۱۳۹۶ مهر ۲۸, جمعه

حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از مبارزه مردم ایران برای آزادی@ertebatm

حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از مبارزه مردم ایران برای برقراری آزادی و دموکراسی
پیام‌های نمایندگان کنگره از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در حمایت از مبارزه مردم ایران برای برقراری آزادی و دموکراسی

قاضی تد پو – رئیس زیرکمیته تروریسم
پیام من به مردم ایران این است که شما از حق انسانی آزاد بودن برخوردارید. این حق انسانی همه است. به همین دلیل من و بسیاری از آمریکایی‌ها از مردم ایران حمایت می‌کنیم تا به آزادی در کشورشان دست یابند. این از طریق یک تغییر رژیم مسالمت‌آمیز محقق خواهد شد، آنگاه که مردم ایران (بگویند) دیگر کافی است و کنترل جامعه و حکومت خودشان را به‌دست بگیرند. به شما می‌گویم: تسلیم نشوید، خسته نشوید، قوی باشید، شجاع باشید، چون چیزی که همه خواهان آن هستند آزادی است و قطعاً آزادی ارزش مبارزه برای تحققش را دارد و حتماً چنین است.
استیو شبوت – عضو کمیته خارجی کنگره
مردم و دولت آمریکا قویاً از مردم ایران و از آزادی آنها که روزی محقق خواهد شد حمایت می‌کنند. ما به‌روشنی نگرانیم، فقدان دوستی با حکومت و آخوندها در ایران است که مردم ایران را سرکوب می‌کنند. ولی ما مردم ایران را دوست داریم.
پیامم به جوانان ایرانی این است که تسلیم نشوید. شما حق دارید از آزادی و دموکراسی برخوردار باشید، مسیر زندگی‌تان را خودتان مشخص کنید و در صلح زندگی کنید؛ این، روزی محقق خواهد شد و ما امیدواریم که هر چه زودتر تحقق یابد.
برد شرمن – از اعضای ارشد دموکرات کمیته خارجی کنگره
من نماینده کنگره برد شرمن هستم و نزدیک به 21سال عضو کنگره بوده‌ام. آمریکا و ایران باید با هم دوست و متحد باشند. ما در انتظار تحقق یک ایران شکوفا و آزاد هستیم. اما برای تحقق آن باید شاهد برقراری دموکراسی در ایران باشیم، جایی که مردم حکومتشان را کنترل کنند و بتوان دیدگاههای مختلف را آزادانه مورد بحث قرار داد. جایی که هیچ‌کس سنگسار نشود و به‌خاطر کارهایی که در زندگی شخصی‌شان می‌کنند یا دیدگاههای سیاسی‌شان زندانی نشوند. انتخابات آزاد که همه بتوانند در آن شرکت کنند و در آن «مجلس خبرگان» درباره کاندیداها تصمیم نگیرد، این چیزی است که مردم ایران و همه جهان شایسته آن هستند تا چنین دموکراسی در ایران مستقر شود.
تام گرت – عضو کمیته خارجی کنگره
به‌نظرم جهان ابعاد کشتاری را که توسط حکومت بر مردم ایران تحمیل می‌شود درک نمی‌کند. مثلاً مجموع جان‌باختن‌ها (در ایران) به نسبت جمعیت، معادل کل جان‌باختگان آمریکا در جنگ جهانی دوم است. هیچ رژیمی در منطقه وجود ندارد و در جهان نیز شاید فقط کره شمالی باشد، که بتواند با میزان خشونت رژیم ایران علیه مردم برابری کند. به همین دلیل مهم است که جهان این‌را درک کند و با رژیم حاکم بر ایران به‌عنوان (حکومت) منفور در جامعه جهانی برخورد شود، چون آنها به‌خاطر رفتارشان، همین طور هم هستند.
من آمریکا و سایر کشورها را فرا می‌خوانم تا از مخالفان سیاسی و مردم سرکوب‌ شده ایران حمایت کنند که فقط خواهان کرامت پایه‌یی انسانی و آزادی بیان بدون ترس برای خودشان و همسایه‌ها و فرزاندانشان هستند. طبعاً در حالی که این رژیم به آزمایش سیستم‌های موشکی با قابلیت حمل تسلیحات کشتار جمعی علیه شهروندان بی‌گناه در سراسر منطقه و جهان ادامه می‌دهد، گزینه‌های مختلفی روی میز است، اما اگر شاهد قیام توسط اکثریت مردم ایران باشیم و به‌عنوان جامعه جهانی از آن حمایت کنیم و سپاه پاسداران را از جریان سرمایه آن و از تجارت با دیگران در جهان محروم کنیم، فکر می‌کنم و امیدوارم در آن صورت شاهد تغییر رژیم به‌سمت حکومتی خواهیم بود که به حقوق پایه‌یی بشر احترام می‌گذارد و ایرانیان در تبعید هم خواهند توانست به کشورشان بازگردند و با خانوادهشان دیدار کنند و ایرانی‌ها در داخل هم از آزادی انتخاب تا جایی که به دیگران آسیب نرساند، برخوردار خواهند بود. این هدف ماست. ما این‌جا در آمریکا و سراسر جهان مسئولیت داریم از کسانی که در پی آزادی هستند حمایت کنیم و آنها را تشویق می‌کنیم به تلاش خود ادامه بدهند.


 برای دریافت تحلیل های سیاسی روز به شبکه های ارتباط مستقیم مراجعه کنید#MEK  #Rajavi #Iran #FreeIran
توییتر@ertebatm2013. یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

۱ نظر:

  1. http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2017/10/ertebatm_91.html
    حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از مبارزه مردم ایران برای آزادی@ertebatm

    پاسخحذف