۱۳۹۶ اسفند ۱۱, جمعه

واشینگتن: کنفرانس فراخوان به تغییر رژیم و سخنرانی شهردارجولیانی.متن و کلیپ



واشینگتن: قیام مردم ؛ کنفرانس فراخوان به تغییر رژیم و سخنرانی شهردار رودی جولیانی


کنفرانس در کلوپ ملی مطبوعات آمریکا
سخنرانی شهردار رودی جولیانی

قیام مردم ایران: فراخوان به تغییر رژیم
 گزینه‌های سیاست در ایالات متحده

روز چهارشنبه، 9اسفند 1396، در کنفرانسی در کلوپ ملی مطبوعات در واشینگتن که توسط سازمان جوامع ایرانیان در آمریکا برگزار شد، شهردار رودی جولیانی، دربارهٴ قیام بزرگ مردم ایران و سیاست آمریکا در قبال رژیم آخوندی به سخنرانی پرداخت.
این کنفرانس تحت عنوان «قیام مردم ایران: فراخوان به تغییر رژیم، گزینه‌های سیاست در ایالات متحده» تحت مدیریت سفیر لینکلن بلومفیلد مدیرکل پیشین وزارت‌خارجه آمریکا در امور سیاسی- نظامی برگزار شد و شماری از نمایندگان هیأت‌های دیپلوماتیک در واشینگتن، متخصصان امور خاورمیانه و ایران در اندیشکده‌ها و بانکهای فکری و خبرنگاران رسانه‌های گروهی آمریکایی و بین‌المللی در این برنامه حضور داشتند.
در ابتدای برنامه، دکتر مجید صادقپور، مدیر سیاسی سازمان جوامع ایرانی در آمریکا به حضار در این جلسه خوش‌آمد گفت.
سپس سفیر بلومفیلد در سخنانش، دربارهٴ سوابق حمایت شهردار جولیانی از مبارزه مردم و مقاومت ایران و مجاهدان اشرفی، توضیح داد.
شهردار رودی جولیانی در سخنرانی خود در این کنفرانس دربارهٴ قیام بزرگ مردم ایران گفت: (این قیام) در 142شهر صورت گرفت... و تا به امروز هم ادامه دارد... پوسترهایی... در سراسر کشور با تصاویر خانم رجوی توزیع شد. این تصاویر را روی پل‌ها مشاهده کرده‌اید... هیچ سازمانی به اندازه مجاهدین خلق فراگیر و با حمایت داخلی و خارجی وجود ندارد و ما حامیان خارجی آنها را تشکیل می‌دهیم....
شهردار جولیانی تأکید کرد: بسیار خوشحالم که از شروع (قیام در ایران)... رئیس‌جمهور (ایالات متحده) برخلاف رئیس‌جمهور قبلی، به تظاهر کنندگان پشت نکرد... او (پیام)  بسیار قدرتمندی را ارسال کرد که در اساس سیاست خارجی آمریکا را تغییر داد... (او گفت که) ما از معترضان در ایران حمایت می‌کنیم».
شهردار جولیانی با اشاره به‌قتل قیام‌کنندگان توسط رژیم آخوندی، گفت: «وقتی شروع به کشتن مردم می‌کنید، این نشان می‌دهد که در وضعیت بسیار خطیری قرار گرفته‌اید...».
وی تأکید کرد این رژیم بسیار شکننده است و در مقابل آن یک آلترناتیو دموکراتیک قرار دارد که بهای بسیار سنگینی برای آزادی، از جمله 120هزار شهید، پرداخته است. این آلترناتیو شورای ملی مقاومت ایران و نیروی محوری آن، سازمان مجاهدین خلق است که خود را به آزادی، دموکراسی و حقوق برابر برای همه آحاد ملت ایران متعهد ساخته است.

آخرین اخبار #ایران در شبکه های ارتباط مستقیم    


 فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/

توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013

ErtebatM یوتوب. گوگل پلاس

اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm


تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm

۲ نظر:

  1. واشینگتن: کنفرانس فراخوان به تغییر رژیم و سخنرانی شهردارجولیانی.متن و کلیپ
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #ایران
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/03/blog-post_2.html

    پاسخحذف
  2. واشینگتن: کنفرانس فراخوان به تغییر رژیم و سخنرانی شهردارجولیانی.متن و کلیپ

    پاسخحذف