatm

    پاسخحذف