۱۳۹۷ خرداد ۱۱, جمعه

بیانیه خزانه‌داری #آمریکا درباره لیست‌گذاری و #تحریم #زندان اوین #‌ایران@ertebatm

خزانه‌داری آمریکا درباره تحریم زندان اوین:
زندانیان در اوین با رفتار وحشیانه
تعرض و تهاجم فیزیکی و شوک الکتریکی مواجهند
وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران
بند‌های دائمی خود را در زندان اوین دارند


خزانه‌داری آمریکا در بیانیهٔ خود به تاریخ ۹خرداد ۹۷درباره تحریم‌های جدید علیه رژیم، تأکید کرد:
اقدامات (روز چهارشنبه)، سرکوب مردم (ایران) توسط رژیم و جلوگیری از آزادی بیان و... تجمع صلح‌آمیز آنها را هدف قرار می‌دهد. هم‌چنان که پرزیدنت ترامپ در هنگام اعلام تصمیمش به توقف شرکت ایالات متحده در برجام گفت...، آمریکا اجازه نخواهد داد رفتار شرورانه (رژیم) ایران بی‌پاسخ بماند. این اقدامات نشان‌دهنده حسابرسی از اشخاص مخرب به‌رغم تلاششان برای پنهان‌شدن از نظارت بین‌المللی است.

خزانه‌داری آمریکا -تحریم افراد و مهره‌های لیست‌گذاری‌شده:

  • زندان بدنام اوین به‌خاطر اعمال جنایتکارانه سرکردگان رژیم آخوندی لیست‌گذاری شده است. زندانیان در اوین با رفتار وحشیانه‌یی از جمله تعرض، تهاجم فیزیکی و شوک الکتریکی مواجهند و وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران... بند‌های دائمی خود را در زندان اوین دارند. وزارت اطلاعات در سال ۲۰۱۲و سپاه پاسداران در سال ۲۰۱۱به‌خاطر نقض جدی حقوق‌بشر لیست‌گذاری شده‌اند.
  • تشکل موسوم به انصار حزب‌الله همراه با سه مهره مرتبط با آن به‌خاطر نقض جدید حقوق‌بشر لیست‌گذاری شده است. این تشکل«در سرکوب وحشیانه شهروندان ایرانی نقش داشته و در حمله خشونت‌بار به دانشجویان ایرانی با چاقو، گاز اشک‌آور و باتون برقی، با بسیج همکاری کرده است. ارگان بسیج (به نوبهٔ خود)... در ۹ژوئن ۲۰۱۱... لیست‌گذاری شده است».
خزانه‌داری هم‌چنین به نقش جنایتکارانه این ارگان سرکوبگر در اسیدپاشی علیه زنان در شهر اصفهان به بهانه آخوندساخته بدحجابی اشاره کرده است.
  • عبدالحمید محتشم از اعضای اصلی گروه موسوم به انصارالله است و تهدید کرده که با استفاده از این گروه، به گشت‌زنی در خیابانها و حمله به زنان بپردازد.
  • حسین الله کرم به‌خاطر اقداماتش به نیابت از انصارالله لیست‌گذاری شد؛ در سال ۲۰۱۱اتحادیه اروپا او را به‌خاطر نقشش در تأسیس و نیز سرکردگی این ارگان تحریم کرد.
  • حمید استاد از دیگر عوامل تحریم‌شده این گروه، مؤسس بخش مشهد انصار است و در حمله به کنسولگری عربستان در مشهد نقش داشته است.
  • در مورد گروه برنامه‌ریزی هانیستا: خزانه‌داری آمریکا توضیح داده است که این گروه به‌خاطر اقداماتش برای پیشبرد اعمال سانسور توسط رژیم و اعمال سرکوبگرانه متعاقب آن لیست‌گذاری شده است. «گروه برنامه‌ریزی هانیستا مسئول تولید و توزیع نسخه‌های آلترناتیو برای تلگرام... است که مانیتورینگ و ردیابی کاربران ایرانی و بین‌المللی توسط رژیم ایران را تسهیل می‌کند. گروه برنامه‌ریزی هانیستا مانیتور و ردیابی شهروندان ایرانی را تسهیل می‌کند که می‌تواند منجر به نقض‌های جدی حقوق‌بشری توسط حکومت ایران، از جمله توسط سپاه و وزارت اطلاعات شود».

