۱۳۹۶ تیر ۲۵, یکشنبه

شبکه اجتماعی شخصیتهای سیاسی حمایت از گردهمایی مقاومت ایران@Ertebatm



شبکه اجتماعی شخصیتهای سیاسی حمایت از گردهمایی مقاومت ایران@Ertebatm
يكي از ويژگي‌هاي بازتاب‌هاي گردهمايي بزرگ، علاوه بر پخش زندة گردهمايي در چندين تلويزيون ماهواره‌يي و شبكه‌هاي اجتماعي، پيام‌ها و انعكاسات گسترده‌يي است كه قبل، حين و بعد از اجراي برنامه از طريق شبكه‌هاي اجتماعي مثل توئيتر و فيس‌بوك منتشر شد. شخصيت‌هاي بين‌المللي و هم‌چنين رسانه‌ها پيام‌هاي زيادي رو در اين رابطه با هشتگ FreeIran ايران آزاد درج كردند كه برخي از اونها رو اينجا براي شما سرجمع كرده‌ايم:
جان بولتون در همان روز اول ژوئيه اين جمله رو در پيامش نوشت: از شركت در گردهمايي مقاومت ايران در پاريس خوشحالم. تغيير رژيم در دسترس است. ايران آزاد.
ليندا چاوز مدير پيشين روابط عمومي كاخ سفيد هم در يك پيام توئيتري در روز اول ژوئيه اين تصوير را منتشر كرد و نوشت: خانم رجوي (در) گردهمايي ايران آزاد.
و دو پيام از باب بلكمن نمايندة پارلمان انگلستان، اولي با اين تصوير: هيأت انگلستان در گردهمايي ايران آزاد، به روي سن مي‌آيند.
و پيام ديگة اون: مريم رجوي در گردهمايي ايران آزاد در پاريس از هيأت‌هاي بين‌المللي استقبال كرد.
سناتور فرانسوي اولين يونه هم در روز اول ژوئيه، شروع گردهمايي پاريس رو چنين اعلام كرد: آغاز گردهمايي براي يك ايران آزاد... و جمله‌يي از ژيلبر ميتران را در پيام ديگري آورد: «دفاع از حقوق اساسي بشر، يك وظيفه است».
و جوليو ترتزي وزير خارجة ايتاليا در توييتر و فيس‌بوك پيام‌هايي رو با اين مضمون درج كرده: ايران آزاد: در پاريس همراه با 100 هزار دوست، براي صحبت دربارة آزادي: نه به ديكتاتوري مذهبي در تهران، نه به سركوب مخالفان سياسي... آري به حقوق زنان... تا زماني كه مي‌توانم صحبت كنم، اين يكي از مهم‌ترين مبارزات من خواهد بود!
و باز هم از ايتاليا، ماريتسيو توركو رئيس حزب راديكال در پيامي تصويري رو از هيأت اين حزب در گردهمايي بزرگ پاريس منتشر كرده.
اوا دوران نمايندة پيشن پارلمان اسپانيا هم پيام‌هاي مختلفي رو درج كرد و از جمله نوشت: تبريك به مريم رجوي و ايرانياني كه در پي دستيابي به آزادي و دموكراسي در ايران هستند.
اوا دوران در يك پيام ديگه، تصويري از خودش به همراه دو تن ديگر از شخصيت‌هاي هيأت زنان رو درج كرده و نوشته: رانجانا كوماري مدير مركز تحقيقات اجتماعي هند در پاريس، از آزادي مردم ايران در پاريس حمايت مي‌كند.
گاري دوران از ديگر شخصيت‌هاي هيأت اسپانيا در گردهمايي بزرگ پاريس بود كه بعد از بازگشت به كشورش نوشته: به اسپانيا بازگشتم. از اين‌كه بار ديگر از گردهمايي عالي ايران آزاد حمايت كردم، بسيار خوشحالم.
