۱۳۹۶ اسفند ۲۰, یکشنبه

شمارش معکوس چهارشنبه سوری آتشین!




شمارش معکوس چهارشنبه سوری آتشین!
چند روز بیشتر به برپایی چهارشنبه سوری آتشین باقی نمانده است. با شمارش معکوس این جشن ملی ؛ دستگاه تبلیغی ولایت فقیه  بیش از پیش  دچار سردرگمی و ضد و نقیض گویی شده است. پاسدار رحیمی سرکرده نیروی انتظامی تهران در تلویزیون آخوندی مدعی شده اقدامات به گفته او هنجار شکنانه سال به سال کمتر شده و امسال خیلی کمتر از سالهای گذشته است!
وی در حین صحبتهایش حرفهایی زد که با این ادعای پوشالی در تناقض بود. او گفت:  « وقتی به سنوات گذشته نگاه میکنیم الان وضعیت در شهرها خیلی خوبست. معلوم است که  ملت باهوش ما  و جوانان عزیز ما دارند نسبت به  گذشته انصافا بیشتر رعایت میکنند. ما کمتر میبنیم این رفتارهایی که در سنوات گذشته بوده است. لذا ما برای چهارشنبه سوری برنامه ریزی بسیار مفصلی کردیم. و در این روز پلیس بصورت صد در صد در تمام نقاط و خیابانها و کوی و برزن ... انشالله حضور خواهد داشت. کسانی که رفتار خارج از عرف انجام دهند با آنها برخورد بدون اغماض خواهد شد....».
سخنگوی ناجای سرکوبگر رژیم نیز گفت:  « همکاری مردم با پلیس در چهارشنبه آخر سال موجب  تقویت امنیت کشور است.  با اخلال گران نظم و امنیت و کسانی که مخل امنیت و آرامش مردم شوند برخورد قانونی صورت می گیرد».
از سوی دیگرآخوند کاظم صدیقی در نمایش جمعه این هفته تهران   با وحشت از چهارشنبه سوری امسال گفت: «مسئله چهارشنبه سوری رو كه ما اسلام مون سنت های ملی رو هیچوقت مقابله نكرده ولی تهدیدها را به فرصتها تبدیل كرده , اونچه را كه دشمن برای ما خط و نشان میكشد بنا بود ماه دی اون شورش رو به پا كردند برای بهمن نقشه كشیده بودند برای اسفند هم نقشه دیگری كشیده بودند  لذا مسئله چهارشنبه سوری انشاالله بعضی ها كه توجه ندارند بدانند هم امنیت روانی جامعه رو بهم نریزند هم جان خودشون رو همه ساله در این آتش سوزیها انفجارها چه جوانهایی.....
سوال این است کدام حرف را باید باور کرد؟
اینکه باصطلاح رفتارهای ناهنجار نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است . یا اینکه نیروی سرکوبگر انتظامی رژیم امسال برای مقابله با برگزاری چهارشنبه سوری و تدارک قیامی دیگر برنامه ریزی مفصلی کرده است؟
از دیگر تناقض گویی های دیکتاتوری ولایت فقیه ؛ این ادعای مضحک هست که میگویند ما با این سنت هیچ مخالفتی نداریم. اما در عین حال حتی نام بردن از اسم «چهارشنبه سوری»  هم در حکومت پلید آخوندی ممنوع است. و بطرز مسخره ای  از آن با عنوان چهارشنبه آخر سال اسم می برند.
اما درباره این ادعای رژیم که گویا امسال چهارشنبه سوری آرام تر از سالهای قبل برگزار میشود ؛ چند خبر از  اکتشافات مواد محترقه  توسط رژیم  طی فقط دو روز را بخوانید:
-         چندین انبار مواد دپوی مواد محترقه کشف و منهدم شد
-         14هزار عدد مواد ترقه در طالش گیلان کشف شد.
-         پلیس پیشگیری خراسان جنوبی گفت:  ما با دوربین هایمان مراسم چهارشنبه سوری را رصد می کنیم.
-         کشف یک میلیون ترقه  و مواد آتش بازی در هشترود  گیلان و همدان
-         و ....
واقعیت چیست؟ امسال در شرایطی به پیشواز هر چه باشکوهتر و گسترده تر  چهارشنبه سوری می رویم که پس از قیام سراسری ایران در دی ماه 1396؛  مردم در موضع تهاجم و تسلط هستند و حکومت آخوندی در منتهای ضعف و استیصال قرار دارد. این البته حاصل سالها مقاومت در برابر ملایان حاکم است.
جوانان و کانونهای شورشی  این روزها ؛ همچنانکه در جریان قیام دی ماه 96 با شعار مرگ بر خامنه ای فریاد زدند؛  خواهان تغییر و سرنگونی تمامیت این نظام پلید  هستند.
پاسخ جوانان و قیام آفرینان که در پی برپایی چهارشنبه سوری آتشین هستند؛  به  ضد و نقیض گویی و هراس دیکتاتوری آخوندی این است:
آتش جواب آتش - تو دیکتاتور من آرش .
از قیام شرزه شیران – شده شعله ور تمام ایران.
سرنگون شود ستمگر -  همه برپا در خیز آخر.
 
 [Forwarded from Ertebat Mostaghim]
[ Photo ]
رژيم آخوندي در وحشت از برگزاري مراسم چهارشنبه‌سوري. چرا؟
http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/03/blog-post_10.html
#FreeIran   #ایران
 #آتش_جواب_آتش #قیام_سراسری #چهارشنبه_سوری_ایران

آخرین اخبار #ایران در شبکه های ارتباط مستقیم    
 #آتش_جواب_آتش #قیام_سراسری #چهارشنبه_سوری_ایران
فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
Ertebat M یوتوب. گوگل پلاس
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm






۱ نظر:

  1. شمارش معکوس چهارشنبه سوری آتشین!
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/03/blog-post_87.html
    #FreeIran #ایران
    #آتش_جواب_آتش #قیام_سراسری #چهارشنبه_سوری_ایران

    پاسخحذف