افشاگری نمایندگی شورای ملی مقاومت - معرفی کتاب «ایران: سرکوب سایبری» 

در بهمن‌ماه ۹۶، دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا با معرفی کتاب «ایران: سرکوب سایبری » جزییاتی را از فعالیت‌های سرکوبگرانه رژیم آخوندی در پهنه سایبری از جمله به‌کارگیری شرکتهایی هم‌چون هانیستا را فاش کرد و نوشت:
سپاه پاسداران از طریق شرکتهای پوششی هم‌چون هانیستا، نرم‌افزارهایی مثل موبوگرام یک نسخه غیررسمی تلگرام... را تولید کرده است. نکته قابل‌توجه این است که برخی از این نرم‌افزارهای جاسوسی، در گوگل پلی، اپل استور و جیت‌هاب در دسترسند.

در همین رابطه برایت‌بارت نیوز نوشت:
به‌دنبال کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت، گوگل اعلام کرد، این اطلاعات را بررسی می‌کند و (متعاقباً) نرم‌افزار «تلگرام سیاه» را حذف کرد....

  • خزانه‌داری آمریکا درباره لیست‌گذاری شورای عالی فضای مجازی رژیم و عبدالصمد خرم‌آبادی، دبیرکارگروه موسوم به تعیین مصادیق مجرمانه توضیح می‌دهد که آنها به‌خاطر دست‌داشتن در اقدامات مربوط به سانسور و «منع، محدود کردن یا مجازات به‌کارگیری از حق آزادی بیان و آزادی تجمع»، لیست‌گذاری شده‌اند.
  • فیروزآبادی مسئول تلاش‌های حکومت ایران برای بلوکه‌کردن نرم‌افزارهای شبکه اجتماعی هم‌چون تلگرام و وادار کردن ایرانی‌ها به استفاده از نرم‌افزارهای حکومتی است که توسط رژیم مانیتور می‌شوند...
  • عبدالصمد خرم‌آبادی به‌عنوان دبیر کارگروه (موسوم) به تعیین مصادیق مجرمانه بر فیلترینگ و بلوکه‌کردن محتویات سیاسی حین انتخابات نظارت داشته است. او در سال ۲۰۱۷بسیج را مأمور کرد که سرکوب فعالیت‌های سایبری توسط رژیم را به پیش ببرد...».
  • درباره عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیمای رژیم، خزانه‌داری خاطرنشان می‌کند که صدا و سیمای آخوندی خودش در فوریه ۲۰۱۳لیست‌گذاری شده و در سانسور مطبوعات مختلف و پخش اعتراف‌گیریهای اجباری از زندانیان سیاسی دست دارد.

زندان اوین کانون جنایتها و قتل‌عام‌ها و شکنجه‌های وحشیانه

لیست‌گذاری و تحریم زندان بدنام اوین که کانون جنایتها و قتل‌عام‌ها و شکنجه‌های وحشیانه رژیم ولایت فقیه است، جوشش خون شهیدان و قهرمانان مقاوم در دهه ۶۰و شهیدان سربدار قتل‌عام ۶۷تا کانون شورشی ۳۵۰و قهرمانانی هم‌چون غلامرضا خسروی است که در این شکنجه‌گاه برای آزادی جنگیدند و جانفشانی کرده‌اند.

چهارمین سالگرد شهادت زندانی مقاوم در زندان گوهردشت

غلامرضا خسروی زندانی مقاومی که روز جمعه چهارمین سالگرد شهادت او است، صبح یکشنبه ۱۱خرداد سال ۹۳پس از ۱۲سال شکنجه و اسارت به دست دژخیمان رژیم آخوندی در زندان گوهردشت حلق‌آویز شد. دژخیمان در طول سالهای گذشته غلامرضا را تحت شدیدترین فشارها و شکنجه‌ها قرار دادند تا او را در هم بشکنند و او را وادار کنند که از هواداری از مجاهدین دست بکشد، اما او تا آخرین ساعتهای که در سلول انفرادی دست و پایش در زنجیر بود، داغ تسلیم و کرنش را بر دل دژخیمان گذاشت.

