۱۳۹۶ تیر ۲۸, چهارشنبه

پیام مریم رجوی به کنفرانس به پارلمان انگلستان عدالت در مورد قتل‌عام زندانیان سیاسی67

پیام مریم #رجوی به کنفرانس اقدامات بین‌المللی برای اجرای عدالت در مورد #قتل‌عام #زندانیان سیاسی در سال 67
اعضای محترم مجلسین عوام و اعیان بریتانیا!
مایلم از شما به‌خاطر تلاش‌هایتان در حمایت از مردم و مقاومت ایران و هم‌چنین از حضور هیات انگلستان در گردهمایی
#ایران آزاد در دهم تیر، تشکر کنم.به‌رغم تمامی موانع، ما به تحقق اهدافمان که برپایی یک ایران #آزاد و پایان‌دادن به افراط‌گرایی تحت نام اسلام در خاورمیانه است، نزدیک می‌شویم. من قویا اعتقاد دارم که هر دو هدف در دسترس است.
بله، تغییر در ایران و رسیدن به یک ایران آزاد بیش از هر زمان دیگر در دسترس است.
سال گذشته در این روزها، ما یک جنبش سراسری در رابطه با قتل عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷، در سراسر ایران و در سطح بین‌المللی آغاز کردیم؛ جنایت وحشتناکی که مسئولان آن، امروز هم مناصب کلیدی در رژیم دارند، از جمله وزیر دادگستری روحانی که عضو هیات مرگ، مسئول این کشتار بوده است.اجازه بدهید از این فرصت استفاده کرده و از اعضای هر دو مجلس و حقوقدانان برجسته و فعالان حقوق بشر برای تلاشهایشان در این زمینه، تشکر ‌کنم.جنبش دادخواهی
#شهیدان قتل عام سال ۶۷، به‌سرعت گسترش پیدا کرد و تمامیت رژیم را به لرزه انداخت، چرا که تمامی جناح‌های رژیم اعم از خامنه‌ای و روحانی در جنایات بی‌شمار علیه بشریت و علیه مردم ایران، مشارکت فعال داشته‌اند.
کشتار ۶۷، دیگر موضوعی محدود به خانواده‌های قربانیان نیست، این یک زخم عمیق در قلب جامعه ایران است و دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت.فشار افکار عمومی برای حسابرسی، آخوندها را در بن بست قرار داده و هر دو جناح به‌طور ناموفق تلاش می‌کنند که این جنبش را سرکوب یا مهار کنند.در این شرایط،‌ جنبش دادخواهی هر چه بیشتر شکاف‌های داخل رژیم را افزایش داده و کل رژیم را در معرض تهدید قرار داده است. این جنبش هم‌چنین، نیروی تغییر در ایران را با نسل جوانی که به صفوف مقاومت می‌پیوندند، احیا کرده است. از سوی دیگر، نقش مخرب رژیم ایران و شرکت فعالش در جنایت علیه بشریت در سوریه یا رفتارهای فرقه‌گرایانه‌اش در عراق، فاکت‌های اثبات شده‌یی هستند.
هشدار می‌دهم، شکست در اخراج رژیم آخوندها و عواملش از سوریه، یا اجازه دادن به عوامل این رژیم در عراق، برای تسلط بر شرایط آن‌جا، آغازی برای بحران‌های فاجعه‌بار بیشتر خواهد بود.آمریکا، بریتانیا و اروپا باید در اعمال یک سیاست قاطع علیه رژیم تهران، متحد باشند و در این رابطه قدم‌های عملی شامل نامگذاری سپاه پاسداران به عنوان یک موجودیت تروریستی، بایستی برداشته شود. منافع کوتاه مدت اقتصادی نباید منجر به چشم بستن به واقعیت‌ها شود.به‌همین مناسبت از فرصت استفاده می‌کنم و دولت انگلستان را فرامی‌خوانم که از مقامات رژیم ایران، به‌خاطر جنایت علیه بشریت، حسابرسی کرده و اقدامات لازم برای قراردادن عاملان قتل عام ۶۷ در مقابل عدالت، انجام دهند.کمیسر حقوق بشر ملل متحد را فرامی‌خوانم تا یک تحقیقات مستقل برای قتل عام ۶۷ انجام دهد. از شما می‌خواهم تا از مبارزه مردم ایران برای تغییر رژیم حمایت کنید.

#Iran  #رجوی #ایران

توییتر @ertebatm2013  . یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM

ادمین @Ertebatm تلگرام telegram.me/Ertebat_M

۴ نظر:

  1. #Iran #رجوی #ایران

    فیسبوکhttps://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
    توییتر @ertebatm2013 . یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM
    وبلاگ http://ertebatmostaghim

    پاسخحذف
  2. #قتل_عام۶۷ #جنبش_دادخواهی #خاوران متن گفتگو ارتباط مستقیم با مهدی ابریشمچی گردهمایی پیروزی مقاومت شکست رژیم ... http://ertebatmostaghim.blogspot.com/2017/07/blog-post_46.html?spref=tw

    پاسخحذف
  3. آمریکا، بریتانیا و اروپا باید در اعمال یک سیاست قاطع علیه رژیم تهران، متحد باشند و در این رابطه قدم‌های عملی شامل نامگذاری سپاه پاسداران به عنوان یک موجودیت تروریستی، بایستی برداشته شود.

    پاسخحذف
  4. ارتباط مستقیم 1930یکشنبه 1مردادبامحمدمحدثین.دولت نوروزی.افشین علوی.الهام زنجانی.موضوع:ویژگی و پیام #گردهمایی بزرگ #مقاومت #ایران در شرایط کنونی. پخش زنده از شبکه اجتماعی ارتباط مستقیم و سیمای آزادی.#Iran #FreeIran #PMOI سوالات و نظرات خود را به این آدرس ها ارسال کنید. فیسبوکhttps://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
    توییتر @ertebatm2013یوتوب. گوگل پلاس Ertebat Mوبلاگ http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/
    جي ميل ertebatmostaghim@gmail.com. ادمین تلگرام @Ertebatm
    https://telegram.me/Ertebat_M

    پاسخحذف