۱۳۹۷ فروردین ۱, چهارشنبه

ئی.یو. ریپورتر: مریم رجوی در جشن نوروز: سال نو می‌تواند و باید به یک سال پر از قیام تبدیل شود

ئی.یو. ریپورتر گزارش داد:‌ در یک گردهمایی بزرگ که سال نو ایرانی در آن جشن گرفته شده بود مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران  گفت سال گذشته با فصل قیام پایان یافت و سال آینده می‌تواند و باید مملو از قیامها باشد و این قیامی است تا پیروزی.
این گردهمایی با شرکت هزاران نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار شد.
علاوه بر رجوی، یک شخصیت ویژه دیگر این گردهمایی رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و مشاور سایبری رئیس‌جمهور آمریکا و همچنین پاندلی مایکو وزیر ارشد در دولت و نخست‌وزیر سابق آلبانی نیز شرکت داشتند.
بنا‌ به گفته مریم رجوی وضعیت حساس و بحرانی رژیم ملاها محصول مقاومت تاریخی مردم ایران است.
 مریم رجوی گفت مردم ایران هیچگاه این رژیم را نپذیرفته‌اند. زمان حفظ این رژیم منحط، به پایان رسیده و قیام تا پیروزی نهایی ادامه دارد.
ئی.یو ریپورتر  افزود:‌ پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران به صحبت علی خامنه‌ای اشاره کرد که اخیراً گفت نیروی محرک اعتراضات در ایران سازمان مجاهدین خلق ایران بوده است.
خامنه‌ای تقریباً دو هفته بعد از شروع اعتراضات سراسری در اواخر دسامبر طی صدور اطلاعیه‌یی عمده تقصیر این تظاهرات را به گردن سازمان مجاهدین خلق انداخت. خامنه‌ای گفت آنها این تظاهرات و تجمعات را طی چند ماه طراحی و ترویج و تبلیغ کردند.
مریم رجوی همچنین راجع به سیاست غرب حول ایران گفت تمرکز اروپا به‌دنبال تأخیری طولانی روی تهدیدات رژیم ایران در جنگ‌طلبی در منطقه و برنامه موشک بالستیک آن البته یک گام مثبت بوده است.
با این‌حال یک پاسخ جامع و قاطع و استراتژیک به این رژیم الزامش در کنار مردم ایران ایستادن و مقاومت است و این‌که مبارزه آنها برای تغییر این رژیم و آلترناتیو دموکراتیک این رژیم یعنی شورای ملی مقاومت ایران به‌رسمیت شناخته شود.
مریم رجوی افزود: «مردم ایران خواهان اقدام، تغییر، سرنگونی و آزادی بلادرنگ هستند. آنها خواهان نان، شغل و مسکن هستند.آنها خواهان لغو کامل اجبارات حکومتی از جمله حجاب اجباری هستند».
شهردار جولیانی توضیح داد که اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران که برای چند دهه علیه رژیم آخوندی مبارزه کرده‌اند به‌خصوص آنها که درد و رنجها و توطئه‌ها در کمپهای اشرف و لیبرتی در عراق را 14سال تحمل کردند را قهرمانان واقعی نامید.
وی بر حمایت خود از مقاومت مردم ایران برای ایجاد دموکراسی و حقوق بشر تأکید کرد و نقش خانم رجوی در هدایت جنبش مقاومت ایران را ستود.
جولیانی گفت سال آینده، ما شاهد تغییراتی در رابطه با ایران خواهیم بود. وی افزود رژیم فاسد آیت‌الله‌ها در لبه فروپاشی قرار گرفته است. سیاست آمریکا برخلاف سیاست دولت قبلی که تلاش می‌کرد با ملاها مماشات کند این است که آنها را به‌خاطر جنایاتی که در داخل و خارج ایران مرتکب شده‌اند مورد حسابرسی قرار دهد و همچنین از ایجاد دموکراسی و حقوق بشر حمایت کند.
آقای جولیانی افزود یکی از بزرگترین دروغها که رژیم آخوندی طی این چندسال تبلیغ کرده این است که  سازمان مجاهدین از حمایت مردمی در داخل ایران برخوردار نیست. ما دلایل بسیاری داریم که این ادعا را مردود بدانیم.
حمایت کلان ایرانیان در تبعید از این سازمان و گردهمایی‌های سالانه‌اش با شرکت بیش از 100هزار نفر، جایی برای اینگونه دروغها باقی نمی‌گذارد.
اما  سازمان مجاهدین خلق ایران نقشی مهم و حساس در اعتراضات اخیر ایفا کرده است به‌طوری‌که حتی خامنه‌ای آنها را به‌عنوان علت داخلی اصلی ناآرامی توضیح داده است و علاوه بر این، رئیس‌جمهور این رژیم طی تماسی تلفنی با رئیس‌جمهور فرانسه آنها را به‌عنوان منبع ناآرامی داخل ایران خواند و به‌طور بیهوده‌یی از او خواست سازمان مجاهدین خلق ایران در فرانسه را محدود کند.
اینها و موارد مشابهی نشان داده‌اند که پایگاه کلان و فزاینده اجتماعی مجاهدین خلق در داخل کشور وجود دارد.
ئی.یو. ریپورتر  در زیر عکسی از خانم مریم رجوی و رودی جولیانی نوشت:‌  قبل از جشن سال نو خانم رجوی و آقای جولیانی روز یکشنبه 18مارس ملاقات کردند.
طی این دیدار آنها وضعیت بحرانزده رژیم آخوندی به‌خصوص به‌دنبال قیام سراسری مردم ایران را مورد بحث قرار دادند و گفتند رژیم وارد فاز نهایی در قدرت شده است. آنها همچنین بر ضرورت یک سیاست قاطع نسبت به این رژیم تأکید کردند.
بنا‌ به گفته خانم رجوی، قیام سراسری مردم ایران به‌روشنی نشان داد و بوضوح خواستِ آنها برای تغییر رژیم و همچنین هر چیزی کمتر از سرنگونی این رژیم آخوندی را بیان کرد.
بنابراین زمان آن رسیده که جهان این را محترم بشمارد و آلترناتیو دموکراتیک این رژیم قرون‌وسطایی را به‌رسمیت بشناسد. جولیانی یاداور شد که برخلاف سایر کشورها در این منطقه، یک آلترناتیو برای رژیم حاکم بر ایران وجود دارد. جولیانی افزود سرنگونی این رژیم به صلح و امنیت در منطقه‌یی که به‌شدت مورد تهدید این رژیم آخوندی بوده منجر می‌شود.
وی بر حمایت خود از مقاومت ایران تحت رهبری خانم رجوی و برای تغییر رژیم که منجر به آزادی و دموکراسی بشود تأکید کرد.

فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
Ertebat M یوتوب. گوگل پلاس
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

۲ نظر:

  1. ئی.یو. ریپورتر: #مریم_رجوی در جشن نوروز: سال نو می‌تواند و باید به یک سال پر از قیام تبدیل شود
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/03/blog-post_81.html
    #نوروز
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #ایرا‌ن

    پاسخحذف
  2. سلام لطفا با کلیک کردن بر روی پیج زیر فیس بوک ارتباط مستقیم سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران ویژه آخرین اخبار #ایران را لایک کنید تشکر
    https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/

    پاسخحذف