لیست گذاری و تحریم ادارهٔ کل زندانهای رژیم در تهران

در ۲۴فروردین سال ۹۶نیز خزانه‌داری آمریکا ادارهٔ کل زندانهای رژیم در تهران و سهراب سلیمانی از مسئولان این ارگان سرکوب و برادر سرکرده نیروی تروریستی قدس را به‌خاطر نقض جدی حقوق‌بشر، از جمله به‌دلیل نقششان در جنایات رژیم علیه زندانیان سیاسی، لیست‌گذاری و تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیهٔ خود در همان روز با اشاره به یورش وحشیانه دژخیمان خامنه‌ای به زندانیان سیاسی مقاوم بند ۳۵۰زندان اوین در ۲۸فروردین سال ۹۳، نوشت:
در حادثه‌یی در آوریل ۲۰۱۴(فروردین ۱۳۹۳) در زندان اوین، تعدادی از گاردهای امنیتی و مقامات بالای زندان، به زندانیان محبوس در بند ۳۵۰حمله و آنها را شدیداً مضروب کردند. این حمله ساعتها ادامه داشت و طی آن بیش از ۳۰زندانی مصدوم و مجروح شدند. پس از آن برخی از زندانیان، به‌رغم جراحاتشان، به سلول انفرادی منتقل شدند و مراقبت پزشکی دریافت نکردند. سهراب سلیمانی طی این حادثه خشونت‌بار مدیرکل زندانهای استان تهران بود. وی به‌خاطر اقدام‌کردن برای یا از طرف اداره کل زندانهای تهران، چه به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم، مورد تحریم قرار می‌گیرد. سلیمانی در حال حاضر موقعیت مدیریتی در سازمان زندانهای کشور دارد که بر اداره کل زندانهای تهران نظارت دارد. حملات به زندانیان و دیگر موارد نقض حقوق‌بشر در زندان اوین، از آوریل ۲۰۱۴ادامه پیدا کرده است، از جمله محرومیت از دسترسی به مراقبت پزشکی.
یورش وحشیانه دژخیمان خامنه‌ای به بند ۳۵۰اوین در فروردین‌ماه سال ۹۳که وزارت خزانه‌داری آمریکا به‌عنوان یکی از نمونه‌های جنایات رژیم و دژخیمانی هم‌چون سهراب سلیمانی آن‌را ذکر کرده بود، در آن زمان با موجی از محکومیت‌های بین‌المللی مواجه شد. متعاقباً رژیم پلید آخوندی برای انتقام‌گیری از زندانیان بند ۳۵۰و دیگر زندانیان مقاوم در همه زندانهای رژیم، در آستانه ۳۰خرداد ۹۳، زندانی مقاوم و قهرمان غلامرضا خسروی را به‌نحو وحشیانه‌یی اعدام کرد.

  آخرین اخبار #ایرا‌ن در شبکه ارتباط مستقیم 
 https://www.youtube.com/watch?v=2mud-_bixb4
#ارتباط مستقیم محمد محدثین پاسخ به سوال چرا #ایران #سوریه نخواهد شد.
#مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran
#‌ایران  فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
Ertebat M یوتوب. گوگل پلاس
تلگرام https://telegram.me/Ertebat_M
- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

۲ نظر:

  1. بیانیه خزانه‌داری #آمریکا درباره لیست‌گذاری و #تحریم #زندان اوین #‌ایران@ertebatm
    http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/06/ertebatm.html
    #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #PMOI

    پاسخحذف
  2. بیانیه خزانه‌داری #آمریکا درباره لیست‌گذاری و #تحریم #زندان اوین #‌ایران@ertebatm
    http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2018/06/ertebatm.html
    #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #مجاهدین #

    پاسخحذف