كلي جين تورنس Kelly Jane Torrance معاون سردبير در نشرية ويكلي استاندارد نوشته كه من با مخالفان شجاع جوان كه به تازگي از كشورشان ايران فرار كرده‌اند، مصاحبه كردم و اين برايم يك افتخار بود. وي در يك توييت ديگه هم‌زمان با گردهمايي بزرگ مقاومت اين طور نوشته: در (گردهمايي) ايران آزاد، مريم رجوي سخنانش را چنين آغاز مي‌كند: در برابر عشق شما به آزادی، سر تعظیم فرود می‌آورم.
و باز يك پيام ديگه از اين خبرنگار: در حالي كه هيأت اپوزيسيون سوريه سخن مي‌گويد، بنري برافراشته شده كه روي آن نوشته شده است: صلح در خاورميانه، مستلزم اخراج سپاه پاسداران از منطقه است.
كنديس ملكولم يك خبرنگار كانادايي، با درج تصوير خودش به همراه جان برد وزير خارجة پيشين كانادا، نوشته: او (جان برد) ميراث افتخارآميز كانادا را در حمايت از آزادي در ايران هدايت كرد.... ايران آزاد.
خبرنگار برايت‌بارت نيوز آمريكا هم كه خودش در صحنه حضور داشته چند توييت كرده و در يكي‌اش نوشته: يكي از جملات مورد علاقة من در گردهمايي ايران آزاد را رانجانا كماري بيان كرد كه گفت: «قرن 21ام متعلق به زنان است». رژيم (ايران) از همين مي‌ترسد.
فهد ديباجي از تحليلگران سياسي عرب با درج تصاويري از روزنامة الرياض و گزارشش از گردهمايي بزرگ مقاومت، جمله‌يي با اين مضمون نوشته كه براي خلاصي از شر رژيم ايران، بايد از مقاومت ايران حمايت كرد و در كنار آن ايستاد تا بتواند نقش خود را ايفا كند.
تلويزيون One America News كه گزارشي دربارة گردهمايي مقاومت ايران داده، در پيامي دربارة اون نوشته: تلاش براي تغيير دموكراتيك رژيم در ايران رو به افزايش گذاشته است.
پاتريك گوداناف كه مطلبي رو در سي.ان.اس نيوز دربارة گردهمايي پاريس منتشر كرده، در پيامي در اين رابطه نوشته: جان بولتون در گردهمايي ايران آزاد... گفت: (حكومت آخوندي) نبايد به 40 سالگي‌اش برسد. تا آن زمان 2 سال باقي مانده است.
مؤسسة گيت‌استون هم در پيامي كه همراه هست با لينكي به گزارشش دربارة سخنراني جان بولتون نوشته: ايران: تغيير رژيم در دسترس است.
تلويزيون الاخباريه در حساب توييتري يكي از برنامه‌هاي خودش نوشته: فهيمه ارواني از مسئولان مقاومت ايران در آلباني گفت: ما مبارزةمان را تا سرنگوني رژيم ادامه مي‌دهيم.
يك توييت هم از كويت نيوز در روز اول ژوئيه: امير تركي فيصل گفت: حكومت ايران، بزرگ‌ترين حامي تروريسم است
و عرب نيوز هم اين پيام رو ارسال كرده: امير تركي فيصل گفت: نخستين قربانيان ديكتاتوري خميني، مردم ايران هستند.
بوابة العين هم در روز اول ژوييه اين جمله رو برجسته كرده: مريم رجوي گفت: ما نه پول مي‌خواهيم و نه سلاح. (حرفمان اين است كه) مبارزة مردم ايران براي سرنگوني رژيم ولايت فقيه، مشروع، حق و ضروري است.
اينها نمونه‌هايي بود از پيام‌هاي شخصيت‌ها و مطبوعات در شبكه‌هاي اجتماعي با هشتگ FreeIran، ايران آزاد.

توییتر @ertebatm2013  . یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM

ادمین @Ertebatm تلگرام telegram.me/Ertebat_M


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر